Na wstępie potrzebujemy kod celownika, możemy użyć standardowego: CSGO-6G2cS-WzcxT-fH3dp-Rf7oq-X9oJN a następnie trzeba znaleźć w ustawieniach CSGO odpowiednią opcję.
Z menu gry przechodzimy do ustawień i klikamy zakładkę “Gra”
W ustawieniach gry klikamy opcję “Celownik”
Wybieramy “udostępnij lub importuj”
Wklejamy w puste pole kod celownika i zatwierdzamy przyciskiem Importuj
Jeśli chcemy eksportować swój obecny celownik, klikamy “kopiuj swój kod” i zapisujemy go np. w notatniku.
Grupa ERBUD we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset kontynuuje działania skierowane do fanów gamingu i esportu. Budowlany potentat jako pierwsza firma w Polsce oferuje kandydatom na staże i praktyki możliwość przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej podczas gry w Counter-Strike: Global Offensive.
Nowatorska akcja rekrutacyjna jest skierowana do studentów i absolwentów kierunków technicznych, którzy są zainteresowani stażami i praktykami w Grupie ERBUD. Kandydat ma do wyboru rozmowę z rekruterem w siedzibie firmy, telefoniczną, w formie zdalnej wideokonferencji, a od maja także podczas gry w CS:GO.
W wielu aspektach czujemy się pionierami. Chcemy nadawać ton branży budowlanej, wyznaczać trendy, szukać nowych, nietuzinkowych rozwiązań, w pełni wykorzystywać korzyści płynące z potencjału technologii. Stąd między innymi dalsza eksploracja esportu. Skala zainteresowania turniejem „Walka o Koszyki” i liczba nagród branżowych przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Postanowiliśmy pójść za ciosem i rozpocząć rekrutację w oparciu o CS:GO
– tłumaczy Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
W ramach aktywacji we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset zrealizowana została kampania display zachęcająca do dołączenia na serwer Discord Grupy ERBUD, gdzie kandydaci mogą zapoznać się z firmą i jej esportowymi aktywnościami.
Jako ERBUD zaczęliśmy wykorzystywać CS-a w rekrutacji kandydatów z jednej strony, żeby wzmocnić nasz wizerunek pracodawcy i zbudować zaangażowanie po stronie kandydata, a z drugiej by uatrakcyjnić procesy realizowane przez nas i rzeczywiście dotrzeć do najlepszych kandydatów
– wyjaśnia Dagmara Sobolewska, dyrektorka HR w Grupie ERBUD.
Akcja czołowej polskiej firmy budowlanej to nie tylko ukłon w kierunku gamingowej pasji kandydatów. Ta formuła rekrutacji ma pomóc firmie w jeszcze lepszym poznaniu przyszłych pracowników.
Counter-Strike pozwala poznać kandydata w aspektach, w których nie jesteśmy w stanie go poznać podczas tradycyjnej rozmowy rekrutacyjnej. Rekruter może się dowiedzieć o kandydacie, w jaki sposób radzi sobie z presją; w jaki sposób się komunikuje; w jaki sposób przekazuje plany czy pomysł na strategię
– tłumaczy dr Natalia Koperska, psycholog esportowy.
ERBUD to pierwsza firma z branży budowlanej, która zdecydowała się na wejście do świata esportu. W zeszłym roku spółka została partnerem tytularnym University Esports – EDU, czyli uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. Aby dotrzeć do studentów i absolwentów kierunków technicznych ERBUD dokonał połączenia świata offline i gamingu. Jego zwieńczeniem był turniej CS:GO „Walka o Koszyki”. W efekcie tego powstała pierwsza kampania employer brandingowa oparta o zjawisko metaverse. Realizacja otrzymała dwa złote Złote Spinacze, Srebro i Brąz w konkursie IAB MIXX Awards 2021 oraz Złoto w IAB MIXX Awards Europe 2022. Na początku tego roku marka zaangażowała natomiast środowisko esportowe do poruszenia tematu pisowni słowa „esport” w ramach akcji #esportpiszemyjakerbud.
Grupa kapitałowa ERBUD jest największą grupą budowlaną w Polsce niebędącą częścią międzynarodowych holdingów. ERBUD ma ponad 30-letnie doświadczenie na rynku polskim oraz w krajach Europy Zachodniej, szczególnie na rynku niemieckim. Specjalizuje się w budownictwie kubaturowym, inżynieryjno-drogowym, przemysłowym i energetycznym. Rocznie realizuje projekty o wartości ponad 3 mld zł. Od 2007 roku spółka ERBUD S.A. jest notowana na GPW w Warszawie. Do najbardziej prestiżowych inwestycji realizowanych w ostatnim czasie przez spółki Grupy ERBUD należą: Galeria Młociny, Hala Koszyki, budynki biurowe Eurocentrum Office Complex i Royal Wilanów, Szpital Południowy w Warszawie, Spalarnia Odpadów Komunalnych w Koninie, Centrum Medycyny Inwazyjnej oraz Nieinwazyjnej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Centrum Dystrybucyjne Lidl w Stargardzie, budowa Kotłowni z kotłem WR25 wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla Elektrociepłowni FORTUM BYTOM S.A. oraz Zespół Elektrowni Fotowoltaicznych Dobrcz/Mierki. W 2021 r. ERBUD otrzymał prestiżowy certyfikat EMAS, najwyższe unijne wyróżnienie w obszarze ekologii.
