Strona główna Blog Strona 152

BLIZZCON 2018: PODSUMOWANIE FINAŁÓW MISTRZOSTW ŚWIATA

Esport news, Starcraft 2, Esportcenter, Blizzard

Historyczna chwila w dziejach StarCraft II – mistrzostwa świata World Championship Series na BlizzConie 2018 z pewnością zostaną zapamiętane. Ścieżki ośmiu najlepszych zawodników były kręte i pełne niespodzianek, ostatecznie prowadząc do zaskakującego i emocjonującego finału. Zobaczcie sami!

Mimo 20 lat historii serii StarCraft, czasem można odnieść wrażenie, że nasza przygoda dopiero się zaczyna. Śledźcie nas na stronie zawodów WCS oraz @esportstarcraft, by być na bieżąco z najświeższymi wieściami ze świata e-sportu StarCraft II.16

Darmowa gra Sins of a Solar Empire: Rebellion

Sins of a Solar Empir
Sins of a Solar Empir

Klucz Steam do gry Sins of a Solar Empire: Rebellion

Dostępny jest na stronie > Humble Bundle <

wystarczy kliknąć na przycisk Get the Game,

Potwierdzić lub zapisać się do newsletter’a,

Odebrać otrzymanego maila, i kliknąć w nim Download Now,

Odebrać kod przyciskając reveal your steam key,

Który wystarczy dodać w serwisie Steam.

Oferta aktualna jeszcze tylko 70H!

Finały sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej na pięknej arenie w Gliwicach! Co zobaczymy w trakcie imprezy?

Esportcenter, esport

Już 14 oraz 15 grudnia będziemy mieli okazję przyglądać się zmaganiom jednych z najlepszych esportowych zespołów w Polsce. Finał jesiennego sezonu Polskiej Ligi Esportowej zagości w Arenie Gliwice, która po raz pierwszy będzie miała okazję być gospodarzem tego typu imprezy. Co przygotowali dla nas organizatorzy?

Arena Gliwice jest jednym z najnowocześniejszych i największych obiektów w Polsce. Obiekt jest przystosowany funkcjonalnie i użytkowo do zawodów sportowych, rodzaju wydarzeń estradowych czy imprez masowych.

Miasto Gliwice dostrzegło potencjał drzemiący w esporcie i wsparło inicjatywę organizatorów poprzez udostępnienie jednego z najnowocześniejszych obiektów w Polsce dla społeczności esportowej. Finały Jesiennego Sezonu Polskiej Ligi Esportowej, będą inauguracyjnymi zawodami sportów elektronicznych o takiej skali na tym obiekcie.
sample-photo-box-815x580.jpg

Co, gdzie, kiedy?

W finałach będziemy mieli okazję obserwować zmagania zespołów w dwóch tytułach: Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends. Rozgrywki będą trwały dwa dni i zostaną rozegrane 14 oraz 15 grudnia. Kibice będą mogli obserwować zmagania jednych z najlepszych drużyn w Polsce, ale walka o awans do finałów wciąż trwa. Na czele Dywizji Mistrzowskiej znajdują się obecnie AGO Esports, Mikstura i Izako Boars. W składzie wiceliderów tabeli występuje Paweł “byali” Bieliński, który jest byłym zawodnikiem Virtus.pro.
W pierwszy dzień zmagań impreza będzie należała do Counter-Strike: Global Offensive i ma charakter zamknięty. Całość rozgrywek będzie dostępna na wizji z pełną profesjonalną oprawą komentatorską. Piątkowe zmagania mają na celu wyłonienie drugiego finalisty dywizji CS:GO, który dzień później podejmie walkę o tytuł najlepszej drużyny Polskiej Ligi Esportowej. Drugi dzień zmagań to czas finałów w oba tytuły z udziałem publiczności. Naprzeciw siebie staną najlepsze drużyny Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends. W obu przypadkach rozgrywki będą toczyły się w formacie BO5. Bilety na sobotnie finały będą dostępne pod adresem: www.biletin.pl

Co więcej?

