Już dziś o godz. 17.00 rozpoczną się kwalifikacje do turnieju organizowanego przez Logitech G we współpracy z Polską Ligą Esportową oraz Pro Masters League, w którym do wygrania będzie wyjazd do Stanów Zjednoczonych. Najlepszy polski kierowca stanie przed szansą zajęcia stanowiska kierowcy testowego w zespole McLaren.
Zapisy do kwalifikacji Około tydzień wrześniowych kwalifikacji w formacie próby czasowej, które rozpoczną się 10 września, a zakończą 24 wyłoni kierowców, którzy staną na linii startu drugiego etapu. Zapisy odbywać się będą przez stronę republicofsimracers.com, a tytułem, w którym sprawdzą się gracze, będzie Asseto Corsa Competizione.Wyścigi Seria wyścigów drugiego etapu rozpocznie się 25.09, natomiast od 12.10 dostępne będą transmisje na twitch.tv/ple_gg, dzięki którym widzowie będą mogli kibicować swoim ulubionym kierowcom. Ostatni wyścig fazy zasadniczej odbędzie się 28.11.2021 r.
Już jutro rozpoczną się otwarte kwalifikacje Polskiej Ligi Esportowej. Stawka jest wysoka, bo zawodnicy powalczą o udział w zamkniętych kwalifikacjach, w których do zgarnięcia są dwa sloty w Dywizji Profesjonalnej w sezonie Jesień 2021. Start o godz. 18.00, brak opłat i tylko jeden warunek uczestnictwa!
Otwarte kwalifikacje w CS:GO odbędą się 10 i 11 września. Obowiązują zasady „single elimination”, BO1, a od ćwierćfinału BO3. Aby wziąć udział w kwalifikacjach, drużyna powinna posiadać co najmniej 5 czynnych graczy. Istnieje też możliwość dodania dwóch stand-inów oraz trenera.
Narodowa Drużyna Esportu organizatorem turnieju CS:GO, który wyłoni polskiego reprezentanta na V4 Future Sports Festival z pulą nagród 300 000 euro! Puchar NDE odbędzie się na Stadionie Śląskim.
Narodowa Drużyna Esportu (NDE) to projekt zainicjowany w kwietniu 2019 roku, jako jeden z pierwszych w Europie. Działania NDE koordynuje Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych (Esports Association), organizacja non profit. Projekt dotychczas odpowiadał za rozwój sceny Tekken 7 i Pro Evolution Soccer. Dzięki niemu, zawodnicy mogą rywalizować w międzynarodowych turniejach m.in w Izraelu czy na Węgrzech i popularyzować esport mocniej niż kiedykolwiek związany ze sportem konwencjonalnym. Teraz korzyści z inicjatywy przypadły w udziale scenie Counter-Strike: Global Offensive – jednemu z najpopularniejszych tytułów esportowych na świecie.
Dzięki swoim aktywnym działaniom NDE uzyskało gwarantowane miejsce dla jednej polskiej drużyny na V4 Future Sports Festival. Turnieju, który odbędzie się w Budapeszcie 14-21 listopada. W puli turnieju jest 300 000 euro oraz szansa na rywalizację na jednej scenie z czołowymi światowymi drużynami CS:GO. NDE postanowiło przekazać slot w nietuzinkowy sposób, wybierając 4 najsilniejsze obecnie polskie drużyny i organizując dla nich turniej LAN o PUCHAR Narodowej Drużyny Esportu. Poza samym miejscem w turnieju głównym drużyny powalczą ze sobą o pulę 40 000 pln. Całość odbędzie się na legendarnym Stadionie Śląskim przy okazji Europejskiego Forum Przyszłości 8 października 2021 roku (https://efp-silesia.pl/).
Kto zmierzy się o Puchar Narodowej Drużyny Esportu? Organizatorzy już wkrótce będą ogłaszać drużyny na swoich oficjalnych kanałach:
www: https://polskiesport.pl/nde/
facebook: https://www.facebook.com/edruzynapolska
twitter: https://twitter.com/esport_polska
O inicjatywie i szczegółach nowego wydarzenia na scenie CS:GO w Polsce mówi Wiceprezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych Mateusz Pirecki:
Cieszymy się, że nasze działania przynoszą efekty i możemy wspierać profesjonalny rozwój esportu w Polsce. Mimo, że esport umożliwia rywalizację online, to nic tak nie buduje jego ducha, jak turnieje podczas których zawodnicy spotykają się ze sobą na jednej scenie. Puchar NDE to nie tylko okazja do takiego turnieju, ale też i bilet na kolejne zawody, tym razem międzynarodowe. Jeszcze większą dumę czujemy z faktu, że o Puchar NDE zawodnicy powalczą na legendarnym Stadionie Śląskim, który po raz pierwszy będzie organizatorem wydarzenia esportowego. Być może na naszych oczach pisze się nowa historia obiektu, a Puchar NDE na stałe zagości do terminarza imprez esportowych.
