Strona główna Blog Strona 134

Finały Sezonu Wiosna 2019 Polskiej Ligi Esportowej już za tydzień w Warszawie!

esport news, esportcenter

Przed nami Finały Sezonu Wiosna 2019 Polskiej Ligi Esportowej. To już piąta odsłona imprezy, którą mamy przyjemność oglądać od 2017 roku. Przez lata rozgrywek kibice mogli obserwować dynamiczną ewolucję ligi, wraz z profesjonalizacją oraz debiutami nowych organizacji. Finały Sezonu Wiosna 2019 będą rozgrywane na żywo już 6-7 lipca. Oglądać zmagania czołowych drużyn będzie można podczas transmisji online komentowanej m.in. przez Piotra „Izaka” Skowyrskiego.

Virtus.png

Polska Liga Esportowa od 2017 roku zalicza kolejne punkty rozwoju. Zmiany można obserwować w strukturze ligi i w innowacjach wprowadzanych do systemu rozgrywek. Wiosenna edycja zmagań zabierze nas do szczególnego miejsca dla Polskiej Ligi Esportowej. Już po raz drugi warszawskie Studio ZPR zgromadzi najlepszych esportowców z Polski. Wspomniane studio było areną zmagań zawodników już podczas pierwszego finału offline.

Dla widzów zostanie przeprowadzona profesjonalna transmisja online z finałów Polskiej Ligi Esportowej. Będzie można ją obejrzeć na kanale Piotra “Izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch.tv. Co więcej, obok najpopularniejszego polskiego komentatora Counter-Strike: Global Offensive zasiądą najlepsi branżowi specjaliści, czyli Paweł “Saju” Pawełczak, Olek “Vuzzey” Kłos oraz Radosław “Mad1” Florkowski.

W 2019 roku w puli nagród samych rozgrywek CS:GO w Polskiej Lidze Esportowej znajdzie się 300 000 zł, a dzięki wsparciu całorocznych partnerów Play, Lotto oraz Logitech G, będziemy mogli zobaczyć zmagania na najwyższym poziome od strony organizacyjnej. W finałowych zmaganiach Sezonu Wiosna 2019, zobaczymy osiem najlepszych polskich zespołów Counter-Strike: Global Offensive.

Virtus.pro pierwszy raz w finałach Polskiej Ligi Esportowej! 

Trzy spośród występujących drużyn zostały zaproszone przez organizatorów. Bezpośrednie przepustki trafiły w ręce x-kom AGO, które będzie bronić tytułu mistrzowskiego Polskiej Ligi Esportowej, Aristocracy – obecnych triumfatorów ESL Mistrzostw Polski oraz Virtus.pro – najbardziej utytułowanej organizacji na polskim podwórku. Zaproszenie “Niedźwiedzi” do finałowego etapu rozgrywek jest uznaniem organizatorów dla licznej grupy fanów zespołu oraz jej historii, która przez wiele lat była dźwignią polskiego esportu. Dzięki przekazaniu “dzikiej karty” w ręce zawodników Virtus.pro, kibice będą mogli po raz pierwszy w historii finałów Polskiej Ligi Esportowej zobaczyć jej występ na żywo.

Wśród gwiazd występujących w barwach federacji przyjdzie nam zobaczyć między innymi Janusza “Snaxa” Pogorzelskiego, jednego z najbardziej utytułowanych krajowych esportowców, w tym zwycięzcę pamiętnego katowickiego Majora z 2014 roku. Pozostała piątka, która występ na żywo w warszawskim studiu wywalczyła sobie drogą kwalifikacji, to ex-Wisła Płock, Klan Gadanych Głupot, Warriors, AVEZ Esport oraz zespół, który dziś wieczorem zwycięży w ostatnim etapie eliminacyjnym ligi. W grze pozostało Izako Boars oraz Wensze.

Zaraz po wyłonieniu z Dywizji Mistrzowskiej ostatniego składu będziemy mogli śledzić losowanie par meczowych na finały. Piątkowe wyłonienie drużyn będzie transmitowane na żywo na kanale Piotra “izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch.tvokoło godziny 22:00.