A to nie koniec atrakcji w ramach finału sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Podczas całej imprezy będziemy mieli okazję spotkać oraz przybić piątkę z jednymi z najbardziej rozpoznawalnych twarzy polskiej rywalizacji elektronicznej. W trakcie imprezy kibice będą mieli możliwość natknąć się między innymi na Piotra “Izaka” Skowyrskiego czy Damiana “Nervariena” Ziaję! Dla widzów dla których, finałowe emocje nie będą wystarczające, przygotowany zostanie esportowy showmatch, o którym więcej dowiemy się w najbliższym czasie.

Więcej informacji o finałach sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej będą dostępne na oficjalnym wydarzeniu na Facebooku.

STARCRAFT II: INFORMACJE O AKTUALIZACJI 4.7.0

Esport news, Esportcenter

TRYB WSPÓŁPRACY

  • Nowy dowódca w trybie współpracy i komentator: Zeratul
    • Zbieraj artefakty xel’naga, aby wzmacniać swoją armię.
    • Dostosuj swoje zdolności do wroga.
    • Więcej można dowiedzieć się z naszego artykułu.
  • Dodano nowe mutatory tygodnia.

TRYB WIELOOSOBOWY

  • Teraz, klikając myszką, łatwiej jest wybierać ERK, który aktualnie stawia budowlę.
  • Do panelu „Język i region” w menu Opcje dodano przycisk, który automatycznie odświeża ping wszystkich serwerów gry.
    • Funkcja jest najbardziej przydatna natychmiast po zmianie połączenia, na przykład po zmianie dostawcy internetu lub przeniesieniu komputera do innej lokalizacji.
    • Chociaż Starcraft II automatycznie dostosowuje ustawienia sieciowe dla zapewnienia jak najlepszej rozgrywki, funkcja ta ułatwi natychmiastowe dostosowywanie, co zapewni jak najmniejsze opóźnienia.

EDYTOR

  • Dodano nowe pole: Łącze nadrzędnego zachowania
    • Znaleźć je można w menu jednostek: Jednostka > Dobudówka.
    • Zastosowuje określone zachowanie do nadrzędnej jednostki z jednostki dobudówki.
    • Zapewnia kontrolę nad nadrzędną jednostką w zależności od stanu dobudówki.
  • Dodano zakres wysokości do CActorQuad.
    • Pozwala czworokątowi zmieniać wysokość w zależności od pozycji kursora gracza.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Tryb współpracy

  • Raynor: Naprawiono błąd, który umożliwiał dalsze atakowanie wroga Hyperionowi, nawet kiedy ten znalazł się pod wpływem mutatora Minuta ciszy.
  • Kerrigan: Naprawiono błąd, który powodował, że ikona karapaksu pneumatycznego u nadrządców i nadzorców wyglądała na nieaktywną po opracowaniu ulepszenia.
  • Swann: Dron Wespanowy nie może już zostać użyty przeciwko wrogom lub neutralnym dronom.
  • Vorazun: Ikona ulepszenia Furia Cieni nie pokazuje już ikony ulepszenia naziemnego protosów poziomu 3.
  • Karax: Kolosy będące pod wpływem kontroli umysłu będą teraz prawidłowo atakować po opracowaniu zdolności Ognista wiązka.
  • Alarak: Niestandardowe skróty klawiszowe dla ulepszenia uzbrojenia i opancerzenia protosów są teraz zapamiętywane.
  • Fenix: Poprawiono literówkę w angielskim opisie ulepszenia poziomu 11. na ekranie wyboru dowódcy w trybie współpracy.
  • Tychus
    • Naprawiono błąd dźwięku normalnego ataku Nuxa.
    • Odyn nie może już zadawać obrażeń rozpryskowych niewrażliwym na ataki jednostkom i budowlom.
  • Jednostki będące pod wpływem mutatora Polaryzacja nie pokazują już ikony, nawet kiedy są wewnątrz bunkra.
  • Świątynia Przeszłości: Poprawiono kilka obszarów mapy w pobliżu ramp, na których jednostki mogły się zacinać, jeśli zostały tam wyładowane z transportowca.

