Niedawny update w Counter-Strike: Global Offensive zawierał w sobie serię zmian dźwięków niektórych broni. Podkręcone brzmienie mają teraz Negev, M249 i Mag7, granat dymny również ma bardziej specyficzny dźwięk. Te aktualizacje to nic wielkiego, z kolei odgłos kończącej się amunicji to już nie byle co. Wielu zapalonych graczy zaczęło wpadać w furię gdy pierwszy raz się z tym spotkali w rozgrywce, ponieważ teraz gdy kończy Ci się amunicja usłyszysz charakterystyczne “klikanie” (Twój przeciwnik również…).
Całe narzekanie uzasadnione jest tym, że teraz nie musisz już pilnować ile nabojów zostało w magazynku wroga, a ile zostało wystrzelonych aby upewnić się, że jest już bezpiecznie i możesz wystawić głowę z za rogu. Teraz wystarczy poczekać na specyficzne “kliknięcie” i wiesz już wszystko. Społeczność graczy nie jest pocieszona tym faktem, ponieważ twierdzą, że to mocno zaniża poziom gry oraz jest dużym ułatwieniem dla słabszych gdyż nie jest już od nich wymagane doświadczenie i obycie z poszczególnym uzbrojeniem aby odkryć, w którym momencie kończy się przeciwnikowi amunicja.
Z drugiej strony, chcielibyśmy wspomnieć, że ten dźwięk nie jest czymś w rodzaju pojawiającego się wielkiego czerwonego neonu z napisem “LOW AMMO”, ponieważ musisz być dość blisko aby to usłyszeć. Tak więc wszelkie obawy są mocno przesadzone i przydatność tego dźwięku jest ograniczona.