Novotel Poznań Centrum zamienił się w miniony weekend w centrum e-sportowych emocji. W ramach współpracy z organizatorami turnieju Good Game League, hotel gościł gwiazdy e-sportu oraz fanów wirtualnych rozgrywek. Dbając o niezapomniane wrażenia i doświadczenia z pobytu w Poznaniu, Novotel zaprosił gości hotelowych do wspólnej zabawy podczas oficjalnego afterparty. Współpraca nawiązuje do filozofii marki, zgodnie z którą czas spędzony w Novotelu sprzyja relaksowi, budowaniu dobrych relacji z najbliższymi i nowymi znajomymi czy integrowaniu lokalnych społeczności.
Rozwój współpracy drogą do nowych gości
Organizatorzy Good Game League zaprosili do współpracy Novotel Poznań Centrum, w którym w weekend 13-14 lipca królował e-sport i pozytywne emocje. Hotel gościł światowej klasy zawodników oraz był miejscem, gdzie odbywały się wywiady oraz oficjalne afterparty, na którym zwycięstwo świętował zespół G2 Esports. Dla fanów wirtualnych gier była to szansa na spotkanie z idolami, a dla hotelowych gości – okazja do poznania nowego rodzaju sportu.
Wydarzenie GG League przyciągnęło na Stadion Miejski w Poznaniu aż kilka tysięcy osób i jako jedyne rozgrywki tego typu odbywało się pod gołym niebem. Profesjonaliści e-sportu walczyli o pulę nagród w wysokości 100 tysięcy Euro. Turniej GG League to wspaniałe, sportowe wydarzenie skierowane głównie do grupy wiekowej 25-35 lat, która jest dla nas bardzo ważna. Zależy nam, aby marka Novotel kojarzyła się z ciekawymi aktywnościami, skierowanymi nie tylko do gości hotelowych, ale również do okolicznych mieszkańców. Współpraca z organizatorami turnieju była doskonałą okazją do zaprezentowania e-sportu szerszej publiczności, jak również – zaangażowania naszych gości do wspólnej zabawy i integracji, aby czas w Novotelu był dobrze spędzony – mówi dyrektor hotelu, Tomasz Krzysztanowski.
Patronat hotelowy
W tym roku odbyła się trzecia edycja wydarzenia, gromadzącego tysiące widzów i najlepszych graczy świata, a była to pierwsza tego typu współpraca hotelu ze środowiskiem e-gamingowym, która może być wykorzystana w celu promocji marki. Logo hotelu pojawiało się zarówno podczas transmisji wydarzenia na antenie telewizji, a także podczas streamingu na żywo z rozgrywek.
Założeniem twórców GG League jest pokazanie, że e-sport to nie hobby tylko dla zamkniętego grona, a wręcz przeciwnie. Wydarzenia takie jak to w Poznaniu mają oswoić go z większą ilością osób niż zagorzali gracze.