Mapy

  • Automaton ER, Port Aleksander ER, Szmaragdowe Miasto ER: Naprawiono błąd, który powodował, że kilka ramp i dekoracji nie wyświetlało rozprzestrzeniającej się biomasy.
  • Port Aleksander ER: Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom stawianie budowli na jednej z ramp.
  • Szmaragdowe Miasto ER: Obrysy jednostek będą teraz wyświetlane, kiedy znajdują się one za rampami.

Kampania

  • Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom tworzenie jednostek w drugiej części „Wywiadu wroga”.
  • Próbniki i tropiciele tal’darimów wykorzystują teraz prawidłowe portrety w kampani Legacy of the Void.
  • Inicjatorom w misji „Oczyszczenie” nie brakuje już portretu 2D.

Tryb wieloosobowy

  • Heart of the Swarm: Model statku-matki nie jest już modelem zastępczym po wybraniu skórki Złotej Ery.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pomioty ze skórką emulantów pozostawiały po sobie zbyt duże zwłoki.
  • Karakany ze skórką emulantów mają teraz widoczny wskaźnik ulepszenia Szpony kopiące przy niskich ustawieniach graficznych.
  • Mroczna świątynia posiada teraz animację opracowywania.

W esporcie to sukcesy Polaków przyciągają widzów. Nawet 140 tysięcy kibiców w jednym dniu oglądało Mistrzostwa Świata League of Legends

Esportcenter, esport

Przez 19 dni widzowie śledzili poczynania trzech Polaków w turnieju Worlds 2018, ale tylko drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego wyszła z grupy. W barwach G2 Esports dotarł aż do półfinału rozgrywek. Transmisję z rywalizacji w ćwierćfinale wyświetliło blisko 140 tys. polskich widzów, którzy ściskali za niego kciuki. Wszystko odbywało się pod okiem Damiana “Nervariena” Ziaji. Organizatorem największej polskiej transmisji z Worldsów było Fantasy Expo, które zrealizowało ją z profesjonalnego studia esportowego w Krakowie.

Polskich widzów w największym stopniu przed monitory i na kanał Nervariena w Twitch.tv przyciągały mecze Marcina “Jankosa” Jankowskiego. Maksymalna liczba oglądających rywalizację w jednym momencie osiągnęła wynik blisko 50 tys. Jednocześnie 20 października, czyli podczas ćwierćfinału Mistrzostw Świata League of Legends transmisję obejrzało blisko 140 tys. unikalnych widzów.

Sukcesy Polaków w turniejach esportowych pozwalają na blisko dwukrotne podniesienie frekwencji na transmisji. Obserwowaliśmy to już podczas MLG Columbus w 2016 roku i podczas PGL Major Kraków 2017. Widzieliśmy to również teraz podczas Mistrzostw Świata League of Legends w Korei Południowej. Równocześnie jest to zjawisko, które możemy zauważyć w piłce nożnej, skokach narciarskich, czy podczas igrzysk olimpijskich. Polski esport potrzebuje sukcesów Jankosa, Virtus.pro, AGO, Team Kinguin, naszych wszystkich reprezentantów na arenie międzynarodowej, bo one napędzają całą branżę i otwierają nowe możliwości.

 – mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasy Expo

Specjalnie z okazji turnieju Old Spice przygotowało dwie reklamy z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim i Damianem “Nervarienem” Ziają. Natomiast Predator – marka gamingowa Acer przygotowała dla widzów specjalną ofertę sprzedażową. Allegro jest sponsorem Studia Nervarien i wspiera wszystkie transmisje nadawane z Krakowa.
Marcin “Jankos” Jankowski reprezentuje barwy hiszpańskiego G2 Esports od grudnia 2017 roku i od początku jest jednym z kluczowych zawodników swojej drużyny. Podczas Worldsów powtórzył swój sukces z 2016 roku, gdy z brytyjskim H2k-Gaming także dotarł do półfinałów. W Mistrzostwach League of Legends 2018 wystąpiło jeszcze dwóch Polaków: Mateusz “Kikis” Szkudlarek i Jakub “Jactroll” Skurzyński, który był gościem przy stole ekspertów podczas spotkań półfinałowych.
Riot Games zapowiedziało, że kolejne Mistrzostwa Świata League of Legends odbędą się w Europie, a na finałową arenę wybrano paryskie AccorHotels, która może pomieścić do 20 tysięcy widzów. W przeszłości odbyły się na niej koncerty najbardziej znanych artystów jak U2, Lady Gaga, Muse, Spice Girls, R.E.M., a także imprezy sportowe jak Mistrzostwa Świata Elity w hokeju na lodzie i Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej mężczyzn.
Transmisja - MŚ League of Legends.jpg

