Strona główna Blog Strona 126

Firma NVIDIA wspólnie z Activision wprowadzają obsługę ray-tracingu w czasie rzeczywistym w grze Call of Duty: Modern Warfare

call-of-duty, esport news, esportcenter

Firmy Activision oraz Infinity Ward zaprezentowały grę Call of Duty®: Modern Warfare®. Stawka nigdy nie była większa. Gracze wcielają się w śmiertelnie niebezpiecznych żołnierzy i biorą udział w emocjonującej historii, która wpłynie na globalną równowagę sił.

Producent Infinity Ward od podstaw tworzy nową, niesamowitą odsłonę kultowej serii Modern Warfare®. Tytuł Call of Duty: Modern Warfare obiecuje fanom ekscytującą przygodę, która rzuca nieco światła na zmieniającą się naturę współczesnych wojen.

Jako oficjalny partner PC gry Call of Duty: Modern Warfare, firma NVIDIA ściśle współpracuje z zespołem inżynierów z firmy Infinity Ward, aby wprowadzić w werji PC gry obsługę opartego na DirectX ray-tracingu w czasie rzeczywistym, technologii NVIDIA Adaptive Shading oraz innych zaawansowanych gamingowych technologii NVIDIA.

„Tytuł Call of Duty: Modern Warfare może wyznaczać nowe standardy po swojej premierze zaplanowanej na ten październik”, powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „Firma NVIDIA jest dumna mogąc współtworzyć tę niesamowitą i porywającą produkcję. Nasze zespoły inżynierów ściśle współpracowały z firmą Infinity Ward, wdrażając obsługę technologii NVIDIA RTX zapewniających realistyczne efekty oraz niewiarygodnie wciągające wrażenia w grze Modern Warfare”.

NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare

„Korzystanie z układów GPU NVIDIA ułatwiło nam prace nad wersją PC gry Modern Warfare”, powiedział Dave Stohl, szef studia Infinity Ward. „Bez problemu zaimplementowaliśmy w naszym potoku renderowania technologie platformy RTX, takie jak ray tracing i adaptive shading. Idealnie uzupełniło to nasze własne rozwiązania technologiczne i nie możemy się doczekać, aż nasi fani korzystający z platformy PC doświadczą tego osobiście.”

NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej współpracy w zakresie gry Call of Duty: Modern Warfare oraz zastosowanych w wersji PC technologii, śledź informacje na stronie GeForce.com.

PRZEJMIJ KONTROLĘ Z PLATFORMĄ RTX

nvidia, rtx, esportcenter, esport news

Zobacz zwiastun RTX zawierający najnowsze materiały z targów E3

Watch Dogs: Legion — najnowszy hit będzie zapewniał obsługę ray-tracingu w czasie rzeczywistym

watch-dogs-legion, nvidia, esport news, esportcenter

Gry z serii Watch Dogs® firmy Ubisoft to czołówka gatunku gier z otwartym światem, oferujących ogromne miasta, mnóstwo postaci niezależnych i wiele najnowocześniejszych efektów, których nie znajdziecie w innych produkcjach. Co więcej, dzięki współpracy z firmą NVIDIA, w wersjach PC gier Watch Dogs® i Watch Dogs 2® zastosowano unikalne technologie oraz funkcje zapewniające absolutnie najlepsze wrażenia podczas rozgrywki.

Obecnie współpracujemy po raz kolejny, aby zaimplementować obsługę ray-tracingu DXR w czasie rzeczywistym w niedawno zapowiedzianej grze Watch Dogs®: Legion,  której akcję osadzono w fotorealistycznej wizji Londynu z niedalekiej przyszłości.

„Firma Ubisoft dokłada wszelkich starań, aby kreować jak najlepsze modele miast w swoich grach, a obsługa ray-tracingu doda głębi nowej grze Watch Dogs: Legion, której akcja toczy się w Londynie”, powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „Firma NVIDIA od samego początku pomaga tworzyć gry z serii Watch Dogs i jesteśmy gotowi, by po raz kolejny zachwycić graczy PC, wprowadzając obsługę ray-tracingu w tytule Watch Dogs: Legion.”

watch-dogs-legion-screenshot-002-850px

„Futurystyczna wizja Londynu w grze Watch Dogs: Legion budzi się do życia oferując realizm, który można osiągnąć jedynie dzięki ray-tracingowi”, powiedział Chris Early, wiceprezes ds. partnerstwa i dochodów w firmie Ubisoft. „GeForce RTX to przyszłość gamingu oraz idealna platforma dla gry Watch Dogs: Legion.”