Za pełną organizację wydarzenia odpowiada Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych Esports Association. Transmisja z wydarzenia odbędzie się na kanale:
Logitech wprowadza stację dokującą All-In-One, która pozwala uporządkować pulpit i ułatwia dołączanie do spotkań.
Logi Dock znacząco poprawia komfort pracy w domu Logitech upraszcza miejsce pracy i poprawia jakość spotkań wideo dla pracujących zdalnie i hybrydowo, wprowadzając Logi Dock, stację dokującą typu “All-In-One” z funkcją sterowania spotkaniami za pomocą jednego przycisku i wbudowanym zestawem głośnomówiącym. Urządzenie jest certyfikowane przez Google Meet, Microsoft Teams i Zoom. Za sprawą Logi Dock, firma Logitech oferuje jedno rozwiązanie, dzięki któremu ułatwia konfigurację biurka oraz pozwala indywidualnie aranżować przestrzeń do produktywnej pracy. Jest to szczególnie ważne w przypadku, gdy firmy przechodzą na stały tryb pracy hybrydowej.
Kiedy uderzyła pandemia, spędziliśmy bardzo dużo czasu z naszymi użytkownikami końcowymi, aby zrozumieć ich potrzeby i bolączki w świecie pracy w domu. W rezultacie powstał Logi Dock. To przełomowe, proste i nowoczesne rozwiązanie dokujące wyposażone w kluczowe funkcje współpracy, takie jak łączenie jednym dotknięciem. Co nie bez znaczenia, rozwiązanie to zmienia nasze nieuporządkowane środowisko pracy w elegancką przestrzeń roboczą, do której wszyscy dążymy –
powiedział Scott Wharton, dyrektor generalny i wiceprezes działu współpracy wideo w firmie Logitech.Aż 77% respondentów uważa, że bałagan na biurku wpływa na ich produktywność, dlatego Logi Dock został zaprojektowany, aby zmniejszyć ilość kabli na biurku poprzez zapewnienie jednego punktu połączenia dla urządzeń stacjonarnych. Logi Dock łączy do pięciu urządzeń peryferyjnych USB i do dwóch monitorów. Jednocześnie oferuje funkcję ładowania laptopa do 100W. Jedno połączenie kablowe z Logi Dock do laptopa eliminuje nadmiar kabli, kluczy sprzętowych i niepotrzebnych ładowarek, zapewniając czystsze, lepiej zorganizowane miejsce pracy. Stacja dokująca Logi Dock integruje się z intuicyjną aplikacją Logi Tune, która pomaga kontrolować i dostosowywać działanie osobistych urządzeń do współpracy dostarczanych przez Logitech. W połączeniu z integracją kalendarza z aplikacją Logi Tune stacja dokująca Logi Dock zapewnia przypomnienie, poprzez wbudowaną diodę, o zbliżającym się rozpoczęciu spotkania oraz intuicyjne przyciski umożliwiające dołączanie, wyciszanie, włączanie/wyłączanie kamery i kończenie połączeń, dzięki czemu spotkania przebiegają bezproblemowo. Produktywna współpraca w dużej mierze zależy od wysokiej jakości dźwięku, stąd Logi Dock jest wyposażony w system dźwiękowy, spełniający wymogi korporacyjne. Użytkownicy mogą korzystać z zestawu głośnomówiącego z redukcją szumów, a w przypadku prywatnych rozmów automatycznie przełączać dźwięk na bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Zone Wireless lub słuchawki douszne Zone True Wireless. Po zakończeniu spotkania, użytkownicy mogą przełączyć się na muzykę z potężnego, doskonale dostrojonego głośnika Logi Dock. Logi Dock jest dostępny w dwóch kolorach: grafitowym i białym (grafitowy tylko dla Microsoft Teams). Łatwa w konfiguracji stacja dokująca będzie certyfikowana do współpracy z wiodącymi platformami wideo konferencyjnymi, zapewniając sterowanie spotkaniami za pomocą jednego przycisku i dźwięk klasy korporacyjnej. W dzisiejszym i przyszłym świecie pracy zdalnej i hybrydowej, Logi Dock przekształca każdy osobisty pulpit, prywatne biuro lub salę konferencyjną w idealną przestrzeń roboczą dla lepszej i bardziej produktywnej pracy. Ceny i dostępność Logi Dock będzie dostępny na całym świecie zimą 2021 roku, a jego sugerowana cena detaliczna to 399 dolarów. Aby dowiedzieć się więcej o najnowszych rozwiązaniach firmy Logitech, odwiedź naszą witrynę internetową.