FINALNE ZMIANY BALANSU NA SEZON CZWARTY

Esport news, Esportcenter

Gratulujemy mistrzowi świata WCS, Serralowi! To był pełen wrażeń rok dla gry StarCraft. Teraz, gdy sezon się zakończył, nadszedł czas, aby kontynuować nasze poblizzconowe zmiany projektowe i balansowe. Dziękujemy wszystkim za testowanie, wasze opinie pomogły nam dopracować i wprowadzić wiele usprawnień. Zanim zmiany wejdą w życie, mamy jeszcze kilka aktualizacji, które chcielibyśmy dodać:

TERRANIE

Cyklon

  • Zmniejszono zużycie zaopatrzenia z 4 do 3.

Kiedy zmniejszyliśmy koszt cyklonów wyrażony w gazie, w aktualizacji przed wersją 3.8, zwiększyliśmy też ich zużycie zaopatrzenia, aby nie dopuścić do masowego wykorzystania cyklonów. Niedawno otrzymaliśmy informacje z rozgrywek na wysokim poziomie, że cyklon stał się zbyt słaby ze względu na to, jak rozwinęła się metagra. Ponadto, kiedy po raz pierwszy ogłosiliśmy, że cofniemy cyklon do wersji przed aktualizacją 3.8, podkreśliliśmy, że naszym zamiarem jest, aby jego siła była lepiej skalowana na późniejszych etapach rozgrywki. Dlatego, aby zwiększyć potencjał cyklonów w środkowych i późniejszych fazach, zmniejszamy zużycie zaopatrzenia, tak aby jednostki te mogły zapewniać lepsze wsparcie w większych armiach.

Thor

  • Zwiększono obrażenia zadawane przez Działa Punisher 250 mm z 40 punktów (+10 przeciwko celom masywnym) do 40 (+15 przeciwko celom masywnym).
  • Zmniejszono przerwy między atakami Dział Punisher 250 mm 1,78 do 1,71.

Kiedy początkowo ogłaszaliśmy tegoroczną zmianę balansu, stwierdziliśmy, że chcemy, aby thor odgrywał rolę pogromcy jednostek masywnych, ale nie było wiele dyskusji na temat tego nowego podejścia. Ponadto, po ostatnim cofnięciu zmian obrażeń zadawanych przez lotniskowce i osłabieniu pancerza thora, jednostki te nie są w stanie odgrywać tej roli, tak jak byśmy chcieli. Dlatego też ostrożnie zmieniliśmy statystyki broni thora przeciwko jednostkom masywnym, tak aby konsekwentnie pokonywał lotniskowce w walce jeden na jednego i był skuteczniejszy przeciwko nowym, szybszym orkanom. Jednocześnie zachowaliśmy ostrożność, aby nie wpłynąć na interakcję thorów z rządcami szczepu. Podobnie jak w przypadku wielu innych naszych zmian w tej aktualizacji, chcemy, aby nowe opcje były od razu skuteczne, ale jesteśmy również gotowi do dostosowania ich w razie potrzeby.

Wieża radarowa

  • Teraz obrys budowli wieży radarowej pokazuje wskaźnik zasięgu na minimapie.

Ta zmiana ułatwiająca rozgrywkę, zasugerowana przez społeczność, pozwoli graczom na bardziej strategiczne i przemyślane rozmieszczanie wież radarowych.

