TravelMate B3 oraz TravelMate Spin B3 to lekkie i mobilne, a zarazem wytrzymałe laptopy o przekątnej ekranu 11,6 cala, przeznaczone do szkół, gdzie sprzęt elektroniczny jest zazwyczaj eksploatowany w trudnych warunkach. Poza zwiększoną wytrzymałością, laptopy oferują też długi czas pracy na baterii – nawet do 12 godzin.
Laptopy TravelMate B3 gotowe na szkolne wyzwania
Zarówno konwertowalny TravelMate Spin B3, jak i klasyczny TravelMate B3 są zgodne z amerykańskim standardem MIL-STD 810G, charakteryzują się podwyższona odpornością na upadki bądź zalania. Przeprowadzona seria testów objęła m.in. testy upadku z wysokości ok. 122 cm oraz zalania klawiatury 330 ml płynu. Za odporność odpowiadają wytrzymała na nacisk pokrywa matrycy wraz z obudową ze wzmocnionymi krawędziami i gumowymi wstawkami. Laptop oferuje aż 12 godzin pracy bez konieczności podłączania zasilania, dlatego idealnie sprawdzi się w szkołach bądź na uczelniach. Sprawne wykonywanie zadań ma zapewniać zastosowanie jednego z najnowszych procesorów Intel z serii Pentium lub Celeron.
TravelMate Spin B3 jako wszechstronne urządzenie do nauki
TravelMate Spin B3 to wszechstronne urządzenie, pozwalające adaptować się do różnych szkolnych wyzwań. Laptop oferuje cztery tryby pracy – pierwszy, w którym wykorzystywane są zewnętrzne monitory, drugi, wyświetlający obraz na wbudowanym ekranie oraz tryb namiotu i tabletu. Ostatni jest przydatny np. w przypadku zajęć wymagających wykorzystania pisma ręcznego. Jest to o tyle ważne, że TravelMate Spin B3 wykorzystuje protokół Wacom Active ElectroStatic (AES) i jest wyposażony w rysik.
Zintegrowany ze szkolnym środowiskiem
Środowisko szkolne bądź uczelniane to nie tylko uczniowie oraz studenci, stąd laptopy TravelMate Spin B3 i TravelMate B3 zostały wyposażone także w rozwiązania, ułatwiające pracę zarówno nauczycielom, jak i szkolnym pracownikom IT. Zalicza się do nich np. wskaźnik stanu naładowania baterii, umieszczony na pokrywie matrycy. Pozwala on nauczycielowi na szybkie sprawdzenie, które laptopy uczniów są bliskie rozładowania.
TravelMate Spin B3 i TravelMate B3 są wyposażone w szeroki zakres portów obejmujący:
• RJ-45 (Ethernet), • dwa USB 3.2 Gen. 1, • HDMI, • USB 3.1 Gen. 2 typu C (w przypadku niektórych modeli)
Ceny zakupu dla szkół i dostępność w Polsce
TravelMate Spin B3 (Spin B311) będzie dostępny w Polsce od kwietnia 2020 roku w cenie od 1499 zł.
TravelMate B3 (B311) będzie dostępny w Polsce od kwietnia 2020 roku w cenie od 999 zł.
Przymierze Lordaeronu zostało zawiązane, gdy orkowie przeprawili się przez Mroczny Portal. Członków tego stronnictwa cechuje niezwykła wytrzymałość i odwaga. Stają do walki z wrogami odziani w imponujący pancerz i uzbrojeni w ostrą stal. Aby uchwycić charakterystyczny dla ludzi hart ducha i wytrwałość, zespół grafików Warcraft III: Reforged czerpał inspirację z licznych źródeł: sekwencji filmowych, dawnych oraz nowych grafik koncepcyjnych i nie tylko.
BOHATEROWIE
Arthas Menethil (Paladyn)
Potężni Paladyni, prowadzeni przez Światłość, dysponują zarówno bojowymi młotami, jak i świętym ogniem. Wykorzystują ten szlachetny arsenał przeciwko każdemu, kto krzywdzi słabych i niewinnych.
Gdy ojczyźnie Arthasa Menethila zagroziła Plaga nieumarłych, książę gotów był zapłacić każdą cenę, by ocalić swą krainę. Teraz dodatkowo świetnie się prezentuje! Arthas i inni Paladyni, którymi graliście w Warcraft III® zachowali dobrze wam znane elementy estetyczne: ogromne naramienniki, wojenne młoty i opasłe tomiszcza. Wyglądają wspaniale!
Jaina Proudmoore (Arcymag)
Arcymagowie wywodzący się z magicznego królestwa Dalaranu mistrzowsko władają tajemną mocą.
Choć Jaina Proudmoore przez całe życie pragnęła jedynie pogłębiać swoją wiedzę, została wciągnięta w wojnę, do której była zupełnie nieprzygotowana. Jaina w nowej odsłonie ma na sobie wygodną, starannie wykonaną szatę i dzierży charakterystyczny kostur (zainspirowany wersją z World of Warcraft®). Skrywa też kilka niespodzianek.
