Strona głównaAktualnościEsport: STS sponsorem polskiej transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League

Esport: STS sponsorem polskiej transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League

STS – największy bukmacher w Polsce – został oficjalnym sponsorem transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League – międzynarodowej ligi w CS:GO. W rozgrywkach wezmą udział aż cztery polskie zespoły: Virtus.pro, Izako Boars, x-kom oraz wspierane przez bukmachera AGO Esports.

Esport znajduje się wśród najpopularniejszych dyscyplin obstawianych przez naszych graczy. To perspektywiczny segment dla działalności STS, dlatego nieustannie rozwijamy ofertę, angażujemy się w sponsoring i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gracz. Sponsoring polskiej transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League, w którym zobaczymy topowe polskie zespoły takie jak AGO Esports czy x-kom, to kolejne już działanie potwierdzające zaangażowanie STS w wydarzenia istotne dla fanów CS:GO – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

W rozgrywkach w ramach 31. sezonu ESEA Mountain Dew League weźmie udział osiemnaście drużyn, z czego aż cztery z Polski – AGO Esports, Virtus.pro, Izako Boars oraz x-kom. Powalczą one o bezpośredni awans do ESL Pro League oraz miejsca w turnieju barażowym.

Wybrane mecze z rozgrywek wraz z polskim komentarzem będą transmitowane na żywo na kanale: twitch.tv/esl_csgob_pl

Polska transmisja ESEA Mountain Dew League, której bukmacher jest sponsorem, to kolejna już inicjatywa przygotowana z myślą o społeczności CS:GO. Dzięki STS w połowie kwietnia br. fani Counter-strike’a obejrzeli transmisję z polskim komentarzem lanowego turnieju Charleroi Esport 2019. Natomiast w roku ubiegłym STS był zaangażowany w sponsoring FACEIT Major London.

Celem bukmachera jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego esportu. STS jest oficjalnym sponsorem devils.one i AGO Esports, dwóch najlepszych drużyn CS:GO w Polsce. Wspiera także Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który gra na scenie międzynarodowej. Ten kontrakt był pierwszym w Polsce przypadkiem, gdy bukmacher wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Bukmacher zdecydował się także na wsparcie Damiana „Nervariena” Ziaji, jednego z najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. Podpisana z nim umowa to pierwszy w Polsce przypadek zaangażowania bukmachera w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. W minionych sezonach firma wspierała Polską Ligę Esportową – topowe rozgrywki CS:GO w kraju – oraz drużynę esportową Izako Boars. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy czołowymi polskimi drużynami CS:GO. Ponadto w grudniu 2018 r. bukmacher zorganizował – wraz z ‘innocentem’ i ‘Nervarienem’ – plebiscyt na esportową inicjatywę, który, głosami kibiców, wygrał kobiecy turniej lanowy CS:GO.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl

Podobne artykuły