Polska Liga Esportowa ma zaszczyt oficjalnie zakomunikować nawiązanie współpracy z BETFAN: zakłady bukmacherskie. W ramach działań marka BETFAN będzie obecna na transmisjach i wydarzeniach oraz w mediach społecznościowych Polskiej Ligi Esportowej.
Jako Polska Liga Esportowa lubimy łączyć świat sportu tradycyjnego i esportu, co potwierdzają nasze aktywacje z Fortuna 1 Ligą czy Polskim Związkiem Żeglarskim. Liga, fani i rozrywka, jakie zapewnia Polska Liga Esportowa, to idealne pola do zagospodarowania dla zakładów bukmacherskich. Stąd naturalny krok współpracy z czołowym bukmacherem na polskim rynku, jakim jest BETFAN – mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.
W ramach zawartej współpracy marka BETFAN będzie obecna w mediach społecznościowych oraz wydarzeniach Polskiej Ligi Esportowej, ale nasze wspólne działania nie będą się koncentrować wyłącznie na rozgrywkach krajowych. Celem współpracy są niestandardowe i innowacyjne działania na linii liga sportowa – bukmacher, o których szerzej poinformujemy niebawem.
Z roku na rok widzimy rosnące znaczenie biznesowe esportu. Dane pokazują, że zaangażowanie odbiorców nie ogranicza się wyłącznie do obserwowania rozgrywek ale również korzystania z rozrywki jaką oferują zakłady bukmacherskie. Jako Polski bukmacher dbamy o szeroką ofertę rozgrywek aby gracz miał wybór i korzystał z usług dopasowanych do własnych zainteresowań. Współpraca z Polską Ligą Esportową uwiarygodni naszą markę w oczach fanów esportu a doświadczenie Partnera pozwoli nam jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań rynku – Jakub Świsłowski, Wiceprezes Zarządu Betfan
Polska Liga Esportowa to czołowy organizator rozgrywek esportowych w Europie Środkowo-Wschodniej. PLE ściśle współpracuje z największymi producentami gier takimi jak Riot Games oraz czołowymi podmiotami sportowymi jak Polski Związek Żeglarski, Fortuna 1 Liga oraz PKN Orlen.
BETFAN: zakłady bukmacherskie funkcjonuje od 2018 roku i jest jednym z czołowych bukmacherów na polskim rynku. W swojej ofercie BETFAN ma zakłady na sporty tradycyjne, elektroniczne, gry wirtualne oraz rozrywkę.