watch-dogs-legion-screenshot-003-850px

Tytuł Watch Dogs: Legion wprowadza innowacje w rozgrywce, dzięki którym gracz może rekrutować dowolną postać napotkaną w Londynie. Każda postać w tym otwartym świecie jest grywalna i każda posiada swoją własną historię, osobowość i umiejętności, które pomogą Ci stworzyć swój unikalny zespół. Wykorzystaj swoich bohaterów w trybie sieciowym, połącz siły ze znajomymi i odzyskaj władzę nad Londynem realizując kooperacyjne misje, zadania i codzienne wyzwania dla czterech graczy. Witaj w Ruchu Oporu.

watch-dogs-legion-screenshot-001-850px

Aby dowiedzieć się więcej na temat gry Watch Dogs: Legion, zastosowanych w niej technologii PC oraz naszej współpracy, śledź informacje na stronie GeForce.com. Natomiast informacje o samej grze znajdziesz na oficjalnej stronie gry Watch Dogs: Legion firmy Ubisoft

Darmowa gra Overcooked

Następna darmowa gra od Epica – Overcooked,

dostępna jest bepzośrednio w > Epic Games <

wystarczy kliknąc ikonę FRee, a gra zostanie przypisana do naszego konta.

Oferta aktualna do 11.07.2019!

ADATA HM800 – najlepszy dodatek do telewizorów Smart TV oraz konsol

adata hm800, esport news, esportcenter

ADATA wprowadza do swojej oferty nowy stacjonarny zewnętrzny dysk HDD – model HM800, który oferuje możliwość wykonania kopii zapasowej za pomocą naciśnięcia jednego przycisku i ma maksymalnie 8 TB pojemności.
ADATA HM800 to zewnętrzny 3,5 calowy nośnik HDD, który ze względu na swoją pojemność dedykowany jest przede wszystkim użytkownikom telewizorów Smart TV oraz konsol. Może być też wykorzystany jako magazyn do przechowywania kopii zapasowych z kilku różnych urządzeń.Najpojemniejszy wariant modelu HM800 ma pojemność aż 8 TB. Umożliwia on zapisanie blisko 1000 odcinków ulubionych seriali, do 960 godzin materiału video w rozdzielczości FullHD, około 1,6 miliona zdjęć, prawie 2 miliony ulubionych piosenek albo ponad 200 gier dla konsol PS4 oraz Xbox. 

Nowy nośnik ADATA został wyposażony w interfejs USB 3.2 Gen 1 i obsługę technologii TurboHDD. Przyspiesza ona kopiowanie plików oraz dostęp do danych poprzez zastosowanie zaawansowanych algorytmów i profili oraz dostępnych zasobów systemowych.Dysk HM800 oferuję możliwość wygodnego i automatycznego tworzenia kopii zapasowych oraz synchronizacji danych za pomocą naciśnięcia jednego przycisku. Cała zawartość nośnika może być dodatkowo zabezpieczona szyfrowaniem AES 256-bit.  
Czarna, plastikowa obudowa ma wymiary 177,3 x 117 x 34 mm i została wyposażona w gniazdo Kensington Lock oraz wewnętrzną warstwę z miękkiego silikonu. Dysk do pracy wymaga podłączenia dodatkowego źródła zasilania (zasilacz znajduje się w zestawie). O pracy dysku informuje niebieska dioda.
ADATA HM800 trafi do sprzedaży w 3 wersjach pojemnościowych – 4 TB, 6 TB oraz 8 TB. shNośnik będzie też objęty 3-letnią gwarancją producenta.

Pobierz jako

Największy turniej esportowy dla firm w CS:GO w Polsce rusza po raz kolejny

E-Biznes Cup 2, esport news, esportcenter

Ruszyły zapisy do drugiej edycji E-Biznes CUP – dedykowanej dla biznesu esportowej ligi w Counter-Strike: Global Offensive. W rozgrywkach udział wziąć mogą amatorskie drużyny reprezentujące firmy, a łączna, minimalna pula nagród w finale to 30 tysięcy złotych. Organizatorem wydarzenia jest sklep internetowy morele.net w partnerstwie z firmą NVIDIA i marką Acer Predator.