W trybie wieloosobowym niegdysiejszy Arcymag „Antonidas” otrzymał zmodyfikowany model uwydatniający szczegóły, o których mogliśmy tylko pomarzyć przy ok. 700 wielokątach. Nowy model, mający ich aż 15 000, pokazuje postarzałą skórę, długą brodę, misterną, złotą ozdobę na głowie i wiele innych detali. Nie w waszym guście? Nie przejmujcie się. W meczach wieloosobowych wasi Arcymagowie mogą stać się kimś zupełnie innym.
Muradin Miedziobrody (Król Góry)
Królowie Góry – bądź „tanowie”, jak nazywani są w Khaz Modan – żyją po to, by mierzyć się w walce z godnymi przeciwnikami.
Muradin Miedziobrody to jeden z założycieli Ligi Odkrywców. Wyruszył do Północnej Grani w poszukiwaniu przeklętego runicznego miecza zwanego Ostrzem Mrozu. Imponującą brodę i charakterystyczny hełm Muradina zainspirowała jego wersja znana z Heroes of the Storm™.
Nowy projekt zwalistego Króla Góry czerpie inspirację z kultowego wyglądu krasnoludów w World of Warcraft®. Odziani w zbroje łuskowe i futra, tanowie bronią się przed atakami wielkimi, misternie zdobionymi, krasnoludzkimi tarczami, zachowując przy tym wszelkie oznaki przynależności do Przymierza.
Kael’thas Słońcobieżca (Mag Krwi)
Magowie Krwi to uchodźcy pragnący za wszelką cenę zwiększyć moc, która im pozostała. Wiedzeni mrocznymi pragnieniami niebezpiecznie osuwają się w ku szaleństwu.
Długo zanim wpadł w sam środek zamieszania w Rubieży, Kael’thas niczego nie pragnął bardziej, niż ratunku dla swego ludu. Był gotów zapłacić każdą cenę. Jego nowy model odzwierciedla królewski status krwawego elfa i podkreśla jego niebywałą moc.
Estetyka cywilizacji wysokich elfów nie była jeszcze całkowicie ustalona w momencie premiery Warcraft III – stosowały one głównie ludzką architekturę. Dzięki wielu latom budowania tożsamości tej rasy w World of Warcraft, zespół grafików miał z czego korzystać, odtwarzając wygląd Magów Krwi. Teraz magów o niewątpliwie elfiej proweniencji cechuje smuklejsza sylwetka, której można się spodziewać po mieszkańcach Quel’Thalas. Mają również ogromne, misternie zdobione naramienniki, charakterystyczne dla członków Przymierza.
JEDNOSTKI
Czarodziejka
Elfie czarodziejki, równie przerażające, co próżne, potrafią całkowicie zmienić bieg walki. Jeśli najdzie je taki kaprys, mogą spowolnić czas wokół wrogów lub zamienić ich w bezbronne owce. Beeee!
Czarodziejka w nowej odsłonie dumnie demonstruje przynależność do Przymierza oraz symbol Oka Dalaranu na swojej szacie, którą chroni piękny, stylowy pancerz. Lecz prawdziwa czarodziejka nie zadowala się wyłącznie manipulowaniem czasoprzestrzenią – chce przy tym fantastycznie wyglądać. Gdy nie ma akurat nic do zrobienia, przygląda się swoim paznokciom, aby upewnić się, że jej wygląd i zaklęcia są równie zabójcze.
Kanonierzy Nieustraszeni krasnoludzcy kanonierzy to eksperci od materiałów wybuchowych. Łączy ich wspólna pasja do obracania w perzynę ufortyfikowanych stanowisk wroga.
Aby odświeżyć wizerunek kanonierów, twórcy sięgnęli po grafiki koncepcyjne stworzone przez Samwise’a Didiera na potrzeby oryginalnej wersji Warcraft III. Grafiki te pokazywały idealne wyobrażenie wyglądu kanonierów – szalonej jednostki komandosów specjalizujących się w wybuchach. Nowy model pozwala wreszcie wcielić w życie tę koncepcję – od potężnych pocisków, przez ciężką artylerię, po sprzęt ochronny.
Gryfi jeździec
Krasnoludy z klanu Dzikiego Młota z Orlego Gniazda dzierżą w dłoniach potężne młoty burzy. Ruszają do bitwy na grzbietach dumnych, nieprzejednanych gryfów, siejąc przerażenie w sercach wrogów Przymierza.
Część przedstawiająca wierzchowca w oryginalnym modelu była dużo większa, pozwalając jednostce wyróżnić się na chaotycznym polu bitwy. Nowy model gryfiego jeźdźca pozwala na przedstawienie znacznie większej liczby szczegółów u krasnoluda. Przyjrzyjcie się bliżej, a zauważycie jedyne w swoim rodzaju tatuaże klanu Dzikiego Młota, zdobiące skórę jeźdźca. Mały puklerz i niesamowity młot dopełniają wizerunku tego straszliwego wojownika.
