Po blisko siedmiu latach na rynku agencja Fantasyexpo przechodzi rebranding. Oprócz zmiany logo oraz logotypu nowym elementem charakterystycznym dla marki będzie hasło: “first choice in gaming”.
Fantasyexpo w świadomości graczy zakorzeniło się już na dobre. Agencja od ponad 6 lat działa na rynku. W tym czasie stała się liderem w kraju w zakresie polskich transmisji turniejów esportowych, odpowiada również za organizację Polskiej Ligi Esportowej. Stawia na przygotowywanie eventów oraz promowanie nowych talentów w branży gamingowej. Fantasyexpo odpowiadało również za 18 urodziny CD-Action, Techland Fantasy Expo, czy głośne kampanie jak KFC na mapach CS:GO czy Old Spice Wejdź na zapachnisty level!
Ewolucja zamiast rewolucji
Podążając za aktualnymi trendami zmianie uległo logo agencji oraz strona internetowa. Rebranding to naturalna kolej rzeczy. Firma idzie z duchem czasu, a rynek gamingowy i esportowy bardzo się rozwija: – Pracujemy w dynamicznej branży. Tutaj pewne rzeczy zmieniają się z dnia na dzień. Przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. Dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej – mówi Kamil Górecki z Fantasyexpo.
Nowe motto
W parze ze zmianą barw idzie również nowa dewiza : – „First choice in gaming”, która od tej pory będzie towarzyszyła marce. Ma ona jednoznacznie pokazać, do kogo skierowane są usługi świadczone przez Fantasyexpo. To znane marki, które zainteresowane są promocją w świecie esportu i gamingu. Które chcą komunikować się ze społecznością graczy. Dzięki Fantasyexpo mają gwarancję, że treści będą prezentowane w sposób, którego nie powstydziłaby się telewizja ale okraszone internetowym zrozumieniem/szaleństwem. Fantasyexpo swój profesjonalizm pokazuje również w sposobie prezentowania treści reklamowych świadcząc od 2 lat usługi produkcyjne na najwyższym poziomie, co potwierdzają zdobyte nagrody. Oprócz tego agencja zapewnia pełną obsługę turniejów łącznie z profesjonalnymi komentatorami i studiem eksperckim.
Rebranding marki jest jasnym i czytelnym sygnałem dla każdego pasjonata esportu oraz potencjalnych sponsorów, że właśnie tutaj znajdzie miejsce na odbiór i prezentację pożądanych przez nich treści. Agencja Fantasyexpo od lat prowadzi szkolenia i prezentacje na temat gamingu, oraz przedstawienia platform, czy zawodu gracza, streamera i komentatora: – Szukaliśmy nowych sposobów komunikacji, dlatego zaczęliśmy tak dużo pokazywać podobieństw gamingu, esportu i sportu, żeby mówić językiem reklamodawców. Dodaliśmy do tego wszystkiego współpracę z mediami masowymi, by jak najwięcej osób dowiedziało się o dziedzinie rozrywki, która trenuje tak mocno, że przekroczyła popularnością niektóre dyscypliny sportu – mówi Krzysztof Stypułkowski, CEO Fantasyexpo.
Rebranding to nie jedyne zmiany, których doczekała się agencja. Uporządkowano też strukturę wewnątrz firmy. W Fantasyexpo rozdzielono kilka stanowisk i działów, a wszystko po to, żeby zapewnić swoim widzom jeszcze wyższą jakość usług.
Fantasyexpo to agencja marketingu gamingowego, która od ponad 3 lat jest liderem w tworzeniu spersonalizowanych strategii gamingowych dla firm poszukujących nowoczesnych i oryginalnych form promocji i reklamy. Ponadto regularnie nabywa prawa do transmisji najważniejszych światowych wydarzeń gamingowych z komentarzem najlepszych polskich influencerów. Fantasyexpo to także właściciel portalu esportnow.pl, Izako Boars (drużyny esportowej) oraz Polskiej Ligi Esportowej.