Miłośnicy League of Legends mogą szykować się na kolejną dawkę emocji. Nestlé i Biedronka po raz drugi zapraszają graczy do udziału w turnieju KITKAT Cup. W tym roku uczestnicy zmierzą się ze sobą w trybach 1v1 i 2v2. Rejestracja do turnieju rozpoczęła się 22 kwietnia i trwa do 18 maja.
KITKAT Cup to turniej przygotowany dla fanów League of Legends, którzy grają amatorsko. W tym roku uczestnicy zmierzą się w trybach 1v1 i 2v2, a w każdym z nich mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Dodatkowo, 3000 zawodników, którzy jako pierwsi rozegrają mecze w KITKAT Cup, otrzyma limitowane skrzynie KITKAT Hextech.
Aby wziąć udział w KITKAT Cup, należy w terminie od 22 kwietna do 16 maja br. kupić dowolne batony KITKAT lub LION o wartości minimum 6 zł w sklepach sieci Biedronka, a następnie zarejestrować dowód zakupu na www.kitkat.pl/promocje/kitkatcup. Kolejny krok to odebranie kodu, który umożliwia konsumentom udział w turnieju League of Legends.
Otrzymany kod do turnieju można zrealizować od 22 kwietnia do 18 maja. Rozgrywki kwalifikacyjne odbywają się w dniach od 22 kwietnia do 19 maja, natomiast etap finałowy jest zaplanowany na dwa dni: 1 czerwca (dla trybu 2v2) oraz 2 czerwca (dla trybu 1v1) i będzie wydarzeniem na żywo.
Nestlé wraz z Biedronką nagrodzą zwycięzców. W trybie 1v1 pula nagród wynosi 3500 zł, natomiast w trybie 2v2 to aż 7000 zł. Na fanów gamingu czekają także limitowane skrzynie KITKAT Hextech, które otrzyma 3000 pierwszych graczy. Przewidziano również nagrodę specjalną – vouchery o wartości 5000 zł dla 3 osób, które zarejestrują najwięcej paragonów.
Mecze w ramach KITKAT Cup będą rozgrywane online na platformie www.gl-hf.pl. Uczestnicy mogą sprawdzić harmonogram rozgrywek i śledzić relacje na żywo na www.kitkat.pl/promocje/KITKATcup. Na stronie znajduje się także więcej informacji na temat akcji oraz regulamin turnieju.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentem daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o marki odżywek, witamin i suplementów diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i za granicą w ramach jednej organizacji.