Mamy nadzieję, że spodobał się wam rzut oka na ludzi. Niebawem pojawi się kolejna odsłona tej serii, w której przyjrzymy się nowemu wcieleniu orków. Chcecie zobaczyć więcej nowych modeli? Zajrzyjcie do prezentacji nocnych elfów i nieumarłych!
Premiera Warcraft III: Reforged odbędzie się 28 stycznia 2020. Macie jeszcze czas, by przygotować się na walkę, gdy tylko rozlegnie się dźwięk wojennych bębnów! Kupcie grę w przedsprzedaży już teraz , aby uzyskać natychmiastowy dostęp do beta-testów trybu wieloosobowego!
AORUS we współpracy z NVIDIA po raz kolejny zaskoczyło nieszablonowym podejściem. Showmatch rozegrany 1 grudnia oglądało 10 tysięcy osób w jednym momencie, a zapisy na kolejne tury kwalifikacji oraz finał cieszyły się dużym zainteresowaniem. Czym jest Minecraft RTX?
Turniej i kwalifikacje
Minecraft RTX Bed Wars to turniej będący efektem współpracy znanych w świecie gamingu marek AORUS i NVIDIA z influencerami oraz zwykłymi graczami. Jednym z celów wydarzenia była podkreślenie roli ray tracingu w tym tytule, czyli techniki pozwalającej na symulowanie fizycznego zachowania światła i rendering niezwykle realistycznej grafiki, dzięki czemu rozgrywka staje się o wiele bardziej wciągająca. Tym, co wyróżnia te zmagania jest nie tylko gra, ale także fakt, że w kwalifikacjach mógł wziąć udział każdy.Cały cykl Minecraft RTX zainaugurował showmatch z udziałem takich gwiazd jak SKKF, PAGO, Nitashi czy Ewron, który w szczytowym momencie śledziło 10 tysięcy osób. Cała czwórka stworzyła też zespół, który zagrał w finałowej rozgrywce, co dało szansę na zmierzenie się z jednymi z najpopularniejszych influencerów w kraju. Mecz finałowy przed ekrany monitorów przyciągnął liczne grono fanów a poszczególne etapy kwalifikacji również cieszyły się niemałym zainteresowaniem. Wszystkie zmagania można było śledzić na kanale NVIDIA GeForce Polska na Twitchu oraz na kanałach poszczególnych influencerów.Bed Wars to popularny wśród graczy Minecrafta tryb rozgrywki, w ramach którego rywalizują ze sobą cztery czteroosobowe drużyny. Każda z nich zostaje przydzielona do jednej z wysp. Celem zespołów nie jest jednak eliminowanie przeciwników, ale zniszczenie ich bazy. Kluczową rolę w tym trybie odgrywa budowanie, które utrudnia działania rywalom.
Nagrody dla najlepszych
Zwycięskie ekipy nie tylko cieszyły się z pokonania wielu przeciwników i ostatecznego triumfu. Nagrody najlepszym zapewniła firma GIGABYTE. Zwycięska drużyna otrzymała cztery karty graficzne AORUS GeForce RTX 2060 SUPER. W grudniu odbył się także drugi etap konkursu graficznego dotyczącego Minecrafta, w którym do wygrania była topowa karta graficzna AORUS GeForce RTX 2080 Super!O marce AORUS AORUS to topowa marka sprzętu dla graczy od firmy GIGABYTE. Wśród oferty można znaleźć min.: płyty główne, karty graficzne, monitory, dyski SSD, pamięci RAM oraz peryferia takie jak myszki i klawiatury. Więcej o produktach AORUS na stronie: www.aorus.com oraz na profilach w mediach społecznościowych FB: https://www.facebook.com/AorusPL oraz Instagram: https://www.instagram.com/aorus.pl
O firmie NVIDIA Pierwsze procesory graficzne firmy NVIDIA (NASDAQ: NVDA) powstały w 1999 roku. Od tej pory produkty te stymulują rozwój rynku gier PC, odmieniły podejście do nowoczesnej grafiki komputerowej i zrewolucjonizowały obliczenia równoległe. W ostatnich latach uczenie maszynowe oparte na procesorach graficznych zaowocowało dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji: procesory graficzne stały się mózgami komputerów, robotów i autonomicznych pojazdów, które mogą samodzielnie postrzegać i interpretować świat. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.nvidia.pl oraz portalach społecznościowych: FB https://www.facebook.com/NVIDIAGeForcePL oraz Instagram: https://www.instagram.com/nvidiageforcepl
Demonicznym hordom Płonącego Legionu można zarzucić brak subtelności, ale nikt nie zaprzeczy, że stanowią najskuteczniejszą machinę do zabijania w całej historii Azeroth. Kiedy zespół twórców Warcraft III: Reforged przystąpił do reanimacji Plagi, nie zawahał się użyć kości, rozerwanego mięsa i całunów pogrzebowych, aby stworzyć spójną i mrożącą krew w żyłach wizję armii umarłych: od nekromantów, poprzez plugawe bestie i demony, aż po potworności skonstruowane z rozczłonkowanych ciał.
Zachowajcie ostrożność! W artykule pojawiają się szczegóły dotyczące kampanii fabularnej Warcraft III!