ZERGI

Biomasa

  • Zmniejszono opóźnienie rozprzestrzeniania biomasy z wylęgarni, leży i uli z 0,45 do 0,3.

Otrzymaliśmy informację zwrotną, że wcześniej proponowana zmiana tempa wydzielania biomasy przez wylęgarnię miałaby zbyt negatywny wpływ na wczesne etapy gry zergami, szczególnie przeciwko innym zergom. Zgadzamy się z tym i dlatego zmieniamy wylęgarnię, leże i ul, aby przywrócić stare tempo rozprzestrzeniania biomasy. U innych jej wydzielaczy (czerw nydusowy, nadrządcy i tumory biomasy) tempo pozostanie na poziomie 0,45.

Ultralisk

  • Skrócono czas opracowania syntezy anabolicznej ultraliska z 79 do 43 sekund.

Jako jednostka na poziomie ula, ultraliski są już przypisane do późniejszych etapów gry, a opracowanie obu ich ulepszeń wymaga 79 sekund, co może nadmiernie opóźnić uzyskanie pełnej skuteczności przez ultraliska. Skrócenie czasu badań może również stworzyć więcej możliwości wyboru dla grających zergami w zależności od stanu gry, ponieważ obecnie pancerz chitynowy jest preferowany zdecydowanie częściej.

PROTOSI

Budowle

  • Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości/osłon z 150/100 do 200/100. 
  • Zmniejszono koszt stacji robotyki z 200/200 do 150/150.

Początkowo proponowaliśmy obniżenie kosztu zakładu robotyki w minerałach z różnych powodów. Dwa z nich to poprawa obrony przed zergami na środkowych etapach gry oraz poprawa obrony przed strategiami proxy terran. Od czasu naszej pierwotnej propozycji dokonaliśmy jednak dodatkowych zmian w modzie do testowania balansu i nie uważamy już, aby protosi potrzebowali dodatkowej pomocy w tym zakresie.

Innym celem zmiany kosztu zakładu robotyki było promowanie większej liczby strategii otwierających z użyciem robotów, ale obecnie uważamy, że inna zmiana mogłaby pomóc w osiągnięciu tego celu. Zmniejszając koszt stacji robotyki, promowalibyśmy bardziej rozwinięte opcje technologiczne, które nie są obecnie powszechne – np. strategii otwarcia z użyciem kolosów, destabilizatorów lub pryzmatów nadprzestrzennych z ulepszeniem szybkości. Kontrastuje to z pierwotnie proponowaną zmianą zakładu robotyki, która naszym zdaniem niepotrzebnie wzmocniłaby siłę nieśmiertelnych w starciach protosów przeciwko zergom.

Planujemy wprowadzić zmiany balansu w rankingu na początku kolejnego sezonu, we wtorek, 20 listopada.  Jednak zmiana priorytetu wyboru ERK pojedynczym kliknięciem będzie wymagała aktualizacji, dlatego przesuniemy ją do wersji 4.7.

Dziękujemy za wasze wsparcie i opinie. Jak zawsze, dajcie nam znać, co sądzicie o zmianach!  Do zobaczenia w rankingu!

ASUS TUF Gaming FX705 – wąskie ramki dla wciągającej rozgrywki

Asus, ASUS TUF, Esportcenter news

ASUS TUF Gaming FX705 – 17,3-calowe laptopy dla graczy o zwiększonej wytrzymałości, zostały właśnie wprowadzone do sprzedaży w Polsce. W maksymalnej konfiguracji model FX705 jest wyposażony w procesor Intel® Core™ i7-8750H, kartę graficzną NVIDIA® GeForce® GTX 1060, immersyjne ekrany NanoEdge, karty Ethernet, a także systemy dźwiękowe DTS z dźwiękiem przestrzennym.

Model FX705 został stworzony z naciskiem na zapewnienie jak najdłuższej żywotności. Oferuje on niezależne radiatory i wentylatory, które osobno chłodzą układy CPU i GPU, wyjątkowo trwałe przełączniki klawiszy, jak również inteligentnie zaprojektowane, opatentowane tunele pyłowe, które gwarantują długotrwałą skuteczność chłodzenia i zachowanie wydajności komputera.