O firmie Logitech
Firma Logitech pomaga wszystkim ludziom realizować ich pasje, projektując doświadczenia, dzięki którym każdy może tworzyć, osiągać i cieszyć się czymś więcej. Firma Logitech projektuje i tworzy produkty, które łączą ludzi dzięki komputerom, grom, wideo, przesyłaniu strumieniowym i tworzeniu oraz muzyce. Marki firmy Logitech obejmują Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones, Ultimate Ears i Jaybird. Założona w 1981 roku firma Logitech International z siedzibą w Lozannie w Szwajcarii jest szwajcarską spółką publiczną notowaną na szwajcarskiej giełdzie SIX Swiss Exchange (LOGN) oraz na Nasdaq Global Select Market (LOGI). Informacje o firmie Logitech można znaleźć pod adresem www.logitech.com, na firmowym blogu lub pod adresem @Logitech.
W poniedziałek 6 września o godz. 13.37 przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej na specjalnej konferencji prasowej na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie zaprezentowali założenia bezprecedensowego i cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu znanego dotąd pod nazwą “CPS”. Podczas tego wyjątkowego w skali kraju wydarzenia, pomiędzy Polską Ligą Esportową oraz reprezentantami 10 drużyn najwyższej klasy rozgrywkowej, czyli PGE Dywizji Mistrzowskiej, zawarta została umowa Centralizacji Praw Sponsoringowych.
Centralizacja Praw Sponsoringowych to precedens wyznaczający określone zasady przynależne partnerom poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej. Przede wszystkim jednak projekt stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Tym samym dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych i otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami. Ponadto stała, strategiczna współpraca z Polską Ligą Esportową to też gwarancja stabilności i w końcu – przewidywalności rozwoju. Pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje w sezonie Jesień 2021 Polskiej Ligi Esportowej wyniesie aż 250 000 zł.
– Wielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt jakiego jeszcze nie było – mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.
Umowę Centralizacji Praw Sponsoringowych oprócz Pawła Kowalczyka w imieniu Polskiej Ligi Esportowej podpisali przedstawiciele 10 drużyn współtworzącymi PGE Dywizję Mistrzowską w sezonie Jesień 2021: Anonymo Esports, Honoris, Illuminar Gaming, Izako Boars, M1 Eden, PGE Turów Zgorzelec Esport, Tarczyński Protein Team, Team ESCA Gaming, x-kom AGO i Mad Dog’s Pact – Polska Liga Esportowa nie przestaje zaskakiwać. Ogłoszenie pionierskiego projektu Centralizacji Praw Sponsoringowych jest tego najlepszym dowodem. Dla organizacji zawarcie umowy oznacza nowy wymiar biznesowej współpracy. Korzyści płynących z jej zawarcia jest jednak znacznie więcej. Transparentny plan finansowy, jasno określone zasady i rzetelnie przedstawione warunki, które nie są tylko pustymi obietnicami, lecz stanowią realną pomoc i wkład w rozwój graczy to gwarancja bezpieczeństwa i wsparcia, jakiego dotąd nikt inny nie wprowadził – podkreśla Marcin “padre” Kurzawski, szef Mad Dog’s Pact.