BOHATEROWIE
Arthas (Rycerz Śmierci)
Dzięki wampirycznym ostrzom runicznym i upiornym wierzchowcom Rycerze Śmierci służą Pladze jako jej najpotężniejsi generałowie.
Nim Arthas Menethil po raz pierwszy pojawił się w grze jako Rycerz Śmierci, miał już na koncie kilka zbrodni i zakończył przemianę ze szlachetnego paladyna w bezwzględnego niegodziwca. Tworząc ten model, zespół graficzny Warcraft III: Reforged próbował jak najlepiej uchwycić mrok czający się w sercu Arthasa i uwydatnić fakt, że jego peleryna i zbroja są już nadgryzione zębem czasu spędzonego na brodzeniu w krwi niewinnych.
W oryginalnej wersji gry modele wszystkich Rycerzy Śmierci były identyczne. W Warcraft III: Reforged wprowadzamy dodatkowy model dla żeńskiej wersji tej klasy postaci wraz ze specjalnie przygotowanymi dla niej kwestiami dialogowymi.
Tychondrius, Mal’Ganis, Varimathras i Detherok (Upiorni Władcy)
Upiorni Władcy to niewyobrażalnie potężne demony, które otrzymały od Kil’jaedena specjalną misję: mają czuwać nad Królem Liszem – Ner’zulem – i pilnować, by skrupulatnie wypełniał wolę Płonącego Legionu.
W oryginalnej wersji gry Warcraft III modele poszczególnych Upiornych Władców można było odróżnić głównie po kolorach. Ponieważ Tychondrius, Mal’Ganis, Varimathras i Detherok to postacie mocno charakterystyczne i nietuzinkowe, zespół graficzny Warcraft III: Reforged stworzył dla każdego z nich niepowtarzalny model. Tychondrius może się pochwalić imponującą brodą oraz czubkami rogów w kolorze spaczonej zieleni, które świadczą o jego wielkiej mocy. Podstępny Mal’Ganis nie nosi zarostu, a jego twarz poorana jest zmarszczkami: po jednej za każdą zdradę, jakiej się dopuścił.
„Detherok to najgnuśniejszy spośród braci” – zaznacza główny producent gry Pete Stilwell. „Woli czekać, aż zwierzyna sama wpadnie w jego sidła. Całe tysiąclecia lenistwa sprawiły, że… przybrał nieco na wadze”.
A co z Varimathrasem?
„Varimathras to uosobienie próżności” – podkreśla Pete. „To pyszałkowatość sprawia, że dba o formę. To zdecydowanie nie jest bies, który odpuściłby sobie trening i posiedział przed telewizorem. W jednej z karcianek kolekcjonerskich natrafiliśmy na ilustrację, na której Varimathras przedstawiony został z imponującymi bokobrodami, i nie mogliśmy się powstrzymać – musieliśmy je uwzględnić w jego modelu”.
Wszystkie odświeżone modele Upiornych Władców, które pojawiają się w kampanii dla jednego gracza, są również dostępne w trybie wieloosobowym.
Kel’Thuzad (Lisz)
Nieśmiertelne, nieumarłe lisze wiernie wypełniają wolę Ner’zula. Do ich dyspozycji pozostaje magia lodu i nekromantyczne inkantacje.
Uwielbiany przez fanów uniwersum Warcraft zgryźliwy lisz Kel’Thuzad jest żywym… to znaczy nieumarłym dowodem na to, że nawet czarne charaktery mogą posiadać poczucie humoru. Odświeżając model naszego nieumarłego nekromanty zwróciliśmy szczególną uwagę na podkreślenie jego rogów, kłów i ozdobnego pancerza. Zespół graficzny przygotował wiele wersji udrapowanych wokół jego sylwetki łańcuchów, skupiając się na ich ruchu i rozmiarach. Chcieliśmy mieć pewność, że będą one wzmacniać otaczającą Kel’Thuzada atmosferę grozy, a jednocześnie nie będą przysłaniać innych elementów jego modelu.
Anub’arak (Władca Krypty)
Te prastare, monstrualne istoty władały niegdyś podziemnym królestwem Azjol-Nerub. Padły jednak ofiarą Plagi i zostały przywrócone do życia jako nieumarłe sługi swych oprawców.
Liczne oczy (i kły) Anub’araka zostały wymodelowane z najdrobniejszymi szczegółami przez naszych grafików. Nie zapomnieliśmy również o wszelkiego rodzaju kolcach, żłobkowaniach, skrzydłach oraz elementach zbroi i zdobieniach pancerza. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku innych jednostek bohaterskich, w trybie wieloosobowym będzie dostępne kilka różnych modeli Władców Krypty.
JEDNOSTKI
Wóz z mięsem
Wozy z mięsem budzą trwogę nawet wśród najdzielniejszych obrońców Lordaeronu.
Niełatwo było wypatrzyć, co właściwie wystrzeliwuje starsza wersja wozu z mięsem z opatentowanej przez nieumarłych MiensoPulty™. Odświeżony model charakteryzuje się dużo większą szczegółowością obrazu (przepraszamy), dzięki czemu będziecie mogli w pełnej, makabrycznej krasie podziwiać każdą oderwaną kończynę wchodzącą w skład pocisków ze zwłok pomordowanych.
