Strona główna Blog Strona 90

Darmowa gra Teleglitch

Teleglitch die more edition, dostępna jest za darmo w usłudze > GOG <

jeszcze tylko 42H! Aby ją odebrać wystarczy wejść na stronę i kliknąć w banner promocyjny.

Darmowa gra Textorcist

Textorcist: The Story Ray Bibba do odebrania za darmo w w > EpicGames <

Xerox pomaga w odkrywaniu tajemnic oceanów

Xerox, Esportcenter

Ośrodek badawczy PARC, należący do Xerox, rozpoczął współpracę z Agencją Zaawansowanych Projektów Badawczych w Obszarze Obronności (DARPA) w ramach projektu Ocean of Things, trwającego od 2017 roku. W tym celu zbudował 1500 urządzeń dryfujących (drifterów), które pomogą naukowcom poszerzyć dotychczasową wiedzę o morzach i oceanach.
DARPA swoje działania w ramach Ocean of Things rozpoczęło w 2017 roku. Polegają one na prowadzeniu pomiarów obejmujących temperaturę wody, badaniu stanu morza i jego powierzchni, a także życia morskiego w obszarze Zatok Południowej Kalifornii i Zatoce Meksykańskiej. Stale pozyskiwane przez nią informacje, mają na celu poszerzanie wiedzy i ilość dostępnych danych na temat środowiska oraz wpływu człowieka na ekologię.
– Oceany pokrywają ponad 70 procent powierzchni Ziemi, ale ciągle niewiele o nich wiemy. Nasze urządzenia dryfujące (przyp. driftery) zbierają dane, których nigdy wcześniej nie mogliśmy śledzić, umożliwiając uzyskanie trwałych informacji o sytuacji panującej w morzach  powiedział Ersin Uzun, wiceprezes i dyrektor generalny zespołu Internet of Things w Xerox.

Jak przetrwać w oceanie?

W ramach programu Ocean of Things na dużych obszarach oceanicznych rozmieszczono tysiące przyjaznych dla środowiska urządzeń dryfujących, tzw. drifterów. Każdy z nich jest zasilany energią słoneczną i ma około 20 czujników pokładowych, w tym kamerę, GPS, mikrofon, hydrofon i akcelerometr. Taka różnorodność pozwala na zdobycie danych z szerokiego wachlarza dziedzin, w tym informacji o zanieczyszczeniu oceanów, aquafarmingu[1] i transporcie wodnym.
PARC wykorzystał swoje ponad pięćdziesięcioletnie doświadczenie w tworzeniu wiodących rozwiązań w branży technologicznej, do stworzenia driftera, który świetnie wpasował się w wymagania programu DARPA. Zaprojektowane przez nich urządzenie zostało wykonane z materiałów bezpiecznych dla środowiska. Ponadto, jest zdolne do przetrwania w trudnych warunkach morskich przez ponad rok i wykorzystuje zaawansowane techniki analityczne do przetwarzania i udostępniania zebranych danych.
PARC zbudował 1500 drifterów na pierwszą fazę projektu, a w planach ma przygotowanie kolejnych 10 000, które będą bardziej kompaktowe i tańsze w produkcji. Dane zebrane podczas tej rundy, mają pomóc w dalszej optymalizacji działań i przygotować firmę do wprowadzenia większej ilości urządzeń do wody, tak aby pozyskiwać jak największą ilość danych o środowisku morskim i lepiej rozumieć oceany.

Naruciak, DisStream i wielu innych polskich influencerów weźmie udział w kampanii AliExpress z okazji Dnia Singla