Innowacyjność i nowatorskie podejście do zarządzania prawami sponsorskimi wyznaczają zupełnie nieznane dotąd standardy współpracy. Mimo, że założenia projektu nawiązują donajlepszych praktyk znanych z największych boisk czy stadionów, Centralizacja Praw Sponsoringowych to pierwszy tak kompleksowy model biznesowy w świecie esportu. Polska Liga Esportowa, organizacje zrzeszone w poszczególnych dywizjach i partnerzy aktywnie zaangażowani we wspieranie graczy połączą siły, by wspólnie wpływać na kształt i kierunek rozwoju branży. – Pierwszy od 1,5 roku LAN, PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej na plaży, niezapomniane emocje, zaskakujące i nieszablonowe wręcz rozwiązania – sezon wiosenny pełen był momentów, które zawodnicy i fani esportu z pewnością zapamiętają na długo. Teraz przyszedł czas na następne wyzwania, a tych – jak wiadomo – w ogóle się nie boimy. Wprost przeciwnie – za każdym razem podejmujemy je z ogromnym entuzjazmem. Centralizacja Praw Sponsoringowych to kolejny śmiały i przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej wyznaczający trendy w świecie esportu – zauważa Radosław Wójcik, Head of Communication & PR.
Podczas blisko dwugodzinnej konferencji prasowej Aleksandra Marciniak, Head of Sales & Partnerships, Adam Gil, Head of Esports oraz Radosław Wójcik, szef działu Komunikacji i PR omówili kluczowe koncepcje nadchodzącego sezonu, przybliżając m.in. zawarte partnerstwa, kalendarz rozgrywek oraz priorytetowe elementy strategii komunikacji, których realizacja zaplanowana została podczas najbliższych miesięcy. I tak dziennikarze obecni podczas wydarzenia mogli usłyszeć o nowych możliwościach i rozwiązaniach w zakresie szkoleń i edukacji, czyli PLEkcjach dla zawodników, organizacji oraz młodych adeptów. Ponadto przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej opowiedzieli o zmianach w transmisji, pomysłach na kreatywne kampanie związane z zaangażowaniem community oraz aktywnym wsparciu partnerów, w tym Marcina Gortata i Sponsoring Insight.
W dniach 7-9 września odbędzie się wydarzenie EU Champions, organizowane przez polską agencję gamingową Fantasyexpo. Jedna najlepsza drużyna zagwarantuje sobie miejsce w rozgrywkach BLAST Premier Fall Showdown 2021.
Minione dwa tygodnie upłynęły pod znakiem regionalnych turniejów kwalifikacyjnych, które wyłoniły kolejnych pięciu uczestników EU Champions. W tym czasie wyłonione zostały najlepsze drużyny z regionów DACH, Francji, Polski i Wielkiej Brytanii oraz przeprowadzono otwarte kwalifikacje ostatniej szansy.
Zwycięzcy kwalifikacji dołączyli do wcześniej zaproszonych zespołów w postaci Illuminar Gaming oraz MAD DOG’S PACT. Organizatorzy informowali wcześniej, że ostatnie zaproszenie trafi do zespołu z Europy, który jest wysoko notowany w rankingu HLTV. Przepustka trafiła do FunPlus Phoenix. Grupy więc wyglądają następująco:
Grupa A FunPlus Phoenix Illuminar Gaming Into The Breach MAD Lions
Grupa B Coalesce Double Poney MAD DOG’S PACT Sprout
Uczestnicy rozegrają fazę grupową według formatu GSL. Mecze fazy grupowej będą miały charakter best-of-one, zaś wszystkie kolejne, aż do finału, będą pojedynkami best-of-three. Jedna najlepsza drużyna awansuje do turnieju BLAST Premier Fall Showdown i wzbogaci się o $25.000. Jest to kwota, którą zapewnia BLAST na rozwój organizacji.
Polskę reprezentować będą zawodnicy Illuminar Gaming oraz MAD DOG’S PACT, którzy zostali zaproszeni przez Polską Ligę Esportową, za zdobycie kolejno mistrzostwa oraz vice-mistrzostwa ubiegłego sezonu. Jednak co ciekawe, lista Polaków na tym się nie kończy. W barwach MAD Lions zobaczymy Filipa “tudsoNa” Tudeva oraz Jakuba “kubena” Gurczyńskiego.
Dropy, retransmisje na twitch oraz sam Valorant ostatnią są ciągłym tematem teorii. Według oficjalnych informacji, aby otrzymać zamkniętą betę Valorant, trzeba spełnić następujące warunki:
Połączyć konto Riot Games z kontem Twitch – ten krok wyjaśniliśmy tutaj
Po obejrzeniu 120 minut, skrypt dołącza nas do listy osób, które są uprawnione do otrzymania klucza.
Dodatkowo: Większa liczba oglądanych godzin, lub zmiana streama nie ma wpływu na to, czy dostaniemy klucz. Riot rozdaje dostęp do gry losowo, dla osób z listy uprawnionych.