Dynamiczny rozwój rozgrywek 

Polska Liga Esportowa w ostatnich latach przeszła kompletną transformację. Sezon Wiosna 2017 rozegrany został online. Dopiero finał jesiennych zmagań podsumowany został wydarzeniem w warszawskim studiu telewizyjnym. W 2018 roku Polska Liga Esportowa skoncentrowała się na wydarzeniach na żywo. Dzięki temu odbył się już nie jeden, a pięć eventów offline z udziałem publiczności, kończąc na dwóch finałach – wiosennym podczas targów GameON w Kielcach oraz jesiennym, który odbył się w Arenie Gliwice i był imprezą dedykowaną całkowicie Polskiej Lidze Esportowej. W 2017 roku w rozgrywkach brało udział 16 drużyn z całej Polski. Rok później liczba zaangażowanych ekip wzrosła do 30. W 2018 roku organizatorzy ligi oddali w ręce zawodników ponad 500 000 zł. Co więcej, dzięki stworzeniu Akademii Casterów, grono komentatorów Polskiej Ligi Esportowej zasilił Kamil “Dziukens” Dziuk, który ma okazję do komentowania z takimi gwiazdami jak Piotr “Izak” Skowyrski, Paweł “Saju” Pawełczak, Olek “Vuzzey” Kłos oraz Radosław “Mad1” Florkowski. Liga od 2 lat wspierana jest przez jednego z największych polskich operatorów sieci komórkowych – markę PLAY – która przez lata przyczyniła się nie tylko do rozwoju Polskiej Ligi Esportowej, ale również całej polskiej branży sportów elektronicznych.

Co zobaczymy do końca 2019 roku?

Sam start sezonu zasadniczego Polskiej Ligi Esportowej, w bieżącym roku okazał się nie lada innowacją. Zawodnicy Counter-Strike: Global Offensive, przed udziałem w fazie pucharowej, mieli szansę na rywalizację w pięciu etapach dających możliwość awansu do fazy playoff, bądź zdobycia punktów gwarantujących udziału w finałach. Co więcej, do udziału w eliminacjach mogły przystąpić nie tylko teamy Dywizji Mistrzowskiej oraz Dywizji Profesjonalnej, ale również aspirujące zespoły, niemające do tej pory styczności z ligą. Takie działanie nie tylko dało szansę młodym drużynom na udział w profesjonalnych rozgrywkach esportowych, ale również wprowadziło powiew świeżości w prowadzonych zmaganiach.

„Od ponad dwóch lat nieustannie dbamy o rozwój Polskiej Ligi Esportowej oraz wzrost zainteresowania społeczności. Wszystko to złożyło się na ogromny wzrost rozpoznawalności marki wśród mediów. W 2017 roku pojawiło się 585 publikacji o Polskiej Lidze Esportowej, a rok później ta liczba wzrosła do 1574. Mając do dyspozycji dwa sezony rozgrywek rocznie, możemy częściej wprowadzać nowe trendy panujące globalnie w branży, oraz dokonywać szeregu działań, które zaciekawią zarówno widza do śledzenia rozgrywek, jak i zawodnika do udziału w zmaganiach. Zaraz po zakończeniu zbliżających się lipcowych finałów rozpoczniemy pracę nad Sezonem Jesień 2019, chcąc jeszcze bardziej dopasować ligowe rozgrywki do aktualnego rynku sportów elektronicznych.” – mówi Lena Bortko, Brand Manager Polskiej Ligi Esportowej.

Strategiczne wsparcie rozgrywek esportowych przez Play

Play już po raz piąty z rzędu jest partnerem Polskiej Ligi Esportowej. W marcu 2017 roku operator rozpoczął wspieranie rozwoju ligi, aktywnie angażując się w promocję esportu i gamingu poprzez rozwijanie dedykowanej oferty dla graczy oraz bierze udział w największych wydarzeniach skierowanych do fanów esportu w Polsce. Jednocześnie współpracuje z najbardziej popularnymi polskimi influencerami gamingowymi i streamerami.

Co więcej, od Sezonu Wiosna 2019 Polskiej Ligi Esportowej rozgrywki najlepszych drużyn CS:GO wspiera najważniejsza marka Totalizatora Sportowego. Zainteresowanie branżą gamingową i esportową jest wynikiem dynamicznej fazy rozwoju spółki w ostatnim czasie, co przejawia się możliwością grania online w najpopularniejsze gry Lotto. Partnerem technologicznym ligi jest Logitech G.

Darmowa gra Last Day of June

Następna darmowa gra od Epic: Last Day of June

dostępna bezpośrednio na stronie > Epic Games <

Wystarczy po wejściu kliknąć ikonę Free,

a gra zostanie dodana do naszego konta.

Oferta aktualna do 04.07.2019!

Play we współpracy z MediaCom rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

esport news, esportcenter, Play

Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.