Bies podziemi
Te przeciwne naturze twory wzywają na pomoc mrowie plugawego robactwa i unieruchamiają ofiary przy pomocy pajęczych sieci.
Ze względu na ograniczenia techniczne twórcy modeli w grze Warcraft III nie byli w stanie przełożyć grafik koncepcyjnych przedstawiających pajęcze demony o ośmiu odnóżach na język animacji cyfrowej. Odświeżony model biesa podziemi jest już wyposażony we wszystkie brakujące odnóża. Uzupełniliśmy go również o strzępy całunu czy też bandaży, które mają budzić w graczach skojarzenia z mumifikacją – to naprawdę mrożący krew w żyłach widok.
Żmij mrozu
Szkieletowe smoki są otoczone złowrogą, lodowatą aurą i nie cofną się przed niczym, by wypełnić wolę swego mrocznego pana.
Początkowo zespół graficzny Warcraft III: Reforged stworzył model żmija mrozu z realistyczną (czytaj: bardzo dużą) rozpiętością skrzydeł. Gotowy model prezentował się wprost fantastycznie, ale podczas testów okazało się, że grupa kilku żmijów mrozu jest w stanie całkowicie zasłonić wszystko, co znajduje się w cieniu rzeczonych skrzydeł. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku pozostałych jednostek latających z Warcraft III, graficy ostatecznie wybrali zachowanie równowagi między widowiskowością a przejrzystością projektu.
Mamy nadzieję, że spodobał się wam rzut oka na rasę nieumarłych. Niebawem pojawi się kolejna odsłona tej serii, w której przyjrzymy się nowemu wcieleniu ludzi.
Chcielibyście zobaczyć więcej modeli postaci? Rzućcie okiem naszą galerię Nocnych Elfów!
Premiera Warcraft III: Reforged odbędzie się 28 stycznia 2020. Macie jeszcze czas, by przygotować się na walkę, gdy tylko rozlegnie się dźwięk wojennych bębnów! Kupcie grę w przedsprzedaży już teraz , aby uzyskać natychmiastowy dostęp do beta-testów trybu wieloosobowego!
Aby odświeżyć choć jeden model postaci z gry Warcraft III, trzeba wielu godzin wytężonej pracy. Najpierw graficy koncepcyjni szukają inspiracji, zgłębiając historię naszego świata, przyglądając się oprawie graficznej World of Warcraft oraz oryginalnym szkicom koncepcyjnym z pierwotnej wersji Warcraft III. Następnie w wyniku tych badań powstaje garść grafik, które przedłożone zostają do oceny całemu zespołowi graficznemu. Zadaniem zespołu jest z kolei wybór ulubionych elementów spośród prac: czy to pozy z grafiki A, wyglądu brwi z grafiki B, kolczastych naramienników z grafiki C lub kształtu stóp z grafiki D…
Kiedy zespół osiągnie konsensus odnośnie do tych kwestii, do pracy przystępują twórcy modeli 3D. Każdy model jest dokładnie oglądany z wielu perspektyw. Ocenie podlega skala, kolor, czytelność projektu czy sylwetka postaci. Powstaje wiele coraz bardziej dopracowanych wersji każdego modelu. Później projekt trafia w ręce animatorów, którzy powołują postacie i elementy scenografii do życia i dodają im charakteru i realizmu, wprawiając w ruch szaty, tkaniny i części ciała. Proces ten dotyczy każdego nowego modelu – od samego księcia Arthasa aż po niepozorne roślinki. A przygotowaliśmy dla was całą masę nowych modeli – jest ich ponad 700!
Musimy nieskromnie przyznać, że cały ten wysiłek się opłacił. W Warcraft III: Reforged orkowie, ludzie, nocne elfy i nieumarli zostali oddani wierniej niż kiedykolwiek wcześniej. W niniejszym cyklu artykułów zajrzymy za kulisy produkcji gry i będziemy towarzyszyć zespołowi grafików, aby poznać sekrety nowych wcieleń każdej z legendarnych ras. Zaczniemy od tajemniczych i nieprzystępnych nocnych elfów.
Ponad 10 000 lat temu nocne elfy podjęły się studiów nad magią i zaczęły z niej swobodnie korzystać jako pierwsza z inteligentnych ras. Cudem udało im się odeprzeć inwazję demonów z Płonącego Legionu, lecz nie zdołały ocalić swej baśniowo pięknej ojczyzny, która w większości spoczęła na dnie oceanu. Nocne elfy postanowiły wówczas odciąć się od świata i szukać schronienia na świętej górze Hyjal.
Kiedy graficy modernizowali projekty rasy nocnych elfów, dążyli do tego, by uchwycić najważniejszy aspekt ich kultury i światopoglądu: działanie w zgodzie z naturą i podporządkowanie jej cywilizacji. Ogniki kształtują wielkie drzewa i zmieniają się w pradrzewce, zaś wiele jednostek nocnych elfów, jak na przykład driady, to niemal dosłownie ogniwa łączące leśną faunę i elfy.