GetHero, AliExpress, Esportcenter

Adam “Naruciak” Zimmermann i Norbert “DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w najnowszej kampanii AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe funkcjonalności aplikacji mobilnej. Za koordynację działań promocyjnych dla chińskiego serwisu sprzedażowego odpowiada agencja GetHero.W najnowszej kampanii AliExpress w Polsce weźmie udział aż szesnastu polskich twórców internetowych. Akcja promocyjna zostanie zorganizowana z okazji Dnia Singla, który wypada 11 listopada. W ramach promocji Adam “Naruciak” Zimmermann, Norbert “DisStream” GierczakMarta “Murcix” BłochaKamil “Poczciwy Krzychu” Chwastek i kilku innych polskich influencerów będzie promować m.in. nowe funkcjonalności, które AliExpress wprowadziło do swojej aplikacji mobilnej oraz samego serwisu. Chodzi m.in., o angażujące gry, w których użytkownicy mogą zdobyć dodatkowe rabaty na zakupy. W ramach promocji twórcy internetowi podzielą się również ze swoimi fanami specjalnymi kodami rabatowymi.Bardzo cieszymy się z tego, że tak duża marka, jak AliExpress obdarzyła nas swoim zaufaniem. Dokonując selekcji influencerów, kierowaliśmy się zarówno różnorodnością treści, chęcią dotarcia do atrakcyjnych grup odbiorców, jak i pomysłami samych twórców. Wspólnie z influencerami, których zaprosiliśmy do udziału w tym projekcie, chcemy w jak najlepszy sposób opowiedzieć historię marki AliExpress i zachęcić Polaków do odwiedzenia platformy z okazji Dnia Singla  – mówi Marek MyślickiStrategic Partnerships Director w agencji GetHero.Kampania realizowana dla AliExpress przez agencję GetHero wystartuje w środę 11 listopada i swoim zasięgiem obejmie kanały twórców na YouTube, jak i ich profile na Instagramie.Influencerzy są świetnym kanałem komunikacji AliExpress z naszymi klientami. Koncentrując się na temacie rozrywki na naszym serwisie i aplikacji, a także stale ulepszając usługi logistyczne, wierzymy, że wyprzedzimy oczekiwania naszych klientów i dostarczymy więcej wartości lokalnej społeczności – mówi Haiwen ChenContent Partnership Manager w AliExpress.Agencja GetHero przy realizacji kampanii dla AliExpress odpowiada m.in. za dobór influencerów, koordynację produkcji i emisji materiałów na wszystkich platformach oraz dodatkowe działania promocyjne.

Rozświetl swoje miejsce pracy dzięki nowemu dyskowi SSD SE770G od ADATA

SSD SE770G, Adata

Adata, wiodący producent modułów DRAM i produktów NAND Flash, wprowadza na rynek zewnętrzny dysk półprzewodnikowy SE770G z podświetleniem RGB. Poza nietuzinkowym wyglądem charakteryzuje go prędkość odczytu sięgająca 1000 MB/s i łączność USB3.2 Gen 2 i Type-C.

Olśniewający i genialny

W przeszłości zewnętrzne dyski znajdowały się w cieniu, podczas gdy inne urządzenia peryferyjne i sprzęty ozdobione RGB przyciągały uwagę użytkowników komputerów stacjonarnych. Model SE700G pokazuje, że w końcu nadszedł czas, aby dyski SSD zabłysły swoim światłem. SE770G wyróżnia się spośród konkurencyjnych urządzeń swoim wyglądem. Jego przedni panel wyposażony jest w podświetlenia RGB z motywem sześcianów, dzięki którym twoje miejsce pracy rozbłyśnie milionem kolorów.Dzięki łączności USB 3.2 Gen 2, SE770G zapewnia prędkość odczytu / zapisu do 1000/800 MB/s, czyli do 12,5 razy szybciej niż tradycyjne zewnętrzne dyski twarde [1]. To znaczy, że może on przesłać plik wideo 4K o pojemności 10 GB w zaledwie 20 sekund. SE770G obsługuje również łączność USB typu C, co oznacza bezproblemowe podłączanie dzięki symetrycznej konstrukcji złącza, które działa za każdym razem, niezależnie od ułożenia. Gracze również docenią ten model dysku SSD – oprócz ogólnej produktywności oraz stylowego oświetlenia RGB, można go połączyć z konsolą, aby uzyskać większą pojemność i skrócić czas ładowania gry [2].

Pasuje do każdego

Dysk obsługuje najpopularniejsze systemy operacyjne tj. Android [3], macOS i Windows. Użytkownicy mogą cieszyć się swoimi filmami, zdjęciami, muzyką i wszystkim innymi plikami w dowolnym momencie i łatwo udostępniać je na wielu urządzeniach.

