Strona głównaAktualnościNaruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress...

Naruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej. Za koordynację działań promocyjnych dla chińskiego serwisu sprzedażowego odpowiada agencja GetHero.W najnowszej kampanii AliExpress w Polsce weźmie udział aż szesnastu polskich twórców internetowych. Akcja promocyjna zostanie zorganizowana z okazji Dnia Singla, który wypada 11 listopada. W ramach promocji Adam “Naruciak” Zimmermann, Norbert “DisStream” GierczakMarta “Murcix” BłochaKamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek i kilku innych polskich influencerów będzie promować m.in. nowe funkcjonalności, które AliExpress wprowadziło do swojej aplikacji mobilnej oraz samego serwisu. Chodzi m.in., o angażujące gry, w których użytkownicy mogą zdobyć dodatkowe rabaty na zakupy. W ramach promocji twórcy internetowi podzielą się również ze swoimi fanami specjalnymi kodami rabatowymi.Bardzo cieszymy się z tego, że tak duża marka, jak AliExpress obdarzyła nas swoim zaufaniem. Dokonując selekcji influencerów, kierowaliśmy się zarówno różnorodnością treści, chęcią dotarcia do atrakcyjnych grup odbiorców, jak i pomysłami samych twórców. Wspólnie z influencerami, których zaprosiliśmy do udziału w tym projekcie, chcemy w jak najlepszy sposób opowiedzieć historię marki AliExpress i zachęcić Polaków do odwiedzenia platformy z okazji Dnia Singla  – mówi Marek MyślickiStrategic Partnerships Director w agencji GetHero.Kampania realizowana dla AliExpress przez agencję GetHero wystartuje w środę 11 listopada i swoim zasięgiem obejmie kanały twórców na YouTube, jak i ich profile na Instagramie.Influencerzy są świetnym kanałem komunikacji AliExpress z naszymi klientami. Koncentrując się na temacie rozrywki na naszym serwisie i aplikacji, a także stale ulepszając usługi logistyczne, wierzymy, że wyprzedzimy oczekiwania naszych klientów i dostarczymy więcej wartości lokalnej społeczności – mówi Haiwen ChenContent Partnership Manager w AliExpress.Agencja GetHero przy realizacji kampanii dla AliExpress odpowiada m.in. za dobór influencerów, koordynację produkcji i emisji materiałów na wszystkich platformach oraz dodatkowe działania promocyjne.

Podobne artykuły