BOHATEROWIE
Illidan (Łowca Demonów)
Łowcy demonów to mroczni i posępni wojownicy – wyrzutki społeczeństwa nocnych elfów.
Łowcy korzystają podczas walki z nasyconych demoniczną magią ostrzy. Wykorzystują oni energię spaczenia, by wzmacniać swoje imponujące zdolności bojowe. A w najnowszej wersji gry można podziwiać w meczach wieloosobowych męski i żeński wariant tej klasy postaci.
Klasyczne, wytworzone dzięki mocy spaczenia tatuaże Illidana Burzogniewnego nabrały nowych szczegółów, a cały jego model uzupełniony został o wszystkie mięśnie, których nasz bohater będzie w przyszłości potrzebować, by dźwigać ciężkie rogi i demoniczne skrzydła.
Cenarius (Opiekun Gaju)
Opiekunowie Gaju to synowie i ulubieńcy półboga Cenariusa. Posiadają niezwykłe moce, dzięki którym mogą sprawować kontrolę nad zwierzętami i siłami natury.
To dystansowi użytkownicy magii, którzy stanowią uzupełnienie oddziałów strzeleckich w armii nocnych elfów. Mogą unieruchamiać przeciwników, którzy podejdą zbyt blisko, lub posłać drzewce, by odparły nacierających wrogów.
Przypominające nieco szpony dłonie Opiekunów Gaju to żywe drewno, które po odświeżeniu oprawy graficznej tych jednostek jest dużo wyraźniej zarysowane. W meczach wieloosobowych gracze będą mogli walczyć u boku opiekunów dysponujących tym modelem postaci lub wybrać samego Cenariusa.
Cenarius odziany jest w bluszcz – jak jego oryginalny model – ale Opiekun Gaju z trybu wieloosobowego posiada kilka wariantów wyglądu. Ten młodzieniec nie ma wszak nawet 10 000 lat, zatem jego poroże i oplatający go bluszcz nie osiągnęły jeszcze tak imponujących rozmiarów jak u jego szlachetnego rodzica.
Tyrande Szept Wiatru (Kapłanka Księżyca)
Kapłanka Księżyca to ucieleśnienie mocy i łaski Eluny – pradawnej bogini księżyca.
Kapłanki dosiadają w boju nieustraszonych tygrysów – śnieżnych szablobestii wywodzących się ze skutego wiecznym lodem Zimozdroju. Orężem tych dzielnych nocnych elfek jest magia, dzięki której mogą między innymi zwiększać obrażenia zadawane przez jednostki dystansowe.
Kiedy odświeżaliśmy model Tyrande, postanowiliśmy odróżnić jej wierzchowca od pozostałych szablobestii, dlatego wyposażyliśmy Ash’alę w pancerz – w końcu śnieżna tygrysica to prawa łapa naszej ulubionej kapłanki, nieprawdaż?
Maiev Pieśń Cienia (Nadzorczyni)
Tajemnicze Nadzorczynie to dzielne wojowniczki nocnych elfów, których misją jest ściganie złoczyńców w całym Kalimdorze. Korzystają one z niezwykłych mocy, dzięki którym są w stanie schwytać cel i wymierzyć mu sprawiedliwość.
Odświeżony model Maiev znacznie różni się wyglądem od jej odpowiedniczki z trybu wieloosobowego, która włada wprawdzie czakramem, ale nie posiada peleryny z charakterystycznym ozdobnikiem w kształcie półksiężyca.
JEDNOSTKI
Łuczniczka
Łuczniczka to pierwszy stopień wojskowy w armii nocnych elfów. Wojowniczki te potrafią nocą wtapiać się w cień i atakować z ukrycia.
Łuczniczki stanowią najliczniejszą grupę w armii nocnych elfów. Wspierane przez Kapłankę Księżyca mogą zadać wrogom dotkliwe straty, a w późniejszej fazie rozgrywki stają się jeszcze skuteczniejsze, gdy mogą już dosiadać hipogryfów.
Zanim sfinalizujemy wygląd dowolnej jednostki, przeprowadzamy szczegółową kwerendę: przeglądamy grafiki koncepcyjne z Warcraft II, oglądamy łuki z WoW czy Ulepszone Łuki – które ostatecznie stały się dla nas głównym źródłem inspiracji w tym konkretnym przypadku. Oręż łuczniczek z Warcraft III: Reforged ma bardziej tradycyjny wygląd, a na uwagę zasługuje zwłaszcza miejsce mocowania cięciwy.
Driada
Tajemnicze driady to córy półboga Cenariusa. Choć na co dzień brzydzą się przemocą, w razie potrzeby z narażeniem życia stają w obronie dzikich ostępów Kalimdoru.