Dysk SE770G od ADATA będzie dostępny w Polsce w grudniu i zostanie objęty 3-letnią gwarancją.


O ADATA

ADATA Technology jest drugim co do wielkości dostawcą modułów pamięci DRAM na świecie, zalicza się do 20 najlepszych międzynarodowych marek z Tajwanu i posiada ponad 500 patentów związanych z pamięcią. Główne linie produktów ADATA obejmują moduły pamięci, dyski flash USB, karty pamięci, dyski półprzewodnikowe i przenośne dyski twarde. Dzięki zaangażowaniu w dostarczanie innowacji, jakości i wydajności, produkty ADATA zdobyły międzynarodowe uznanie i nagrody, w tym iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice i Taiwan Excellence. Koliber jest maskotką marki ADATA i reprezentuje zwinność firmy w zakresie wprowadzania innowacji i ulepszania życia ludzi dzięki technologii. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.adata.com.

Eden Esports i Fantasyexpo tworzą nowy cykl turniejów – European Development Championship

esportcenter, eden esports, fantasyexpo

European Development Championship to nowy cykl turniejów skierowany do wszystkich drużyn regionu europejskiego. Łączna pula nagród wszystkich pięciu sezonów wyniesie $150.000.

EDC (European Development Championship) to seria turniejów online organizowana przez Eden Esports oraz agencję gamingową Fantasyexpo. W pierwszej edycji tego wydarzenia zorganizowane zostanie pięć turniejów, których łączna pula nagród wynosi $150.000.

W każdym sezonie wystąpi szesnaście drużyn. Organizatorzy chcąc trafić do jak najszerszego grona widzów zdecydowali się zastosować innowacyjny system zaproszeń. Podmioty z różnych regionów wykupując prawa do transmisji wydarzenia, uzyskują również prawo do slotów w rozgrywkach i według własnych preferencji mogą zaprosić wybrane drużyny lub przeprowadzić turniej kwalifikacyjny we własnym zakresie. Rozwiązanie to ma wspomóc lokalne transmisje w poszczególnych regionach, dzięki widzom chcącym śledzić reprezentantów swojego kraju.

Rozgrywki na taką skalę to jeden z największych projektów esportowych w rękach firmy Fantasyexpo. Niezmiernie się cieszę, że dotychczas zebrane doświadczenia, ponownie zaowocowały pozwalając nam stworzyć wydarzenie dla zespołów z Europy i regionu CIS. Gwarantuję, że zespół Fantasyexpo przy współpracy z Eden Esports dołoży wszelkich starań aby zadowolić widzów śledzących European Development Championship.

 – Krzysztof Stypułkowski, CO Founder Fantasyexpo

Organizacja European Development Championship jest konsekwencją długiej dominacji wielu krajów z najsilniejszymi drużynami, co sprawia, że ​​kibice z wielu krajów nie mają możliwości regularnego śledzenia swoich lokalnych drużyn w regularnych rozgrywkach.

Wierzymy, że dzięki współpracy partnerskiej oraz dedykowanym slotom zmienimy na lepsze sytuację regionalnych reprezentacji.

 — Sergey Bidzan, CEO of Eden Esports

Każdy sezon European Development Championship zostanie poprzedzony rozgrywkami o Dziką Kartę. Cztery drużyny awansują do nich dzięki otwartym kwalifikacjom, zaś organizatorzy i podmioty partnerskie zapełnią dwanaście pozostałych miejsc. Dwie najlepsze drużyny  z Dzikiej Karty awansują do głównego turnieju.

Pierwszy sezon European Development Championship rozpocznie się 30 listopada. Otwarte kwalifikacje zaplanowane są na 14-15 oraz 21-22 listopada, zaś Dzika Karta rozegrana zostanie 27-29 listopada.

Zwycięzcy każdego sezonu oprócz nagrody pieniężnej otrzymają możliwość odbycia bootcampu w pięciogwiazdkowym hotelu InterContinental na Malcie. Dystrybucja nagród wygląda następująco:

  • 1. miejsce – $17.500 + bootcamp
  • 2. miejsce – $7.500
  • 3-4. miejsce – $2.500

Drużyny, które wystąpią w danym sezonie European Development Championship będą ogłaszane bezpośrednio przed każdą fazą – Dziką Kartą oraz Main Championship.


