Do odebrania na stronie >EpicGames<
.
Do rywalizacji na wirtualnym boisku EA FC przystąpiło czterech najlepszych graczy z pierwszego etapu. Zanim przyjechali do stolicy, musieli przejść długą drogę w zmaganiach online, bowiem do pierwszych kwalifikacji zapisało się prawie 400 graczy z całej Polski! Po ostrych bojach i wielu spektakularnych trafieniach, pierwszym zawodnikiem, który podpisał profesjonalny kontrakt z drużyną Gillette Sharpest Team został Miłosz “Gaca” Gaca.
Wydarzenie finałowe odbyło się w warszawskim H.4.0.S, a całość na swoim kanale w serwisie Twitch.tv oraz YouTube relacjonował ambasador najostrzejszej drużyny w Polsce, znany twórca internetowy – Jakub “Jcob” Weber.
Kolejne kwalifikacje do drużyny Gillette Sharpest Team odbędą się już 3-4 maja. Tym razem opiekę nad graczami będzie sprawował wicemistrz świata FIFA z reprezentacją Polski – Bartosz “bejott” Jakubowski. Zachęcamy do spróbowania swoich sił w drugie turze kwalifikacyjnej na: www.sharpestteam.pl
Gillette Sharpest Team to nowa inicjatywa marki Gillette i Polskiej Ligi Esportowej, skierowana do wszystkich fanów gamingu i esportu, której celem jest wyłonienie najbardziej obiecujących talentów polskiego esportu, stworzenie drużyny wschodzących gwiazd EA Sports FC i umożliwienie im rozpoczęcia profesjonalnej kariery esportowej.
Gillette, marka, która pomaga mężczyznom wyglądać i czuć się jak najlepiej każdego dnia, wkracza w świat esportu, rozpoczynając współpracę z Polską Ligą Esportową. Efektem tej kooperacji jest wyjątkowa inicjatywa: Gillette Sharpest Team to nowy projekt organizowany przez markę Gillette we współpracy z Polską Ligą Esportową, którego celem będzie wyłonienie najbardziej obiecujących talentów polskiego esportu, stworzenie drużyny wschodzących gwiazd EA Sports FC i umożliwienie im rozpoczęcia profesjonalnej kariery esportowe Zawsze i wszędzie tam, gdzie mężczyźni chcą czuć się i wyglądać jak najlepiej, marka Gillette jest gotowa im pomóc – niezależnie od tego, czy chodzi o dokładne golenie przed streamem, czy idealne przycięcie brody przed ważnym turniejem. Gillette wspiera mężczyzn idealnymi rozwiązaniami dopasowanymi do każdej potrzeby w zakresie golenia i stylizacji.
Polska Liga Esportowa to lider branży esportowej w Polsce i czołowy organizator rozgrywek esportowych w Europie Środkowo – Wschodniej. PLE ściśle współpracuje z największymi producentami gier, takimi jak Riot Games, oraz czołowymi podmiotami sportowymi, jak PGE Polska Grupa Energetyczna i Polski Związek Żeglarski. PLE tworzy rozgrywki na wszystkich poziomach zaawansowania. Ponadto, Polska Liga Esportowa prezentuje się̨ jako dynamiczna organizacja gotowa dostarczyć́ nie tylko innowacyjne wydarzenia, akcje specjalne, aktywacje marek i projekty contentowe, ale także kompleksowe rozwiązania w obszarze technologii.
KITKAT Cup to turniej przygotowany dla fanów League of Legends, którzy grają amatorsko. W tym roku uczestnicy zmierzą się w trybach 1v1 i 2v2, a w każdym z nich mogą liczyć na atrakcyjne nagrody. Dodatkowo, 3000 zawodników, którzy jako pierwsi rozegrają mecze w KITKAT Cup, otrzyma limitowane skrzynie KITKAT Hextech.
Aby wziąć udział w KITKAT Cup, należy w terminie od 22 kwietna do 16 maja br. kupić dowolne batony KITKAT lub LION o wartości minimum 6 zł w sklepach sieci Biedronka, a następnie zarejestrować dowód zakupu na www.kitkat.pl/promocje/kitkatcup. Kolejny krok to odebranie kodu, który umożliwia konsumentom udział w turnieju League of Legends.
Otrzymany kod do turnieju można zrealizować od 22 kwietnia do 18 maja. Rozgrywki kwalifikacyjne odbywają się w dniach od 22 kwietnia do 19 maja, natomiast etap finałowy jest zaplanowany na dwa dni: 1 czerwca (dla trybu 2v2) oraz 2 czerwca (dla trybu 1v1) i będzie wydarzeniem na żywo.
Nestlé wraz z Biedronką nagrodzą zwycięzców. W trybie 1v1 pula nagród wynosi 3500 zł, natomiast w trybie 2v2 to aż 7000 zł. Na fanów gamingu czekają także limitowane skrzynie KITKAT Hextech, które otrzyma 3000 pierwszych graczy. Przewidziano również nagrodę specjalną – vouchery o wartości 5000 zł dla 3 osób, które zarejestrują najwięcej paragonów.
Mecze w ramach KITKAT Cup będą rozgrywane online na platformie www.gl-hf.pl. Uczestnicy mogą sprawdzić harmonogram rozgrywek i śledzić relacje na żywo na www.kitkat.pl/promocje/KITKATcup. Na stronie znajduje się także więcej informacji na temat akcji oraz regulamin turnieju.
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla 5500 osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentem daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o marki odżywek, witamin i suplementów diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i za granicą w ramach jednej organizacji.
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition – kompletna wersja gry z wszystkimi dodatkami dostępna za darmo w serwisie >EpicGames<
.