Driady doskonale nadają się do ścigania uciekających jednostek i osłabiania wrogów Powolną Trucizną. W oryginalnym modelu driady jej oręż pokryty był taką ilością listowia, że włócznia wyglądała, jakby ktoś obciął czubek drzewa. U odnowionej driady uwaga obserwatora nie jest już tak skupiona na włóczni, dzięki czemu można podziwiać detale projektu całej jednostki. Paleta kolorów została również zmieniona, tak aby czerpać jak najwięcej z umaszczenia charakterystycznego dla jeleni. Źródło inspiracji stanowiła w tym przypadku zdecydowanie postać Lunary z Heroes of the Storm – jej paleta barw była żywsza w porównaniu do szaro-purpurowych odcieni pierwowzoru, które przywodziły raczej na myśl rasę nieumarłych i nie pasowały do pełnej życia (i zabójczo groźnej) leśnej boginki.
Druid Szponów
Starożytny krąg Druidów Szponów przyjął za swój totem niedźwiedzia i wykorzystuje moc tego potężnego zwierzęcego ducha, by bronić swej społeczności przed zakusami niegodziwców. Ich zaklęcia wzmacniają zdolności bojowe sojuszników i dodają im odwagi.
Druid Szponów to potężna, zaawansowana jednostka walcząca w zwarciu, kiedy przybiera postać niedźwiedzia. Druidzi z tego kręgu zawsze odziewali się w futra i inne niedźwiedzie atrybuty. Odświeżona jednostka znacznie bardziej wyróżnia się na tle pozostałych druidów, a jej twarz bardziej przypomina oblicze stoickiego nocnego elfa niż niedźwiedziołaka w połowie transformacji.
A co ze szponami? Czy to rękawice, czy może części ciała samego druida? Główny producent Pete Stilwell sugeruje, że wskazówek należy szukać w kampanii dla jednego gracza: „…[Druidzi Szponów] nieco zdziczeli, dlatego postanowili zapuścić znacznie dłuższe paznokcie niż pozostałe nocne elfy. Rezultaty nie spełniły jednak ich oczekiwań, dlatego też zdecydowali się na bardziej drastyczne kroki i postanowili nosić rękawice przypominające kształtem potężne szpony”.
Górski olbrzym
Górskie olbrzymy z natury są łagodnymi samotnikami. Stronią od obcych. Jednak gdy w ogniu stanął świat, który niegdyś pomogły ukształtować, przebudziły się i ruszyły do walki.
Te ogromne jednostki walczące w zwarciu mogą wziąć na siebie wprost niewiarygodne obrażenia. Ulepszony górski olbrzym posiada dużo większe i wyraźniej zaznaczone kryształy na ramionach, a umieszczenie trawy sprawia, że wygląda ona mniej jak tunika, a bardziej jak prawdziwa, porośnięta mchem skała. Przejrzeliśmy wiele szkiców i grafik koncepcyjnych i połączyliśmy ich najlepsze elementy, aby stworzyć wersję, którą możecie podziwiać poniżej.
Mamy nadzieję, że spodobał się wam rzut oka na rasę nocnych elfów. Niebawem pojawi się kolejna odsłona tej serii, w której przyjrzymy się nowemu wcieleniu nieumarłych.
Premiera Warcraft III: Reforged odbędzie się 28 stycznia 2020. Macie jeszcze czas, by przygotować się na dołączenie do walki, gdy tylko rozlegnie się dźwięk wojennych bębnów! Kupcie grę w przedsprzedaży już teraz, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do beta-testów trybu wieloosobowego!
Na tegorocznych targach CES w Las Vegas marka XPG zaprezentowała zupełnie nową serię produktów dla graczy, w tym laptopa, monitor oraz komputer mini-PC. Znalazło się też miejsce dla nowszych wersji aktualnie dostępnych dysków SSD i modułów DRAM. Na swoim stoisku XPG zaprezentowało pełną gamę peryferiów i akcesoriów gamingowych, komponentów PC, modułów RAM oraz dysków SSD. Co więcej, XPG pokazało też swojego laptopa gamingowego, komputer mini-PC oraz monitor. Nowe produkty sygnalizują rosnące zaangażowanie XPG w rynek rozwiązań, dedykowanych graczom.Laptop, komputer mini-PC oraz monitor Na stanowisku XPG zwiedzający mogli zobaczyć nowego gamingowego laptopa XPG Xenia 15. Powstałe we współpracy z Intelem urządzenie zostało wyposażone w 15,6 calowy ekran IPS o rozdzielczości FHD, procesor Intel Core i7 9 generacji oraz wielokrotnie nagradzany dysk SSD SX8200 Pro.XPG GAIA to mini-PC dla bardziej stacjonarnych graczy, charakteryzujący się kompaktową obudową o pojemności 5 litrów. Komputer powstały we współpracy z Intelem umożliwia zamontowanie karty graficznej o długości do 8 cm (standardowy slot PCI-e) oraz zastosowanie 500-watowego, kompaktowego zasilacza z certyfikatem 80 PLUS® Platinum. XPG PHOTON to 27-calowy monitor