Fantasyexpo jest wiodącą europejską agencją gamingową. Doświadczenie zebrane na przestrzeni ostatnich lat, a także własne środki, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają nam osiągnąć zamierzony cel w sposób kreatywny i wyróżniający się na rynku. Fantasyexpo tworzą pasjonaci gier i esportu z zacięciem do tworzenia ambitnych i dużych realizacji. Szukamy nowych trendów w branży i dobrze rozumiemy potrzeby graczy.

FB: https://www.facebook.com/Fantasyexpo

Twitter: https://twitter.com/FantasyExpo

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/fantasyexpo/

Eden Esports to organizacja e-sportowa z siedzibą na Malcie, założona w 2017 roku przez Eden Leisure Group, lidera w branży rozrywkowej i hotelarskiej w kraju. Eden Esports organizuje międzynarodowe zawody e-sportowe online i offline z najbardziej znanymi tytułami, takimi jak SuperNova Malta 2018, Champions Cup 2019 i Malta Vibes 2020, z dużymi pulami nagród i najlepszymi zespołami. Celem Eden Esports jest uczynienie z Malty jednego z centrów e-sportowych poprzez organizowanie wydarzeń, transmisje na żywo i przenoszenie firm z branży na wyspę.

FB: https://www.facebook.com/edenesportsgg

Twitter: https://twitter.com/edenesportsggLinkedin: https://www.linkedin.com/company/eden-esports/

XPG przedłuża współpracę z Invicta Gaming

XPG x Invicta

Nawiązana w maju współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została przedłużona. Znana marka gamingowa pozostanie sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej przez najbliższy rok. Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. testy wyposażenia, konkursy oraz dedykowaną linię ubrań. W planach są kolejne atrakcje dla fanów esportu.

Współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została nawiązana w maju tego roku na czas trwania Rainbow Six Polish Masters. Drużyna pod nazwą XPG Invicta doszła wówczas do finałów rozgrywek i ostatecznie zajęła w nich czwarte miejsce. Zmagania były transmitowane przez Polsat Games ze średnim zasięgiem 76 tysięcy widzów, a także na Twitchu, gdzie w szczytowym momencie śledziło je 20 tysięcy osób. W mediach pojawiło się natomiast prawie 130 publikacji związanych z XPG Invictą, które dotarły do ponad 470 tysięcy osób. Posty informujące o rozrywkach czy specjalnych akcjach z kodami rabatowymi dla fanów objął swoim zasięgiem natomiast ponad 300 tysięcy użytkowników.


– Nasza organizacja istnieje od 2016 roku, ale przez większość czasu była kojarzona głównie z grą Rainbow Six Siege, na której byliśmy najbardziej skupieni. Podjęcie współpracy z marką XPG sprawiło natomiast, że staliśmy się jeszcze bardziej popularni i zaczęliśmy być postrzegani poważniej. Zaczęły zwracać na nas uwagę osoby bardziej znane w środowisku esportowym. Pojawiły się także pytania o to, kiedy pojawimy się w Ultralidze, czy kiedy będziemy mieli większy skład w grze CS:GO. Jesteśmy traktowani jako poważna organizacja, która traktuje odpowiednio swoich zawodników oraz fanów. Przez kilka miesięcy nasze zasięgi w mediach społecznościowych zwiększyły się natomiast dwukrotnie. Do tego wszystkiego znacząco przyczyniła się właśnie ta współpraca – mówi Bartosz Micyk, CEO organizacji esportowej XPG Invicta.


W ramach dotychczasowej kooperacji stworzono dedykowaną linię ubrań z logotypem XPG, które były noszone przez reprezentantów organizacji. Zawodnicy zostali także wyposażeni w sprzęt XPG, taki jak klawiatury, słuchawki czy też dyski. W mediach społecznościowych organizacji oraz reprezentujących ją osób pojawiały się z kolei testy produktów sponsora, a także informacje o akcjach specjalnych z kodami rabatowymi. Zorganizowano także kilka konkursów. Podobne atrakcje zostały przewidziane w ramach przedłużenia współpracy.