Illuminar Gaming to jedna z najstarszych polskich organizacji esportowych (istniejąca od grudnia 2015 r.), a jej dywizja League of Legends to najbardziej utytułowana polska drużyna, m.in. wielokrotny ESL Mistrz Polski, zdobywca drugiego miejsca na European Masters 2018 oraz zwycięzca zerowego sezonu Ultraligi.
Illuminar Gaming to jednak nie tylko sukcesy esportowe i rywalizacja, ale przede wszystkim zaangażowana społeczność, zbudowana wokół zawodników, influencerów i streamerów (takich jak m.in. Overpow, Tuttek, LisekHD, Shini, Ortis, Nieuczesana).

Marka Play od lat obecna jest w świecie sportów elektronicznych, wspiera graczy oraz angażuje się w wydarzenia esportowe, a teraz towarzyszyć będzie zawodnikom oraz influencerom zrzeszonym w Illuminar Gaming.

Cieszymy się, że Illuminar Gaming dołącza do #TeamPlay! Przed nami dużo wyzwań, wspólnych projektów i wartościowych treści, które będą przynosiły ogromne emocje całej społeczności esportowej – komentują Aleksandra Nitecka i Justyna Borkowska, Digital Marketing Play.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content. MediaCom przygotowywał m.in. rekomendację strategiczną oraz selekcję organizacji esportowych, a w czasie trwania współpracy będzie uczestniczył w bieżących projektach komunikacyjnych.

Podjęcie współpracy z zawodnikami oraz twórcami z Illuminar Gaming to kolejny odważny krok ze strony Play. Pamiętajmy jednak, że miarą sukcesu tej współpracy jest przede wszystkim realizacja celów biznesowych klienta. Wykorzystanie wizerunku profesjonalnych graczy, oraz ich autorytet i rola jaką pełnią wśród graczy, często jest niedoceniana. To właśnie ci, którzy odnieśli sukces, są idolami dla najmłodszych, będąc dla nich wzorem jak grać, z jakiego sprzętu korzystać, jak trenować aby być lepszym. To, wraz z odpowiednią i dopasowaną ofertą jaką oferuje graczom Play, jest kluczem do efektywności działań – mówi Tomasz Przeździecki, Associate Director MediaCom Beyond Advertising.

Współpraca z takim partnerem jak Play to dla nas ogromne wyróżnienie, jak i powód do dumy, ponieważ świadczy o tym, że nasza praca dostrzegana jest przez najlepszych. Dołożymy wszelkich starań, żeby godnie reprezentować markę Play w społeczności esportowej, a jej członkom dostarczać więcej emocji oraz interesujących treści. Dzięki tej współpracy mamy również nadzieje na stworzenie dodatkowych okazji do interakcji fanów Illuminar Gaming z samą organizacją, jak i jej zawodnikami – dodał Grzegorz Kamiński, dyrektor kreatywny Illuminar Gaming.

Marka Play jest od lat obecna i aktywna w świecie sportów elektronicznych, m.in. jako partner największych eventów (takich jak np. Poznań Game Arena czy Intel Extreme Master Katowice), jak również współpracując z najpopularniejszymi gamerami, takimi jak: Izak, Rezi, Blowek, Jcob, Karolek, Gimper, Sitrox, Manoyek itp.

Kontakt:

Paweł Usakowski, ŁubuDubu PR, tel: 660 66 22 00, e-mail: pawel@lubudubupr.pl

Marcin Grządka, ŁubuDubu PR, tel: 604 78 48 97, e-mail: marcin@lubudubupr.plwww.lubudubupr.pl