Stworzony do wysokiej produktywności

Laptop FX705 w maksymalnej konfiguracji jest napędzany procesorem Intel Core i7-8750H ósmej generacji, które są najnowszymi układami do codziennej wydajności, oferującymi sześć rdzeni i dwanaście wątków. Zapewniają one dzięki temu nie tylko najlepszą w tej klasie sprzętowej wydajność, ale również umożliwiają szybsze przetwarzanie zadań obciążających wiele wątków procesora. Ponadto na wyposażeniu FX705 znajdują się karty graficzne NVIDIA GeForce GTX 1060 (w maksymalnej konfiguracji), które umożliwiają rozgrywkę w rozdzielczości FHD przy wysokiej liczbie klatek animacji na sekundę. Możliwość rozbudowania pamięci RAM do 32 GB typu DDR4 2666 MHz, dysk SSD PCIe® o pojemności 256 GB oraz dysk HDD o pojemności 1 TB razem gwarantują responsywne działanie systemu Windows oraz krótkie czasy ładowania gier.

Napakowany najważniejszymi funkcjami gamingowymi

FX705 to wyjątkowy 17-calowy laptop, który został wyposażony w ekran NanoEdge z matrycą klasy IPS obsługującą rozdzielczość FHD. Takie rozwiązanie zapewnia płynną rozgrywkę z niesamowicie ostrym obrazem, bez efektów rozmycia animacji. Matowe ekrany z powłoką antyodblaskową oferują pokrycie całej przestrzeni barwnej sRGB i generują żywe kolory, nawet podczas oglądania z ostrego kąta. Konstrukcja NanoEdge zapewnia znacznie węższą ramkę w porównaniu do tradycyjnych laptopów, dzięki czemu użytkownik uzyskuje immersyjne wrażenia wizualne, a sam laptop ma mniejsze rozmiary.
Zastosowana klawiatura charakteryzuje się dużym skokiem klawisza na poziomie 1,8 mm, a technologia ASUS Overstroke przenosi punkt aktywacji nieco wyżej w całym procesie naciskania, co zapewnia lepszą responsywność i daje graczom przewagę nad konkurencją, jednocześnie gwarantując wysoki komfort podczas pisania. Inspirowane klawiaturami desktopowymi nasadki klawiszy są precyzyjnie spasowane, klawisze kursora wydzielone, a pomiędzy klawiszami funkcyjnymi znajdują się specjalnie zdefiniowane odstępy, które umożliwiają ich szybkie odnajdywanie. Ponadto dostępne jest podświetlenie w różnych kolorach RGB lub w lśniącym kolorze czerwonym, co świetnie pasuje do akcentów na obudowie laptopa.
Najwyższej jakości system audio odgrywa istotną rolę w dostarczaniu immersyjnych wrażeń gamingowych. Zintegrowano również technologię DTS Headphone:X®, dlatego korzystając z presetów z profilami ustawień do rozgrywki, odtwarzania muzyki oraz transmisji sportowych, można uzyskać indywidualną barwę dźwięku do każdego możliwego zastosowania. FX705 dysponuje także gniazdami HDMI do podłączania dodatkowych ekranów, jak również dwoma gniazdami USB 3.1 Gen 1 i jednym gniazdem USB 2.0 do podłączania urządzeń peryferyjnych.

TUF: stworzony, aby przetrwać w najcięższych warunkach

Podobnie jak wszystkie inne produkty TUF Gaming, model FX705 został tak skonstruowany, aby wytrzymał trudy intensywnego użytkowania każdego dnia. Sprzęty są poddawane surowym testom jakości i wytrzymałości – i to w zakresie wyższym niż standardy branżowe. Udanie zaliczył on również wymagający test klasy wojskowej MIL-STD-810G, polegający na poddaniu sprzętu gwałtownym wstrząsom. Zastosowane klawiatury HyperStrike wykorzystują przełączniki, których trwałość jest szacowana na 20 milionów naciśnięć klawisza. Wzmocniona obudowa i sześciokątny element u jej spodu dodają stabilności całej konstrukcji, dzięki czemu laptopy te są jeszcze trwalsze.