Ballantine’s ogłosił, że potentatka barowa z gry Borderlands, Mad Moxxi, została mianowana na stanowisko Chief Galactic Expansion Officer (CGEO). W swojej nowej roli ma pomóc we wprowadzeniu drugiej najpopularniejszej szkockiej whisky na świecie do stratosfery gier. Nowa CGEO wypuściła na rynek limitowną edycję Ballantine’s Finest, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu ze swojego baru oraz oferuje ekskluzywny dostęp do treści Borderlands 3.
Podczas swojego pierwszego kontraktu Mad Moxxi z gry Borderlands będzie odpowiedzialna za promowanie międzygalaktycznej obecności Ballantine’s w najdalszych zakątkach Pandory, wszechświata i nie tylko. Nowa CGEO zjednoczy dotychczasowych Łowców Skarbców z całej galaktyki, oferując im różnorodne misje i wprowadzając na rynek własne, limitowane serie łupów. Przedstawi także nowy zestaw zasad w barze Moxxi, gdzie będzie promowała odpowiedzialne spożywanie alkoholu dzięki specjalnym, spersonalizowanym wiadomościom z wybranymi postaciami na żywo z Pandory.
Aby rozpocząć realizację swojego kontraktu, Moxxi stworzyła własną butelkę szkockiej whisky Ballantine’s Finest: Ballantine’s x Moxxi’s Bar Edition. Butelki z tej limitowanej edycji będą dostępne najpierw na Pandorze, a później u wybranych sprzedawców na Ziemi. W Polsce, limitowaną edycje butelek można zakupić w sieci sklepów Żabka. Podobnie jak w barze Moxxi, obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Moxxi będzie się również dzielić swoimi łupami z bliskimi przyjaciółmi i fanami za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych LinkedIn i Twitter. Szczęśliwcy, którym uda się zdobyć butelkę, otrzymają dostęp do ekskluzywnej zawartości Borderlands 3.
W nadchodzących miesiącach ulubiona barmanka Pandory będzie miała za zadanie rekrutować swój własny zespół najlepszych w galaktyce Łowców Skarbów, aby pomóc w rozpowszechnianiu informacji, transmitując ich przygody, rozdając ekskluzywne gadżety i dzieląc się najnowszymi doniesieniami Mad Moxxi. Doszły nas również pogłoski, że Moxxi pojawia się w barach poza swoim zwykłym polem działalności…
Dobre partnerstwo pomaga wypracować idealną równowagę między biznesem a przyjemnością. Początek naszej współpracy był bardzo udany. George Ballantine zwrócił się do mnie z propozycją, która wprowadziła mnie w lekkie zakłopotanie. Zaoferował mi własną butelkę z limitowanej edycji. Nazwałam ją “Moxxi’s Bar Edition”. Zdobądź jedną z nich, a na pewno nie pożałujesz. Jak wszystko, co najlepsze w życiu, dostarczy Ci ona mnóstwo przyjemności
– skomentowała Moxxi.
Jedna z najbardziej inspirujących postaci Sanktuarium, znana gospodyni Underdome, była początkowo członkiem klanu Hodunk, zanim uciekła i zajęła się wyższymi sferami, a także wychowywaniem czwórki dzieci. Od tego czasu zarządzała najlepszymi lokalami na Pandorze i była ich właścicielką – dopóki nie zostały zniszczone lub uniesione w przestworza.
Moxxi będzie podlegała bezpośrednio Dyrektorowi Marketingu Ballantine’s, Mathieu Deslandesowi, który tak skomentował to wydarzenie: „Od jakiegoś czasu śledzimy przygody Moxxi na Pandorze i cieszymy się, że mamy na pokładzie tak znanego przedsiębiorcę. Nie miała sobie równych, jeśli chodzi o obsługę akcji „Heist of the Handsome Jackpot”, a jej imponujące prowadzenie zamieszek w Underdome nie daje o sobie zapomnieć. Nie mam wątpliwości, że Moxxi pomoże wznieść Ballantine’s na galaktyczne wyżyny i zachęci Łowców Skarbców do pozostania wiernymi sobie.”
Nominacja Moxxi jest pierwszym krokiem w długoterminowej współpracy między Ballantine’s a serią Borderlands, a kolejne zostaną ogłoszone w 2022 roku.
„TAK TO ROBIĘ”
Aby być na bieżąco z działaniami Moxxi skontaktuj się z nią na LinkedIn (mad-moxxi) i na Twitterze (@MoxxisFinest).Dowiedz się, jak Moxxi poleca delektować się Ballantine’s w Moxxi’s Bar oraz w domu, dzięki serwowanym przez nią drinkom inspirowanym Borderlands, takim jak Moxxi’s Mule, Apocalypse Spritz oraz innym propozycjom tutaj. W sprawie zapytań prasowych prosimy o kontakt z jej zespołem pod adresem moxxi@bastion.co.uk
Dowiedz się, jak Moxxi poleca delektować się Ballantine’s w Moxxi’s Bar oraz w domu, dzięki serwowanym przez nią drinkom inspirowanym Borderlands, takim jak Moxxi’s Mule, Apocalypse Spritz oraz innym propozycjom tutaj.