Quake Champions: Zakładanie i dołączanie do gry

0
570
Quake Champions
Quake Champions

W wersji darmowej możemy przejść tutorial i dołączyć do założonych przez innych graczy serwerów.

Aby to zrobić wystarczy kliknąć PLAY w górnej części ekranu i wybrać tryb rozgrywki:

QUICKPLAY
Capture the Flag – dwie drużyny po 4 graczy rywalizują broniąc i przejmując flagi.
Team Deathmatch – dwie drużyny po 4 graczy rywalizujące o dominację na mapie.
Deathmatch – ty kontra świat, każdy na każdego.
InstaGib –jedyną bronią jest Rail Gun, jeden strzał zabija, każdy na każdego.
Unholy Trinity TDM – drużynowa rozwałka, każdy ma rakietnicę, raila i lighting guna z nieskończoną amunicją.
Humans versus Bots – Team deatchmatch 4 graczy przeciwko 4 botom.

ARCADE
AAArena – tylko BJ tylko Laser zdolności gotowe przy spawnie.
Slide and Slash – tylko Slash i tylko piła, trials zabija, zdolnośći gotowe przy respawnie.
Hot Rockets – Pojedynek na rakietnice.
Classic Instagib – Arena pełna Visorów z Railami.
Slipgate – drużyny na zmianę bronią lub przejmują slipgate, taki trochę CTF.
Sacrifice – zdobądź duszę, donieś ją do swojego punktu i obroń przed przeciwnikami.

RANKED
Ranked Duel – jeden gracz przeciwko drugiemu graczowi, gra rankingowa zdobywane punkty przypisywane sąd naszego konta, wybiera się trzy postacie i nimi przystępuje się do walki.
2vs2 TDM Ranked – dwie grupy po dwóch graczy, gra również rankingowa.

CUSTOM GAMEZ – zakładanie własnego serwera na własnej mapie (tylko w płatnej wersji).

TUTORIAL – samouczek
Basic Training – przedstawia podstawy poruszania się, podnoszenia znajdziek i używania broni.
Free Roam – jest zwykłą rozgrywkąz jednym przecienikiem o bardzo niskim poziomie trudniści.

Posiadając pełną, płatną wersję gry możemy sami założyć nowy serwer, na wybranej przez nas mapie. Mamy także możliwość dodać do niej Boty – sterowanych przez komputer przeciwników. Nie dodając żadnego mamy mapę tylko dla siebie, do daje niesamowitą szansę na dokładne poznanie terenu i punktów gdzie znaleźć można broń i zbroje.

Game type: rodzaj rozgrywki:
Arena: konkretna mapa.
Score limit: Ilość punktów do końca gry.
Time Limit: Czas do końca gry.
Bots Setup – dodawanie botów (Custom – dodajemy samemu lub w ogóle, Random – dodawane są automatycznie).
Bots Difficulty – poziom trudności botów.