ASUS świętuje 30 lat innowacji na targach Computex 2019

esport news, asus, esportcenter

Na targach Computex 2019 prezes zarządu ASUS, Jonney Shih, był gospodarzem specjalnej konferencji prasowej zorganizowanej z okazji 30 rocznicy założenia firmy. Zaprezentowano na niej serię urządzeń w wersjach limitowanych stworzoną dla uczczenia tego milowego kroku w historii firmy ASUS. Przedstawiono przełomowy projekt koncepcyjny w postaci płyty głównej Prime Utopia, laptopy ZenBook Pro Duo oraz ZenBook Duo, a także przenośny monitor ZenScreen Touch.
W skład serii produktów z edycji specjalnej na 30-lecie firmy wchodzą nowe wersje smartfona ZenFone 6 Edition 30, laptopa ZenBook Edition 30 oraz płyty głównej Prime X299 Edition 30. Wszystkie te produkty wyróżnia specjalny monogram w postaci stylizowanej litery „A” symbolizujący wartości i historię firmy, stworzony przez ASUS Design Center dla uczczenia tej rocznicy. Inną cechą charakterystyczną jest wyjątkowe wzornictwo wyrażające koncentrację firmy ASUS na oferowaniu wyszukanej estetyki swoich produktów oraz najwyższej możliwej wydajności. Podstawa monogramu w kształcie litery „A” reprezentuje chiński znak oznaczający ludzi i reprezentuje humanitarną stronę ASUSa. Górna część tworzy kształt strzały, wyrażając zdolność firmy do pokonywania przeszkód i podwyższania standardów branżowych. Cały kształt odwrócony do góry nogami przypomina serce, nawiązując do poświęcenia i twórczej pasji.

Dla firmy ASUS to zaszczyt, że przez ostatnie 30 lat mogliśmy służyć społeczności fanów technologii, entuzjastom komputerów, graczom, twórcom treści oraz konsumentom oczekujących pięknych urządzeń

Prezes zarządu firmy ASUS, Jonney Shih

Jestem ogromnie dumny z tego, że podczas tej drogi pozostaliśmy wierni naszym korzeniom opierającym się na nieustępliwym dążeniu do udoskonalania technologii – dzięki czemu razem staliśmy się mądrzejsi i silniejsi. Naszym celem jest stałe udoskonalanie rozwiązań w świecie inteligentnych urządzeń przez wiele nadchodzących dekadLaptop ASUS ZenBook Edition 30 wyróżnia się wzornictwem z pokrywą pokrytą skórą i logo powleczonym 18-karatowym różowym złotem, a ponadto posiada ekskluzywne wyposażenie z całym zestawem akcesoriów klasy premium. Jest to również najmniejszy na świecie laptop 13-calowy dysponujący 95% stosunkiem ekranu do obudowy, procesorem Intel® Core™ i7 oraz niezależną kartą graficzną NVIDIA® GeForce® MX250. ZenFone 6 Edition 30 charakteryzuje się wykończeniem w kolorze Matte Black z ikonicznym wzorem z koncentrycznymi okręgami inspirowanym filozofią Zen oraz wytłoczonym logo serii Edition 30. ZenFone 6 to pierwszy model ZenFone pozbawiony notcha i wyposażony w obrotowy aparat fotograficzny. Smartfon ZenFone 6 Edition 30 oferuje 12 GB RAM i 512 GB pamięci wewnętrznej dla zapewnienia superszybkiej i płynnej pracy, gwarantując użytkownikom perfekcyjne połączenie kunsztownego wykonania i najnowocześniejszej technologii. Płyta główna Prime X299 Edition 30 obsługuje najnowsze procesory wielordzeniowe, a także dysponuje udoskonalonym układem zasilania i najwyższej klasy konstrukcją z radiatorem modułu VRM.

ASUS ZenFone 6 Edition 30_01.png

W momencie założenia firmy ASUS w 1989 roku zrewolucjonizowała ona branżę płyt głównych, wprowadzając do sprzedaży swój pierwszy produkt. Podążając obraną wtedy ścieżką, ASUS stał się producentem najchętniej kupowanych i najczęściej nagradzanych płyt głównych. Prime Utopia to płyta główna następnej generacji stworzona jako projekt koncepcyjny, która powiększa portfolio nowatorskich rozwiązań firmy i jest całkowicie nowym podejściem do konstrukcji płyt głównych. Dzięki temu spełnia wymagania w zakresie chłodzenia i wydajności stawiane przez przyszłe procesory najwyższej klasy, karty graficzne i dyski, oferując użytkownikom składającym system maksymalną elastyczność.