Kolejny rok Invicty z XPG

Gamingowa marka XPG przez kolejny rok będzie sponsorem tytularnym Invicta Gaming. Marka pozostanie zatem zarówno w nazwie, jak i w logotypie polskiej organizacji esportowej. Współpraca obejmie także nowe dywizje, które powstawały w ostatnich miesiącach. Pod nazwą XPG Invicta będą występowały składy w grach Rainbow Six Siege, Rocket League, League of Legends, FIFA 2021 Virtual Club, a także żeński zespół Counter-Strike: Global Offensive. Wszystkich zawodników będzie można niejednokrotnie zobaczyć w ubraniach z logotypem XPG. W dalszym ciągu influencerzy organizacji będą testowali natomiast sprzęt gamingowy swojego sponsora tytularnego. W planach są także kolejne rabaty oraz konkursy dla fanów esportu, w których do wygrania będą m.in. urządzenia oraz gadżety producenta.

Kooperacja z Invicta Gaming to kontynuacja działań XPG w świecie esportu. Marka sponsoruje obecnie organizacje m.in. z Wielkiej Brytanii czy Japonii. Mowa o zespołach takich, jak Vexed Gaming i SunSister. Za koordynację współpracy marki XPG z organizacją Invicta Gaming odpowiada WĘC PR. Agencja już od 1 stycznia 2016 roku prowadzi na polskim rynku działania z zakresu PR dla dla producenta popularnych dysków i pamięci USB – firmy ADATA, będącej właścicielem marki XPG.

Darmowa gra Dungeons 3

Kolejny prezent od Epic Games – gra > Dungeons 3 <

World of Tanks na PC i World of Tanks Blitz

World of Tanks

Wirtualne bitwy czołgów cieszą się ogromną popularnością. Wiodącymi tytułami w tej sferze są gry World of Tanks oraz World of Tanks: Blitz, które łącznie posiadają prawie 300.000.000 zarejestrowanych użytkowników.

World of Tanks to pewnego rodzaju fenomen. Tytuł powstał już ponad dziesięć lat temu, a mimo to wciąż potrafi przyciągać do siebie nowych graczy. Obecnie WoT posiada 160.000.000 zarejestrowanych użytkowników, a bazując na danych z sierpnia bieżącego roku, na samą Polskę przypada ponad 4.600.000 graczy. Dodatkowo warto zaznaczyć, że aż milion z nich to relatywnie nowi użytkownicy, którzy rozpoczęli swoją przygodę z World of Tanks po premierze polskich czołgów w 2018 roku.

World of Tanks ma swojego mobilnego brata, który zadebiutował w 2014 roku na urządzeniach przenośnych World of Tanks: Blitz docelowo miał być grą mobilną, skierowaną do fanów pierwowzoru. Jednak unikalne zmiany spowodowały, że Blitz wyrobił swoją własną tożsamość i trafił również na inne platformy, w tym PC-ty z  Windows 10 oraz Nintendo Switch. Obecnie może pochwalić się równie dużą popularnością co tytuł dostępny wyłącznie na komputerach osobistych – 137.000.000 zarejestrowanych użytkowników na całym świecie i ponad 3.300.000 pobrań gry tylko nad Wisłą. Sukces przełożył się na bardzo ciekawe współprace, jak ta z legendarną grupą rockową Korn, która w kolaboracji z firmą Wargaming stworzyli teledysk do piosenki “Finaly Free”.

Co spowodowało, że na rynku gier komputerowych znalazło się miejsce dla dwóch tak podobnych do siebie gier? Na pierwszy rzut oka mogą się wydać bliźniacze, lecz każda z nich posiada indywidualny charakter. World of Tanks trafia szczególnie do fanów wymagających wiernego odwzorowania historycznego pojazdów oraz pól bitew. Te pierwsze wzorowane są na istniejących niegdyś modelach lub faktycznych prototypach, które z różnych względów nie trafiły do produkcji. Natomiast mapy tworzone są na podstawie zdjęć historycznych. W PC-towej wersji w bitwach bierze udział aż trzydziestu graczy, podzielonych na dwie drużyny. Przekłada się to na średni czas gry, który wynosi kwadrans.