IPS, wykorzystujący technologię Vivid Color® Eye-Safe Display firmy PixelDisplay Inc. Skutecznie redukuje ona zmęczenie oczu podczas nocnych sesji, eliminując szkodliwe światło niebieskie, ale bez negatywnego wpływu na odwzorowanie kolorów. Można zapomnieć o “wypranych” barwach, bądź o konieczności stosowania okularów z filtrem blokującym niebieskie światło.XPG Volta – obudowa PC typu Tower Ta ekstremalna, powiększona obudowa zapewnia pionowy przepływ powietrza, a ponadto jest stylowo wykonana. Cylindryczny kształt łączący metal ze szkłem oraz diodami RGB stanowi istną ucztę dla oczu. Jej podstawa została wyposażona w 2 pary wielokierunkowych kółek. Bardzo wszechstronne wnętrze, zapewnia miejsce na płyty główne w standardzie E-ATX, 3 duże karty graficzne i kilka radiatorów, umieszczonych na wygodnej, przesuwnej tacy. Dyski SSD oraz pamięci DRAM Na stoisku XPG znalazła się też pełna oferta modułów DRAM i dysków SSD. Wśród nich znalazły się trzy nowe prototypy nośników, wykorzystujących najnowszy standard PCI-Express 4.0 (SAGE, INDIGO i PEARL). Charakteryzują się one rewelacyjnymi osiągami – prędkość odczytu potrafi osiągnąć 7000 MB/s, a zapis dochodzi do 6000 MB/s.Marka XPG zaprezentowała również dyski SSD z serii SU630 i SX8100, dostępne w wersjach o pojemności nawet 4 TB. Nie zabrakło także zewnętrznych dysków SSD – modeli SE900G i SE770G, które osiągają podczas zapisu prędkość do 2000 MB/s. Na stoisku pojawiły się również nowe moduły DRAM – XPG DARKMOON oraz XPG SYDYRU, o taktowaniu do 4800 MHz i pojemności do 32 GB.Unikatowe peryferia i akcesoria XPG PRECOG to pierwszy na świecie zestaw słuchawkowy dla graczy, wyposażony w przetworniki dynamiczne oraz elektrostatyczne, który charakteryzuje się ergonomiczną konstrukcją. Został zaprojektowany zgodnie z certyfikatem Hi-Res, aby zapewnić niesamowitą jakość dźwięku. Zastosowane rozwiązania pozwalają na wierne odwzorowanie wysokich i niskich częstotliwości, zapewniając użytkownikom czysty, pozbawiony zniekształceń dźwięk, a dedykowany tryb FPS umożliwia lepszą lokalizację przeciwników. XPG HEADSHOT łączy w sobie ultra lekką formę z wysokiej jakości materiałami, dzięki czemu jest najlepszą myszką do gier. Wykorzystanie algorytmu sztucznej inteligencji sprawia, że myszkę XPG Headshot można spersonalizować na podstawie preferencji i cech poszczególnych użytkowników, takich jak: rozmiar dłoni, sposób chwytu bądź wykończenie powierzchni. Możliwe jest również dodanie na poszczególnych elementach myszy awatarów, pseudonimów lub logo ulubionej drużyny esportowej.
Przedstawiamy wyświetlacze G-SYNC 360 Hz oferujące najwyższą częstotliwość odświeżania w historii wyświetlaczy gamingowych!
Firmie NVIDIA dołożyła wszelkich starań, aby pomóc sportowcom esportowym i rywalizującym graczom odblokować ich potencjał i trafić w te niewiarygodne ujęcia. Dzisiaj Nvidia ogłosiła najszybszy na świecie wyświetlacz e-sportu, działający w częstotliwości 360 Hz, zasilany przez NVIDIA G-SYNC.
Technologię tą wdrożył ASUS wraz z panelem AU Optronics na ekranie e-sportowym ASUS ROG Swift 360Hz. Ten bezkompromisowy wyświetlacz oferuje częstotliwość odświeżania 360 Hz dla niezrównanej płynności, niższe opóźnienia systemu dla krótszych czasów reakcji oraz 24,5-calowy format 1080p, aby utrzymać każdy piksel akcji w polu widzenia.
Po raz pierwszy wprowadzona w 2013 roku, NVIDIA G-SYNC jest najbardziej znana z innowacyjnej technologii zmiennej częstotliwości odświeżania, która eliminuje rozdarcie poprzez synchronizację częstotliwości odświeżania wyświetlacza z częstotliwością klatek GPU. Od tego czasu procesory G-SYNC dodały nowe technologie wyświetlania w celu przyspieszenia paneli e-sportowych, w tym dynamiczny overdrive w celu poprawy percepcji odtwarzacza, niestandardowe oprogramowanie układowe w celu poprawy jakości obrazu w celu lepszego akwizycji celu, a teraz częstotliwości odświeżania 360 Hz dla szybkiego czasu reakcji.
Podczas gdy e-sportowcy wcześniej zaakceptowali rozrywanie klatek na ekranie, aby uniknąć oczekiwania na aktualizację następnej klatki, z technologiami G-SYNC 360Hz i zmienną częstotliwością odświeżania, ramki odświeżają się tak szybko – w mniej niż 3ms – e-sportowcy mogą uzyskać oba klatki bez łez i niewiarygodnie małe opóźnienia.