ZenBook Pro Duo_UX581_Video Editing.jpg

Firma ASUS zapewnia również lepsze wrażenia twórcom treści o mobilnym stylu życia oraz profesjonalnym użytkownikom, udostępniając im nowe laptopy ZenBook Pro Duo i ZenBook Duo wyposażone w rozwiązanie ScreenPad™ Plus, czyli następną generację pierwszego na świecie inteligentnego touchpada. ScreenPad Plus wyróżnia się większym ekranem, bardziej intuicyjną konstrukcją, płynną pracą z kilkoma ekranami dla napędzania maksymalnej kreatywności. ZenBook Pro Duo dysponuje 15,6-calowym ekranem 4K UHD (3840 x 2160) typu OLED HDR wraz z 14-calowym wyświetlaczem ScreenPad Plus o parametrach 4K (3840 x 1100), a także jest napędzany ośmiordzeniowym procesorem Intel Core i9 dziewiątej generacji i kartą graficzną NVIDIA GeForce RTX 2060 z technologią ray-tracingu. Jest on również wyposażony w gniazdo Thunderbolt 3 o prędkości 40 Gb/s, rozwiązanie NumberPad 2.0 oraz niezależny przycisk turbo-cooling (maksymalizacji chłodzenia). ZenBook Duo oferuje 14-calowy ekran FHD wraz z 12,6-calowym wyświetlaczem FHD rozwiązania ScreenPad Plus, a ponadto procesor Intel Core i7 i niezależną kartę graficzną NVIDIA GeForce MX250. Oba modele korzystają z karty bezprzewodowej Intel Wi-Fi 6 (802.11ax) z technologią Gig+, zapewniając szybkość pracy sieci rzędu nawet 2,4 Gb/s dla superszybkiej łączności z Internetem.

Oprócz nowego ScreenPad Plus ASUS zapowiedział również zintegrowanie ScreenPad 2.0 – udoskonalonej wersji rewolucyjnego rozwiązania znanego dotychczas z serii ZenBook Pro – w laptopach ZenBook 13/14/15, ZenBook Edition 30, ZenBook Flip 15 oraz VivoBook S14 i S15, oferując tę wspierającą kreatywność technologię większej liczbie użytkowników.
ASUS przedstawił również ZenScreen Touch, smukły i lekki monitor przenośny zaprojektowany do mobilnej produktywności, kreatywności i rozrywki. Waży on zaledwie 0,9 kg, mierzy tylko 9 mm grubości i jest wyposażony w 10-punktowy ekran dotykowy obsługujący gesty przesuwania, przewijania, przeciągania oraz szczypania, a ponadto posiada zintegrowaną baterię o pojemności 7800 mAh oraz bogate opcje połączeń z gniazdami USB-C o sygnale hybrydowym i złącza micro-HDMI.

Stoisko firmy ASUS na targach Computex 2019

Szeroka linia produktów ASUS będzie prezentowana na stoisku ASUS w Nangang Exhibition Center w Tajpej w dniach 28 maja do 1 czerwca i w godzinach od 9:30 do 17:30. Odwiedzający targi Computex 2019 są serdecznie zaproszeni do odwiedzenia strefy, aby samemu przekonać się o rewolucyjnej funkcjonalności tych najnowszych innowacji firmy ASUS.

Pełna lista produktów przedstawionych na scenie podczas prezentacji ASUS

ZenFone 6 Edition 30

ASUS ZenFone 6 Edition 30_02.png

ASUS ZenFone 6 Edition 30 to limitowana wersja wyjątkowego telefonu ZenFone 6 wydana z okazji 30 rocznicy powstania firmy. Charakteryzuje się ona ekskluzywnym designem i ulepszonymi specyfikacjami. Tył telefonu odzwierciedla ducha marki ASUS z ikonicznym wzorem z koncentrycznymi okręgami inspirowanym filozofią Zen w dyskretnym kolorze Matte Black, a ponadto jest pokryty szkłem o ergonomicznym zakrzywieniu 3D. Wyróżniające się wytłoczone logo Edition 30 zdobi tylną część smartfona, gwarantując natychmiastową rozpoznawalność tej ekskluzywnej wersji. Obok wyjątkowego stylu również specyfikacja sprzętowa telefonu ZenFone 6 Edition 30 została ulepszona. Dysponuje on 12 GB RAM i 512 GB pamięci wewnętrznej. Ponadto zapewnia użytkownikom perfekcyjne połączenie kunsztownego wykonania i najnowocześniejszych technologii.
ZenFone 6 Edition 30 jest wyposażony w pozbawiony notcha, 6,4-calowy ekran NanoEdge typu „all-screen” pokryty szkłem Corning® Gorilla® Glass 6, jak również przełomowy, obrotowy moduł fotograficzny z głównym aparatem z matrycą Sony IMX586 o rozdzielczości 48 Mpix oraz drugi, szerokokątny aparat o rozdzielczości 13 Mpix i kącie widzenia 125°. Jest on napędzany flagową platformą mobilną Qualcomm® Snapdragon™ 855 i wykorzystuje baterię o ogromnej pojemności 5000 mAh, która umożliwia nieprzerwane korzystanie przez nawet dwa całe dni.