World of Tanks: Blitz, ze względu na swoje “pochodzenie” cechuje się większą dynamiką. W rozgrywce bierze udział czternastu graczy, a mniejsze mapy zapewniają krótszy czas potrzebny do pierwszego starcia. Ewolucja jaką przeszedł Blitz sprawia, że jest grą na miarę XXI wieku – posiada zarówno multiplatformowy cross-play jak i cross-save – nasze postępy zapisują się gdy gramy zarówno na urządzeniach mobilnych jak i komputerze osobistym. W tym przypadku deweloperzy pozwalają sobie puszczać wodze fantazji i wyłamywać się z ram wierności historycznej, co zaowocowało wieloma ciekawymi kooperacjami np. Girls und Panzer, Warhammerem 40 000, Valkiria Chronicles, Peterem Pundem, Kunio Okiwarą czy Brettem Pansonem. Na koniec warto wspomnieć, że World of Tanks: Blitz jest dostępny na wielu platformach – Android, iOS, Mac oraz PC, zaś jego poprzednik wyłącznie na komputerach osobistych.

Wychodząc naprzeciw milionom fanów czołgów, agencja gamingowa Fantasyexpo organizuje rozgrywki esportowe skierowane zarówno do miłośników World of Tanks jak i World of Tanks: Blitz. W ramach cyklu Gametoon Arena na platformie Freeforall organizowane są rozgrywki World of Tanks, w których do wygrania jest 2000 złotych. Z kolei w ramach PLAY Polskiej Ligi Mobilnej odbędzie się turniej World of Tanks: Blitz, w którym przewidziane zostały nagrody rzeczowe od Xiaomi.

Drugie kwalifikacje Monte Snack #BRB Cup 1v1 League of Legends

Monte Snack #BRB Cup

Po kilku tygodniach przerwy wracają rozgrywki związane z Ligą Legend! Startują drugie zapisy do Monte Snack #BRB Cup 1v1 League of Legends.

Monte Snack #BRB Cup 1v1 League of Legends to jeden z największych turniejów League of Legends w Polsce, jeśli weźmiemy rywalizację jeden na jednego. W pierwszej turze wystąpiło ponad tysiąc zawodników, zaś najlepszym graczem okazał się “ff malaika”, który jako pierwszy zagwarantował sobie miejsce w finałach.

Przypomnijmy, że w walka w Monte Snack #BRB Cup 1v1 League of Legends toczy się o potężną pulę nagród wynoszącą 20.000 złotych. Gotówka rozdysponowana zostanie zarówno na uczestników fazy pucharowej, jak i przegranych półfinalistów i finalistów z każdej rundy kwalifikacyjnej.

Warto wspomnieć, że wraz z drugim turniejem eliminacyjnym nastąpiły pewne zmiany w regulaminie rozgrywek. Uczestnicy będą musieli wykonać check-in między 15:30 a 16:00, zaś pierwsze mecze wystartują 16:30. Oprócz tego organizator w związku ze stroną techniczną gry oraz w związku z wybranym formatem rozgrywek, postanowił odgórnie wykluczyć następujące postacie z turnieju: Ornn, Caitlyn, Akali oraz Seraphine. Wybór zbanowanej postaci przez uczestnika turnieju będzie skutkował powtórzeniem spotkania lub wykluczeniem uczestnika z turnieju, w zależności od decyzji administratora.

Nadchodzące kwalifikacje rozpoczynają się w następujących dniach:

Do finałów, które zostaną rozegrane 20 listopada, awansuje łącznie 8 zawodników. Finaliści będą walczyć o pokaźną gotówkę! W puli nagród znalazło się aż o 20.000 złotych. Faza pucharowa skomentowana zostanie przez niezawodny duet – Damiana “Nervariena” Ziaję oraz Wojciecha “Bezi” Wróbla.

Więcej informacji na www.montesnack.pl