Strona głównaGryCSGOCS: GO - bindy i porady

CS: GO – bindy i porady

W tym artykule chće przedstawić jak korzystać z bindów i aliasów w CS: Global Offensive tj. szybkie kupowanie broni, skok na scrollu, szybkie wyciągania granatów, zmiana broni na nóż i powrót, itp…

Bindy najlepiej dopisać sobie w pliku autoexec.cfg, który znajduje się w katalogu Steama (\csgo\cfg). Jeżeli takiego pliku nie posiadasz wystarczy go utworzyć. Na końcu pliku autoexec.cfg trzeba dopisać linie host_writeconfig żeby plik za każdym razem wczytywał się do konfiguracji.

Wpisując bindy w konsoli trzeba pamiętać żeby wklejać linia po linii a nie wszsytko na raz bo w takim wypadku nie zadziała poprawnie.

1. Skok na SCROLLU

SCROLL UP:
bind “MWHEELUP” “+jump”

SCROLL DOWN:
bind “MWHEELDOWN” “+jump”
Wartości domyślne dla scrolla:
bind “MWHEELUP” “invprev”
bind “MWHEELDOWN” “invnext”

2. Szybka zmiana broni na nóż DOUBLE Q

alias “+knife” “slot3”
alias “-knife” “lastinv”
bind “q” “+knife”

Bind powoduje, że naciskając klawisz Q automatycznie kliknie go dwa razy, przydaje się zwłaszcza, gdy gramy AWP.

3. Przybliżenie radaru

bind “klawisz” “+radar”
alias “+radar” “+use; cl_radar_scale 0.6”
alias “-radar” “-use; cl_radar_scale 0.4”

Bind umożliwia przybliżenie widoku mapy na radarze po wciśnięciu określonego przycisku.

4. Informacje o obrażeniach

developer 1
con_filter_enable 2
con_filter_text_out “Player:”
con_filter_text “damage”

Wartość domyślna:
developer 0
Te komendy spowodują, że w momencie kiedy zginiemy w lewym narożniku ekranu wyświetlą się informacje o tym ile zadaliśmy obrzeżeń naszym przeciwnikom w ciągu rundy.

5. Czyszczenie mapy

Komendy te sprawiają że po wciśnięciu wybranego klawisza ze ścian znika krew i dziury po kulach (przydatne szczególnie na słabych komputerach do podniesienia wydajności w trakcie trwania rundy). Zaleca się przypisać do klawiszy które często używamy jak Q, R, SHIFT, CTRL

bind “Q” “lastinv; r_cleardecals”
bind “R” “+reload; r_cleardecals”
bind “SHIFT” “+speed;r_cleardecals”
bind “CTRL” “+duck;r_cleardecals”

WARTOŚCI DOMYŚLNE:
bind “Q” “lastinv”
bind “R” “+reload”
bind “SHIFT” “+speed”
bind “CTRL” “+duck”

6. Rzucanie granatu w momencie wyskoku

Trzymająć LPM z granatem gotowym do rzutu wciskamy “klawisz”. Postać w momencie podskoku rzuca granatem. Dla ułatwienia można ustawić na scroll czyli zamiast “klawisz” wpisujemy “mouse3”. Zbindowanie “jumpthrowa” pomaga w nauce rzucania granatów,  a dokładniej sprawia, że będzie on rzucany zawsze w tym samym momencie (bez jumpthrowa nie jest to możliwe).

alias “+jumpthrow” “+jump;-attack”
alias “-jumpthrow” “-jump”
bind “klawisz” “+jumpthrow”

Podobne artykuły