ZenBook Edition 30 (UX334FL)

Limitowana wersja laptopa ASUS ZenBook Edition 30 to wyjątkowa celebracja 30 lat innowacji wdrażanych przez ASUSa. Widać w niej elementy wywodzące się z dziedzictwa firmy, przy czym jednak została opracowana z myślą o przyszłości i wyróżnia się doskonałym wykonaniem z powierzchnią skórzaną. Laptop ZenBook Edition 30 to w pewnym sensie futurystyczne odejście od klasycznego wyglądu, szczególnie patrząc na pokrywę oprawioną w skórę w kolorze Pearl White, co zapewnia mu wyrazistą, zdecydowaną stylistkę. Ekskluzywnie wersja ta została wyposażona w komplet akcesoriów klasy premium, w tym mysz o wykończeniu Pearl White, pudełko i podkładkę pod mysz z materiału skóropodobnego, a także pokrowiec wykonany z prawdziwej skóry. Jest to wyjątkowa kolekcja dla naprawdę wyjątkowego laptopa.
Charakterystyczną cechą całej serii laptopów ZenBook jest połączenie wydajności i mobilności, a nowy ZenBook Edition 30 dysponuje pełnym zestawem wysokowydajnych komponentów, w tym (w maksymalnej konfiguracji) najnowszym czterordzeniowym procesorem Intel® Core™ i7 ósmej generacji, kartą graficzną NVIDIA® GeForce® MX250, 16 GB pamięci RAM, ultraszybkim dyskiem SSD typu PCIe® oraz kartą Wi-Fi klasy gigabitowej.
Zastosowanie ekranu NanoEdge o 95% stosunku wielkości ekranu do obudowy sprawia, że jest to laptop o najbardziej kompaktowej konstrukcji w tej klasie sprzętowej. ZenBook Edition 30 jest również wyposażony w najnowszy ScreenPad 2.0, ulepszający wrażenia znane z pracy z konwencjonalnymi laptopami poprzez zaoferowanie dodatkowego, interaktywnego ekranu, który zwiększa produktywność i efektywność podczas pracy wielozadaniowej.

ZenBook Pro Duo (UX581)

ASUS ZenBook Pro Duo (UX581) to przełomowy i ultramobilny laptop dysponujący nowym rozwiązaniem ASUS ScreenPad™ Plus, rewolucyjnym drugim ekranem dotykowym, który rozszerza i ulepsza możliwości interaktywnej obsługi zapewniane przez oryginalny ScreenPad. ScreenPad Plus oferuje twórcom treści praktycznie nieograniczone możliwości kreatywnej pracy, umożliwiając im zastosowanie procesów zwiększających produktywność i ułatwiających pracę wielozadaniową. Jest on płynnie zintegrowany z głównym ekranem, a zainstalowane oprogramowanie ScreenXpert zawiera szeroki wybór przydatnych aplikacji, narzędzi i programów użytkowych, dzięki którym użytkownicy mogą swobodnie cieszyć się korzyściami w zakresie wydajności zapewnianymi przez ScreenPad Plus.
ZenBook Pro Duo gwarantuje ekstremalną wydajność, oferując komfort kreatywnej pracy dzięki zastosowaniu w maksymalnej konfiguracji procesora Intel® Core™ 9. generacji, 32 GB pamięci RAM, karty graficznej NVIDIA® GeForce RTX™ 2060, ultraszybkiego dysku SSD PCIe® 3.0 x4 o maksymalnej pojemności 1 TB, a także niezakłóconą łączności za pomocą karty Wi‑Fi 6 z technologią Gig+ (802.11ax) oraz gniazda Thunderbolt 3.
ZenBook Pro Duo jest wyposażony w doskonały ekran dotykowy o parametrach 4K UHD (3840 x 2160) OLED HDR dla zapierających dech w piersiach efektów wizualnych, ekran ScreenPad Plus 4K (3840 x 1100), jak również ASUS NumberPad – czyli touchpad o podwójnej funkcjonalności. Ekran wyróżnia się wzornictwem ASUS NanoEdge i jest niemalże pozbawiony ramki ze wszystkich czterech stron, a jego ultrasmukłe ramki gwarantują immersyjny obraz oraz ultrakompaktowe rozmiary obudowy.