Doskonałe chłodzenie

ASUS TUF Gaming FX705GD+GE_White Background_3D Rendering Photos_Thermal Module.jpg
Odpowiednie chłodzenie ma kluczowe znaczenie w aspekcie maksymalnego wykorzystania potencjału laptopa gamingowego. Dlatego właśnie, laptopy FX705 są wyposażone w system HyperCool, który oferuje niezależne wentylatory i radiatory do osobnego chłodzenia CPU i GPU. Dzięki specjalnej konstrukcji, wentylatory są umieszczone pod klawiaturą, co pomaga w wydalaniu ciepła, utrzymując klawiaturę w chłodzie i zapewniając komfort podczas długich sesji gamingowych. Opatentowana pokrywa w kształcie trapezu pozwala na wypuszczanie większej ilości powietrza z tyłu laptopa, poprawiając wydajność chłodzenia o nawet 25% w porównaniu do innych rozwiązań konstrukcyjnych. Wydajność chłodzenia może się zmniejszać w miarę upływu czasu, ponieważ na żebrach termicznych gromadzi się kurz oraz inne zanieczyszczenia. Opatentowane tunele pyłowe ASUS pomagają skierować kurz do specjalnej komory, z której następnie jest on usuwany z laptopa. Takie rozwiązanie utrzymuje żebra termiczne w czystości i zapewnia stabilną wydajność chłodzenia przez długi czas.

Inwestycja Polskiej Ligi Esportowej w młode talenty została wsparta przez SteelSeries

FANTASY EXPO, SteelSeries, Esportcenter

Dywizja Profesjonalna to nowy szczebel rozgrywek stworzony w ramach Sezonu Jesień 2018 Polskiej Ligi Esportowej. Projekt ma na celu umożliwienie obiecującym zespołom Counter-Strike: Global Offensive, udziału w regularnych rozgrywkach ligowych. Inicjatywa organizatorów rozgrywek została właśnie wsparta przez producenta topowego sprzętu gamingowego SteelSeries.

Dywizja Profesjonalna to pierwszy krok Polskiej Ligi Esportowej w stronę młodych i ambitnych graczy polskiej sceny CS:GO. Dzięki inicjatywie organizatorów dobrze zapowiadający się zawodnicy mają szansę spróbować swoich sił w rozgrywkach na wysokim poziomie. Do tej pory ogólnokrajowe ligi były tworzone jedynie dla topowych graczy. Dywizja Profesjonalną nie tylko pozwoli pokazać się nowym zawodnikom, ale również wypromować swoje zespoły w gronie potencjalnych sponsorów.
“Profesjonaliści” konkurujący ze sobą w regularnych rozgrywkach mają za sobą już 3 z 11 kolejek. W zmaganiach bierze udział 12 zespołów, które dostały się do Dywizji poprzez kwalifikacje otwarte dla wszystkich chętnych zespołów. Stawka w rywalizacji jest naprawdę wysoka. Poza szansą awansu do Dywizji Mistrzowskiej, która umożliwiają rywalizację z topowymi polskimi zespołami jak Team Kinguin czy AGO Esports, “Profesjonaliści” zawalczą o nagrody rzeczowe od SteelSeries.
Marka będąca producentem wysokiej jakości sprzętu gamingowego, stając się partnerem sprzętowym Dywizji Profesjonalnej, wspiera rozwój dobrze zapowiadających się graczy. Chcąc cały czas polepszać swoje umiejętności, zawodnicy jednocześnie potrzebują najwyższej jakości sprzętu. Dzięki wsparciu ze strony SteelSeries jest on realnie w zasięgu ręki zawodników. Duńska marka wspierająca “Profesjonalistów” pokazuje, jak ważne jest inwestowanie w młode talenty, stanowiące przyszłość polskiego esportu.
Marka oficjalnie została fundatorem nagród dla najlepszych trzech drużyn. Wśród sprzętu ze stajni SteelSeries, który gracze będą mieli okazję zgarnąć, znajdą się:
  • słuchawki Arctis 5
  • słuchawki Arctis 3
  • myszy Rival 310
  • podkładki QcK+
  • klawiatury Apex M750 TKL
Więcej informacji na:
http://polskaligaesportowa.pl/

