Cyberpunk 2077: dzięki współpracy z firmą NVIDIA, niecierpliwie wyczekiwana gra wprowadzi obsługę ray-tracingu

0
186
cyberpunk, esport news, esportcenter

Tytuł Cyberpunk 2077 to prawdopodobnie najbardziej wyczekiwana gra ostatnich czasów. Zdobyła ponad 100 nagród na targach E3 2018, a każda udostępniona informacja na jej temat wiąże się z niespotykanym zainteresowaniem. Twórcy niezwykle wysoko ocenianej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, przedstawiają swoje nowe dzieło, tytuł Cyberpunk 2077, którego akcja toczy się w metropolii przyszłości — Night City. Wcielacie się w początkującego najemnika o imieniu V, walczącego o przetrwanie w świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, błyskotliwych netrunnerów i korpohakerów.

Dzięki charakterystycznej dla studia CD PROJEKT RED koncepcji dokonywania wyborów i ich konsekwencji, gracze będą musieli stawić czoła trudnym decyzjom, których następstwa widoczne będą w całej grze. Będą również mogli w bezprecedensowy sposób decydować o sposobie realizacji misji i scenariuszy. Oczywiście całość oferować będzie niewiarygodny poziom szczegółowości, wykraczając poza wszystko, co dotychczas widziano — dokładnie tak, jak w przypadku gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Jako oficjalny partner technologiczny współpracowaliśmy w zakresie gry Cyberpunk 2077 z firmą CD PROJEKT RED, aby zaimplementować w tej produkcji obsługę ray-tracingu w czasie rzeczywistym.

„Cyberpunk 2077 to niezwykle ambitna produkcja, łącząca w sobie elementy gatunku FPP i złożonych gier RPG, a także oferująca skomplikowany i wciągający świat, w którym toczy się akcja. Wierzymy, że świat gry Cyberpunk wiele zyska dzięki realistycznemu oświetleniu opartemu na ray-tracingu,” powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA.

Aby zobaczyć pierwsze efekty zastosowania ray-tracingu w czasie rzeczywistym w grze Cyberpunk 2077, obejrzyj te unikalne zrzuty ekranowe z rozgrywki w jakości 4K:

Cyberpunk 2077 NVIDIA GeForce RTX E3 2019 4K RTX On Exclusive Screenshot
Cyberpunk 2077 NVIDIA GeForce RTX E3 2019 4K RTX On Exclusive Screenshot

„Dzięki ray-tracingowi możemy w realistyczny sposób odwzorować oświetlenie w zatłoczonym mieście,” powiedział Adam Badowski, szef studia CD PROJEKT RED. „Dodatkowo, technologia ta pozwoli nam dodać więcej głębi do, i tak już imponującego megamiasta, w którym toczy się akcja gry.”

Aby nie przegapić kolejnych aktualności na temat gry Cyberpunk 2077 oraz naszej współpracy, śledź informacje na stronie GeForce.com.