Wydarzenie adresowane jest do amatorskich drużyn firmowych, które w 5 osobowych składach staną do pojedynków w CS:GO. Tak jak w pierwszej edycji wydarzenia rozgrywki odbywać się będą w trybie online oraz offline. Mecze stacjonarne rozgrywane będą w Warszawie i Krakowie w dedykowanych strefach dla graczy. Sam turniej został podzielony na 3 fazy, a jego finał rozegrany zostanie w profesjonalnym studio esportowym.

– Tego typu rozgrywki to obok nietuzinkowej formy integracji zespołu, także doskonała szansa do nawiązywania nowych relacji biznesowych. Bo co innego może połączyć ze sobą ludzi, jeśli nie wspólna pasja? W tym wypadku do gier komputerowych i drużynowych rywalizacji

– mówi Wojciech Łaszczak, Marketing Manager w morele.net.Zdaniem Jana Adryańskiego, NVIDIA Community PR Managera:

Takie wydarzenia pokazują najlepiej, że gry są dla każdego niezależnie od wieku czy zajmowanego stanowiska. Większość zawodników styczność z komputerami miała już od najmłodszych lat – komentuje. Dziś pokazują, że umiejętności takie jak gra zespołowa przydały im się również w biznesie

– dodaje Adryański.Z kolei Jeremi Rybak, Country Marketing Manager w Acer Polska mówi:

Praca staje się miejscem do realizacji pasji i budowania relacji koleżeńskich na nowym poziomie. W Acer angażujemy się w każdą dziedzinę esportu, a ten projekt pozwala łączyć rywalizację między zespołami, z rozrywką i radością, jaką dają gry komputerowe.Celem organizowanego wydarzenia jest popularyzacja esportu w biznesie, a także stworzenie unikatowej atmosfery do wzmacniania relacji w zespołach oraz między konkurującymi ze sobą firmami. W drugiej edycji wydarzenia, oprócz zaplanowanej bogatej oprawy wizualnej i promocyjnej, zaangażowani zostali związani z esportem influencerzy: Kuba “KubiK” Kubiak, Adam “destru” Gil, Łukasz “prawus” Ganczewski.

ROZGRYWKI NATION WARS™ POWRACAJĄ W 2019!

esport news, esportcenter, SC II

Nation Wars to rozgrywki, w których gracze mogą zawalczyć o coś więcej niż własna chwała. To naprawdę wyjątkowa formuła, którą z przyjemnością odnawiamy w kolejnym roku! Zaznaczcie w kalendarzach następujące daty:

  • Rejestracja: 14-28 lipca
  • Głosowanie: 3-18 sierpnia
  • Mecze kwalifikacyjne: 30 września – 1 października
  • 1/12 finału: 3-6 i 10-13 października
  • 1/8 finału: 12-17 listopada
  • Ćwierćfinał: 30 listopada – 1 grudnia
  • Play-offy: 8 grudnia

Gracze, którzy osiągnęli rangę arcymistrzowską w latach 2018 i 2019 na europejskim, północnoamerykańskim i azjatyckim serwerze StarCraft II mogą się zarejestrować, aby reprezentować swój kraj. Aby dany kraj miał gwarantowany udział w rozgrywkach, pozytywnie rozpatrzona musi zostać rejestracja przynajmniej trójki jego reprezentantów.

Wówczas to wy – członkowie naszej społeczności – będziecie głosować na swoich zawodników. Trójka graczy, którzy ukończą fazę głosowania z największą liczbą głosów, może podjąć się reprezentowania swojego kraju. Jeśli dla danego kraju zarejestruje się więcej niż trójka graczy, gracz z czwartej pozycji będzie uważany za zawodnika rezerwowego.

Pierwsza runda meczów kwalifikacyjnych jest rozgrywana w celu wytypowania 24 krajów, które będą rywalizować w turnieju. Reprezentanci 16 najlepszych krajów podzielą się pulą nagród w wysokości 40 000 USD, a 40% tej kwoty trafi do reprezentacji zwycięskiego kraju.

Play-offy odbędą się w formie turnieju halowego rozgrywanego offline z udziałem reprezentacji czterech najlepszych krajów 8 grudnia w nowym studio O’Gaming zlokalizowanym pod Paryżem.

Podobnie jak miało to miejsce w poprzednich edycjach Nation Wars, w studio O’Gaming pojawi się anglojęzyczna ekipa komentatorska, która poprowadzi oficjalną transmisję z rozgrywek Nation Wars 2019 na kanale twitch.tv/ogaminginter. Nazwiska prowadzących podamy w późniejszym terminie.

