Strona głównaAktualnościFantasyexpo odświeża swój wizerunek

Fantasyexpo odświeża swój wizerunek

Po blisko siedmiu latach na rynku agencja Fantasyexpo przechodzi rebranding. Oprócz zmiany logo oraz logotypu nowym elementem charakterystycznym dla marki będzie hasło: “first choice in gaming”.
Fantasyexpo w świadomości graczy zakorzeniło się już na dobre. Agencja od ponad 6 lat działa na rynku. W tym czasie stała się liderem w kraju w zakresie polskich transmisji turniejów esportowych, odpowiada również za organizację Polskiej Ligi Esportowej. Stawia na przygotowywanie eventów oraz promowanie nowych talentów w branży gamingowej. Fantasyexpo odpowiadało również za 18 urodziny CD-Action, Techland Fantasy Expo, czy głośne kampanie jak KFC na mapach CS:GO czy Old Spice Wejdź na zapachnisty level!
Ewolucja zamiast rewolucji
Podążając za aktualnymi trendami zmianie uległo logo agencji oraz strona internetowa. Rebranding to naturalna kolej rzeczy. Firma idzie z duchem czasu, a rynek gamingowy i esportowy bardzo się rozwija: – Pracujemy w dynamicznej branży. Tutaj pewne rzeczy zmieniają się z dnia na dzień. Przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. Dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej – mówi Kamil Górecki z Fantasyexpo.
Nowe motto
W parze ze zmianą barw idzie również nowa dewiza : – „First choice in gaming”, która od tej pory będzie towarzyszyła marce. Ma ona jednoznacznie pokazać, do kogo skierowane są usługi świadczone przez Fantasyexpo. To znane marki, które zainteresowane są promocją w świecie esportu i gamingu. Które chcą komunikować się ze społecznością graczy.  Dzięki Fantasyexpo mają gwarancję, że treści będą prezentowane w sposób, którego nie powstydziłaby się telewizja ale okraszone internetowym zrozumieniem/szaleństwem. Fantasyexpo swój profesjonalizm pokazuje również w sposobie prezentowania treści reklamowych świadcząc od 2 lat usługi produkcyjne na najwyższym poziomie, co potwierdzają zdobyte nagrody. Oprócz tego agencja zapewnia pełną obsługę turniejów łącznie z profesjonalnymi komentatorami i studiem eksperckim.
Rebranding marki jest jasnym i czytelnym sygnałem dla każdego pasjonata esportu oraz potencjalnych sponsorów, że właśnie tutaj znajdzie miejsce na odbiór i prezentację pożądanych przez nich treści. Agencja Fantasyexpo od lat prowadzi szkolenia i prezentacje na temat gamingu, oraz przedstawienia platform, czy zawodu gracza, streamera i komentatora: – Szukaliśmy nowych sposobów komunikacji, dlatego zaczęliśmy tak dużo pokazywać podobieństw gamingu, esportu i sportu, żeby mówić językiem reklamodawców. Dodaliśmy do tego wszystkiego współpracę z mediami masowymi, by jak najwięcej osób dowiedziało się o dziedzinie rozrywki, która trenuje tak mocno, że przekroczyła popularnością niektóre dyscypliny sportu – mówi Krzysztof Stypułkowski, CEO Fantasyexpo.
Rebranding to nie jedyne zmiany, których doczekała się agencja. Uporządkowano też strukturę wewnątrz firmy. W Fantasyexpo rozdzielono kilka stanowisk i działów, a wszystko po to, żeby zapewnić swoim widzom jeszcze wyższą jakość usług.
Fantasyexpo to agencja marketingu gamingowego, która od ponad 3 lat jest liderem w tworzeniu spersonalizowanych strategii gamingowych dla firm poszukujących nowoczesnych i oryginalnych form promocji i reklamy. Ponadto regularnie nabywa prawa do transmisji najważniejszych światowych wydarzeń gamingowych z komentarzem najlepszych polskich influencerów. Fantasyexpo to także właściciel portalu esportnow.pl, Izako Boars (drużyny esportowej) oraz Polskiej Ligi Esportowej.

Podobne artykuły