ZenBook Duo (UX481)

Idealnym wyborem dla osób zawodowo zajmujących się pracą kreatywną, które potrzebują dodatkowego ekranu o niewielkim formacie, jest 14-calowy ZenBook Duo. Obsługuje on te same świetne funkcje rozwiązania ScreenPad Plus, co ZenBook Pro Duo, oferując przy tym lżejszą i mniejszą obudowę. W maksymalnej konfiguracji laptop ten jest napędzany procesorem Intel Core i7 oraz kartą graficzną GeForce MX250, a ponadto posiada ekran główny FHD NanoEdge oraz dodatkowy ekran FHD ScreenPad Plus.

Prime X299 Edition 30

Początki płyt głównych z serii ASUS Prime sięgają 1989 roku, kiedy to udostępniono model ISA-386C, pierwszą płytę główną ASUS, która wyznaczyła kierunek tej firmy na drodze do osiągnięcia statusu wiodącej na świecie marki płyt głównych. Płyta główna Prime X299 Edition 30 jest hołdem dla tego dziedzictwa pełnego sukcesów w zakresie innowacji i wydajności, oferując bogaty zestaw funkcji i łatwo dostępnych opcji dostosowywania zaprojektowanych z myślą o ułatwieniu wszystkim użytkownikom procesu składania najnowocześniejszego systemu komputerowego.
Model Prime X299 Edition 30 obsługuje najnowsze procesory Intel® Core™ z serii X, które dysponują dużą liczbą rdzeni i zapewniają doskonałą wydajność prosumentom i twórcom treści. Ta płyta główna jest wyposażona w nowy, flagowy układ zasilania z 16 fazami mocy, a także rozszerzony system chłodzenia, który umożliwia najnowszym procesorom osiągnięcie swojego pełnego potencjału w zakresie wydajności. Gniazda na dyski M.2 z pasywnymi radiatorami umożliwiają ultraszybkie, niezakłócone transfery danych, natomiast dwa złącza Thunderbolt 3 oraz towarzyszące im gniazda DisplayPort pozwalają twórcom treści na wygodne podłączanie szeregu dysków zewnętrznych i monitorów. Wbudowane karty Aquantia Ethernet 5G, Intel Gigabit LAN oraz Wi-Fi 6 gwarantują wysoką wydajność oraz pozbawioną opóźnień pracę sieci, zarówno przy podłączeniu przewodowym, jak i bezprzewodowym.
Prime X299 Edition 30 jest również wyposażona w 2-calowy ekran LiveDash OLED, który wyświetla najważniejsze statystyki systemowe, takie jak prędkość taktowania zegara, wartości temperatury oraz napięcia – do łatwego monitorowania wydajności systemu. Można na nim również wyświetlać spersonalizowany tekst i obrazy, co docenią użytkownicy wymagający maksymalnej personalizacji swojego systemu. Dodatkowy ekran LiveDash jest zawarty w nowej inteligentnej konsoli sterowania (Smart Control Console), czyli zewnętrznym module podłączanym przez USB, który dzięki zintegrowanej podstawce można elegancko montować na górnej krawędzi standardowych monitorów. Oprócz wyświetlania informacji systemowych inteligentna konsola sterowania umożliwia wygodne sterowanie głosem i gestami.

Prime Utopia

Prime Utopia to wczesny prototyp stworzony w oparciu o wizje i aspiracje firmy ASUS w zakresie przyszłych płyt głównych do najnowocześniejszych systemów desktopowych. Została ona opracowana z zastosowaniem szerokiej gamy udoskonaleń układu chłodzenia dla pełnego wykorzystania potencjału następnej generacji procesorów o dużej liczbie rdzeni oraz wysokowydajnych komponentów systemowych, a także oferuje szereg nowatorskich rozwiązań, które wnoszą personalizację i sterowanie na następny poziom.
Jedną z najistotniejszych funkcji jest niekonwencjonalne umiejscowienie gniazd PCIe z tyłu płyty – dla lepszego zarządzania wartościami temperatury. Zastosowany układ rozmieszczenia uwalnia bardzo ważną przestrzeń z przodu płyty i pozwala na zainstalowanie większej liczby kart rozszerzeń i dysków M.2, umożliwiając jednocześnie optymalne odprowadzanie ciepła od następnej generacji układów CPU, GPU oraz dysków M.2, co gwarantuje ich wysoką wydajność i eliminuje efekt throttlingu.
Oprócz zoptymalizowania stref termicznych pod kątem wysokowydajnych komponentów, płyta główna Prime Utopia jest również wyposażona w zintegrowaną pętlę chłodzenia cieczą, która pomaga w rozpraszaniu ciepła generowanego podczas napędzania wielordzeniowych procesorów. Utrzymywanie chłodnej temperatury CPU za pomocą dostosowanych pętli chłodzenia cieczą stało się znacznie łatwiejsze po wprowadzeniu opracowanego przez ASUS i oczekującego na opatentowanie gniazda na wentylatory Hydra Cortex. Do gniazda Hydra Cortex mogą zostać podłączone i indywidualnie sterowane maksymalnie cztery wentylatory, co upraszcza rozłożenie kabli do radiatorów chłodzenia cieczą. ASUS aktualnie pracuje wraz ze swoimi partnerami nad projektami wentylatorów, które będą kompatybilne z tą nową technologią.
Ponieważ wiemy, że różni użytkownicy najnowocześniejszych komputerów desktopowych mają różne potrzeby, Prime Utopia jest wyposażona w nowatorski, tylny panel I/O i oferuje użytkownikom możliwość wyboru z pośród wielu modułów – w celu rozszerzenia dostępnych gniazd i opcji połączeń. Ponadto dysponuje ona 7-calowym i pełnokolorowym panelem OLED ze sterowaniem dotykowym. Panel ten można podłączyć za pośrednictwem kabla lub Wi-Fi, co pozwoli na wygodne umieszczenie go bezpośrednio na biurku. Dzięki niemu użytkownicy mogą zmieniać ustawienia BIOS-u, sterować prędkością wentylatorów, włączać i wyłączać system, czy też monitorować statystyki systemowe w czasie rzeczywistym.