Tradycją podczas rozgrywek Nation Wars jest komentowanie meczów w różnych wersjach językowych przez streamerów wywodzących się z naszej społeczności. W tym roku również nie będzie inaczej – komentatorzy społecznościowi mogą kontaktować się z Aeromi, aby uzyskać zezwolenie na transmitowanie turnieju na swoich kanałach.

W poprzednich edycjach rozgrywek Nation Wars wygrywały dwukrotnie Korea Południowa i Norwegia, a raz Francja. Nie możemy się już doczekać, kto sięgnie po zwycięstwo w Nation Wars 2019. Do zobaczenia 14 lipca w fazie rejestracji – śledźcie profil @esportstarcraft na Twitterze, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami!

Finały Sezonu Wiosna 2019 Polskiej Ligi Esportowej już za tydzień w Warszawie!

esport news, esportcenter

Przed nami Finały Sezonu Wiosna 2019 Polskiej Ligi Esportowej. To już piąta odsłona imprezy, którą mamy przyjemność oglądać od 2017 roku. Przez lata rozgrywek kibice mogli obserwować dynamiczną ewolucję ligi, wraz z profesjonalizacją oraz debiutami nowych organizacji. Finały Sezonu Wiosna 2019 będą rozgrywane na żywo już 6-7 lipca. Oglądać zmagania czołowych drużyn będzie można podczas transmisji online komentowanej m.in. przez Piotra „Izaka” Skowyrskiego.

Virtus.png

Polska Liga Esportowa od 2017 roku zalicza kolejne punkty rozwoju. Zmiany można obserwować w strukturze ligi i w innowacjach wprowadzanych do systemu rozgrywek. Wiosenna edycja zmagań zabierze nas do szczególnego miejsca dla Polskiej Ligi Esportowej. Już po raz drugi warszawskie Studio ZPR zgromadzi najlepszych esportowców z Polski. Wspomniane studio było areną zmagań zawodników już podczas pierwszego finału offline.

Dla widzów zostanie przeprowadzona profesjonalna transmisja online z finałów Polskiej Ligi Esportowej. Będzie można ją obejrzeć na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch.tv. Co więcej, obok najpopularniejszego polskiego komentatora Counter-Strike: Global Offensive zasiądą najlepsi branżowi specjaliści, czyli Paweł “Saju” Pawełczak, Olek “Vuzzey” Kłos oraz Radosław “Mad1” Florkowski.

W 2019 roku w puli nagród samych rozgrywek CS:GO w Polskiej Lidze Esportowej znajdzie się 300 000 zł, a dzięki wsparciu całorocznych partnerów Play, Lotto oraz Logitech G, będziemy mogli zobaczyć zmagania na najwyższym poziome od strony organizacyjnej. W finałowych zmaganiach Sezonu Wiosna 2019, zobaczymy osiem najlepszych polskich zespołów Counter-Strike: Global Offensive.

Virtus.pro pierwszy raz w finałach Polskiej Ligi Esportowej! 

Trzy spośród występujących drużyn zostały zaproszone przez organizatorów. Bezpośrednie przepustki trafiły w ręce x-kom AGO, które będzie bronić tytułu mistrzowskiego Polskiej Ligi Esportowej, Aristocracy – obecnych triumfatorów ESL Mistrzostw Polski oraz Virtus.pro – najbardziej utytułowanej organizacji na polskim podwórku. Zaproszenie “Niedźwiedzi” do finałowego etapu rozgrywek jest uznaniem organizatorów dla licznej grupy fanów zespołu oraz jej historii, która przez wiele lat była dźwignią polskiego esportu. Dzięki przekazaniu “dzikiej karty” w ręce zawodników Virtus.pro, kibice będą mogli po raz pierwszy w historii finałów Polskiej Ligi Esportowej zobaczyć jej występ na żywo.

Wśród gwiazd występujących w barwach federacji przyjdzie nam zobaczyć między innymi Janusza “Snaxa” Pogorzelskiego, jednego z najbardziej utytułowanych krajowych esportowców, w tym zwycięzcę pamiętnego katowickiego Majora z 2014 roku. Pozostała piątka, która występ na żywo w warszawskim studiu wywalczyła sobie drogą kwalifikacji, to ex-Wisła Płock, Klan Gadanych Głupot, Warriors, AVEZ Esport oraz zespół, który dziś wieczorem zwycięży w ostatnim etapie eliminacyjnym ligi. W grze pozostało Izako Boars oraz Wensze.