NOWE MAPY DO TRYBU WIELOOSOBOWEGO NA 4. SEZON 2018

Esport news, Esportcenter

Sezon trzeci wkrótce dobiegnie końca, co oznacza, że przygotowujemy się na wprowadzenie nowych map. W kolejnym sezonie trybu wieloosobowego gry StarCraft IIusuniemy Wytwórnię Kwasu, Łapacza Snów, Zagubione Drogi i Szczelinę. Poniżej znajdziecie nowe plansze 1 na 1 oraz drużynowe, które dodamy.

1 NA 1

W tej opuszczonej części okrętu czyścicieli będziecie walczyć z przeciwnikiem na niewielkiej przestrzeni. Dzięki strażnicom, złotym skupiskom minerałów i ukrytym drogom prowadzącym do baz głównych czeka was walka o przestrzeń i surowce od początku do końca.

Główne bazy na tej mapie dzieli względnie niewielka odległość drogą powietrzną, ale miejsca pod ekspansję są mniej wystawione na ataki zaczepne.

Zachowajcie czujność, ponieważ na tej mapie odległość do pokonania podczas szybkiego szturmu jest niewielka. Poza krótką drogą bezpośrednią istnieją alternatywne trasy i brakuje strażnic, które pomogłyby wypatrywać zagrożenia.

To duża mapa nastawiona na makrozarządzanie. Odległość do pokonania między głównymi bazami podczas szybkiego szturmu jest duża. Główne lokalizacje startowe są wystawione na ataki powietrzne, jeżeli wróg zakradnie się brzegiem mapy.

2 NA 2

Szmaragdowe Miasto to duża mapa nastawiona na makrozarządzanie. Dwóch graczy powinno bronić pojedynczego, szerokiego wejścia. Miejsca pod naturalną ekspansję posiadają dwa przewężenia, które rozwidlają drogi szybkiego szturmu i wpływają na wybór miejsca pod ekspansję. Złote skupiska minerałów mogą służyć za miejsca pod trzecią bazę w trakcie agresywnej rozgrywki.

3 NA 3

Każda drużyna posiada jedną bazę główną oraz jedno miejsce pod naturalną ekspansję z rampą ułatwiającą obronę. Układ dróg oraz miejsc pod bazy przypomina ten z tradycyjnych map 1 na 1, a w każdym z rogów znajduje się strażnica xel’naga.

4 NA 4

Pary dwóch sojuszników zaczynają grę obok siebie, a ich bazy główne połączone są tylną drogą dostępu, którą mogą wykorzystać do wzajemnego wzmacniania się. Obie bazy otwierają się na wspólny teren obronny z dwoma przewężeniami. W pobliżu znajdują się dwa potencjalne miejsca pod trzecią bazę, a dodatkowe wymagają ekspansji w kierunku krawędzi planszy.


Oto finalna lista map na czwarty sezon 2018:

  • Wielki Błękit ER
  • Pasożyt ER
  • Ceruleum ER
  • Rozdroże Kairosa ER
  • Automaton ER
  • Port Aleksander ER
  • Zastój ER

Mapy na sezon czwarty są już dostępne do testów w zakładce Dowolne, więc możecie śmiało się tam udać i zacząć sprawdzać nowe strategie, aby przygotować się na start sezonu 20 listopada. GLHF – powodzenia i dobrej zabawy!

Darmowa Gra DISTRAINT: Deluxe Edition

DISTRAINT
DISTRAINT

Gra DISTRAINT: Deluxe Edition dostępna jest za darmo bezpośrednio na Steamie.

Wystarczy wejść na stronę > Steam <

Kliknąć ikonę Zainstaluj, a gra zostanie dodana do naszego konta.