Francuska grupa medialna Webedia zostanie jedynym udziałowcem agencji influencer marketingu GetHero. Obie firmy liczą na korzyści wynikające z synergii działań i dzielenia się know-how.
Inwestujemy nie tylko w agencję, która odnosi wiele sukcesów, ale także w firmę o dużym potencjale innowacyjnym. Przykładem tego jest mocne wejście GetHero na chiński fenomen mediów społecznościowych Tik Tok z ponad 30 influencerami
– mówi Marc-Andreas Albert, CEO Webedia Germany i prezes zarządu Webedia Poland
Bardzo cieszę się, że dzięki wytężonej pracy z obu stron, będziemy mogli działać razem. GetHero to połączenie świetnego profesjonalnego zespołu oraz zaawansowanego i poszukiwanego na rynku produktu. Nasze oferty znakomicie się uzupełniają, dzięki czemu poszerzamy zakres rozwiązań, jakie możemy zaproponować klientom lokalnym, jak również jesteśmy w stanie wnieść większą wartość w globalne kampanie marek, prowadzone przez grupę Webedia na całym świecie
– komentuje Mariusz Klamra, CEO GRY-Online S.A.
Widzimy ogromny potencjał synergii między nami a Webedią. Nasi twórcy uzyskają dostęp do globalnych budżetów marketingowych, a my będziemy mogli uczyć się na doświadczeniach grupy
– zaznacza prezes GetHero Tobiasz Wybraniec.