Zaraz po wyłonieniu z Dywizji Mistrzowskiej ostatniego składu będziemy mogli śledzić losowanie par meczowych na finały. Piątkowe wyłonienie drużyn będzie transmitowane na żywo na kanale Piotra “izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch.tvokoło godziny 22:00.

Dynamiczny rozwój rozgrywek 

Polska Liga Esportowa w ostatnich latach przeszła kompletną transformację. Sezon Wiosna 2017 rozegrany został online. Dopiero finał jesiennych zmagań podsumowany został wydarzeniem w warszawskim studiu telewizyjnym. W 2018 roku Polska Liga Esportowa skoncentrowała się na wydarzeniach na żywo. Dzięki temu odbył się już nie jeden, a pięć eventów offline z udziałem publiczności, kończąc na dwóch finałach – wiosennym podczas targów GameON w Kielcach oraz jesiennym, który odbył się w Arenie Gliwice i był imprezą dedykowaną całkowicie Polskiej Lidze Esportowej. W 2017 roku w rozgrywkach brało udział 16 drużyn z całej Polski. Rok później liczba zaangażowanych ekip wzrosła do 30. W 2018 roku organizatorzy ligi oddali w ręce zawodników ponad 500 000 zł. Co więcej, dzięki stworzeniu Akademii Casterów, grono komentatorów Polskiej Ligi Esportowej zasilił Kamil “Dziukens” Dziuk, który ma okazję do komentowania z takimi gwiazdami jak Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł “Saju” Pawełczak, Olek “Vuzzey” Kłos oraz Radosław “Mad1” Florkowski. Liga od 2 lat wspierana jest przez jednego z największych polskich operatorów sieci komórkowych – markę PLAY – która przez lata przyczyniła się nie tylko do rozwoju Polskiej Ligi Esportowej, ale również całej polskiej branży sportów elektronicznych.

Co zobaczymy do końca 2019 roku?

Sam start sezonu zasadniczego Polskiej Ligi Esportowej, w bieżącym roku okazał się nie lada innowacją. Zawodnicy Counter-Strike: Global Offensive, przed udziałem w fazie pucharowej, mieli szansę na rywalizację w pięciu etapach dających możliwość awansu do fazy playoff, bądź zdobycia punktów gwarantujących udziału w finałach. Co więcej, do udziału w eliminacjach mogły przystąpić nie tylko teamy Dywizji Mistrzowskiej oraz Dywizji Profesjonalnej, ale również aspirujące zespoły, niemające do tej pory styczności z ligą. Takie działanie nie tylko dało szansę młodym drużynom na udział w profesjonalnych rozgrywkach esportowych, ale również wprowadziło powiew świeżości w prowadzonych zmaganiach.

„Od ponad dwóch lat nieustannie dbamy o rozwój Polskiej Ligi Esportowej oraz wzrost zainteresowania społeczności. Wszystko to złożyło się na ogromny wzrost rozpoznawalności marki wśród mediów. W 2017 roku pojawiło się 585 publikacji o Polskiej Lidze Esportowej, a rok później ta liczba wzrosła do 1574. Mając do dyspozycji dwa sezony rozgrywek rocznie, możemy częściej wprowadzać nowe trendy panujące globalnie w branży, oraz dokonywać szeregu działań, które zaciekawią zarówno widza do śledzenia rozgrywek, jak i zawodnika do udziału w zmaganiach. Zaraz po zakończeniu zbliżających się lipcowych finałów rozpoczniemy pracę nad Sezonem Jesień 2019, chcąc jeszcze bardziej dopasować ligowe rozgrywki do aktualnego rynku sportów elektronicznych.” – mówi Lena Bortko, Brand Manager Polskiej Ligi Esportowej.

Strategiczne wsparcie rozgrywek esportowych przez Play

Play już po raz piąty z rzędu jest partnerem Polskiej Ligi Esportowej. W marcu 2017 roku operator rozpoczął wspieranie rozwoju ligi, aktywnie angażując się w promocję esportu i gamingu poprzez rozwijanie dedykowanej oferty dla graczy oraz bierze udział w największych wydarzeniach skierowanych do fanów esportu w Polsce. Jednocześnie współpracuje z najbardziej popularnymi polskimi influencerami gamingowymi i streamerami.

Co więcej, od Sezonu Wiosna 2019 Polskiej Ligi Esportowej rozgrywki najlepszych drużyn CS:GO wspiera najważniejsza marka Totalizatora Sportowego. Zainteresowanie branżą gamingową i esportową jest wynikiem dynamicznej fazy rozwoju spółki w ostatnim czasie, co przejawia się możliwością grania online w najpopularniejsze gry Lotto. Partnerem technologicznym ligi jest Logitech G.

Darmowa gra Last Day of June

Następna darmowa gra od Epic: Last Day of June

dostępna bezpośrednio na stronie > Epic Games <

Wystarczy po wejściu kliknąć ikonę Free,

a gra zostanie dodana do naszego konta.

Oferta aktualna do 04.07.2019!

Play we współpracy z MediaCom rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

esport news, esportcenter, Play

Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

Illuminar Gaming to jedna z najstarszych polskich organizacji esportowych (istniejąca od grudnia 2015 r.), a jej dywizja League of Legends to najbardziej utytułowana polska drużyna, m.in. wielokrotny ESL Mistrz Polski, zdobywca drugiego miejsca na European Masters 2018 oraz zwycięzca zerowego sezonu Ultraligi.
Illuminar Gaming to jednak nie tylko sukcesy esportowe i rywalizacja, ale przede wszystkim zaangażowana społeczność, zbudowana wokół zawodników, influencerów i streamerów (takich jak m.in. Overpow, Tuttek, LisekHD, Shini, Ortis, Nieuczesana).

Marka Play od lat obecna jest w świecie sportów elektronicznych, wspiera graczy oraz angażuje się w wydarzenia esportowe, a teraz towarzyszyć będzie zawodnikom oraz influencerom zrzeszonym w Illuminar Gaming.

Cieszymy się, że Illuminar Gaming dołącza do #TeamPlay! Przed nami dużo wyzwań, wspólnych projektów i wartościowych treści, które będą przynosiły ogromne emocje całej społeczności esportowej – komentują Aleksandra Nitecka i Justyna Borkowska, Digital Marketing Play.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content. MediaCom przygotowywał m.in. rekomendację strategiczną oraz selekcję organizacji esportowych, a w czasie trwania współpracy będzie uczestniczył w bieżących projektach komunikacyjnych.

Podjęcie współpracy z zawodnikami oraz twórcami z Illuminar Gaming to kolejny odważny krok ze strony Play. Pamiętajmy jednak, że miarą sukcesu tej współpracy jest przede wszystkim realizacja celów biznesowych klienta. Wykorzystanie wizerunku profesjonalnych graczy, oraz ich autorytet i rola jaką pełnią wśród graczy, często jest niedoceniana. To właśnie ci, którzy odnieśli sukces, są idolami dla najmłodszych, będąc dla nich wzorem jak grać, z jakiego sprzętu korzystać, jak trenować aby być lepszym. To, wraz z odpowiednią i dopasowaną ofertą jaką oferuje graczom Play, jest kluczem do efektywności działań – mówi Tomasz Przeździecki, Associate Director MediaCom Beyond Advertising.

Współpraca z takim partnerem jak Play to dla nas ogromne wyróżnienie, jak i powód do dumy, ponieważ świadczy o tym, że nasza praca dostrzegana jest przez najlepszych. Dołożymy wszelkich starań, żeby godnie reprezentować markę Play w społeczności esportowej, a jej członkom dostarczać więcej emocji oraz interesujących treści. Dzięki tej współpracy mamy również nadzieje na stworzenie dodatkowych okazji do interakcji fanów Illuminar Gaming z samą organizacją, jak i jej zawodnikami – dodał Grzegorz Kamiński, dyrektor kreatywny Illuminar Gaming.

Marka Play jest od lat obecna i aktywna w świecie sportów elektronicznych, m.in. jako partner największych eventów (takich jak np. Poznań Game Arena czy Intel Extreme Master Katowice), jak również współpracując z najpopularniejszymi gamerami, takimi jak: Izak, Rezi, Blowek, Jcob, Karolek, Gimper, Sitrox, Manoyek itp.

Kontakt:

Paweł Usakowski, ŁubuDubu PR, tel: 660 66 22 00, e-mail: pawel@lubudubupr.pl

Marcin Grządka, ŁubuDubu PR, tel: 604 78 48 97, e-mail: marcin@lubudubupr.plwww.lubudubupr.pl