ZenScreen Touch (MB16AMT)

ASUS ZenScreen™ Touch to lekki, przenośny monitor, który waży 900 gramów i mierzy 9 mm grubości, a ponadto dysponuje dużą baterią o pojemności 7800 mAh, opracowaną dla przeniesienia mobilnej produktywności na całkiem nowy poziom jakości. Jego responsywny, 10-punktowy ekran dotykowy rozpoznaje gesty przesuwania, przewijania, przeciągania oraz szczypania, co gwarantuje bezwysiłkową i intuicyjną obsługę interaktywną i pomaga użytkownikom skutecznie wykonać więcej zadań. Wyświetlacz IPS jest również kompatybilny z innowacyjną aplikacją ZenScreen Touch, która pozwala na wyświetlanie ekranów aplikacji z telefonów Android i sterowanie nimi na dużym ekranie – dla wyższej produktywności. Oprócz zapewnienia wygodniejszego przeglądania dowolnych treści, większy format obrazu idealnie nadaje się do skomplikowanych zadań, jak np. edycja dokumentów, obróbka zdjęć i filmów, dzięki czemu możesz szybciej i łatwiej je wykonać, będąc poza domem lub biurem.
ZenScreen Touch jest również wyposażony w łączność za pomocą gniazda o sygnale hybrydowym USB Type-C oraz Type-A, które umożliwia dostarczanie za pośrednictwem jednego kabla zarówno sygnału wideo, jak i zasilania, upraszczając w ten sposób proces podłączania i zapewniając bardziej płynne wrażenia użytkownika przy bardziej uporządkowanym systemie. Oprócz obsługi micro-HDMI, ZenScreen Touch może również wyświetlać treści z szerokiej gamy różnych urządzeń mobilnych takich jak laptopy, smartfony, aparaty fotograficzne oraz konsole gamingowe, oferując bardziej ekspansywny obraz dla najlepszej możliwej jakości pracy i rozrywki w drodze i w podróży.

Darmowa gra Kabounce

Gra Kabounce dostępna jest za darmo bezpośrednio na > Steamie <

Wystarczy wejść na stronę i dodać grę do swojego konta.

Oferta aktualna tylko do 24.06.2019!

Darmowa gra Rebel Galaxy

Gra Rebel Galaxy dostępna jest za darmo
bezpośrednio we serwisie > Epic Games <

Wystarczy wejśc na stronę i kliknąć ikonę Free.

Oferta aktualna do 27.06.2019!

STARCRAFT II – AKTUALIZACJA 4.9.2

esport news, esportcenter, starcraft II

OGÓLNE

  • W sprzedaży dostępne są już zestawy skórek budynków z Łupu Wojennego IV.
  • Dodano czterech nowych komentatorów – są to jedne z najbardziej legendarnych głosów w historii gry StarCraft.
    • Komentator: Um
    • Komentator: Jeon
    • Komentator: Kim
    • Komentator: Um-Jeon-Kim
    • Możliwy jest zakup trzech komentatorów osobno albo całego zestawu Głosy legend, który zawiera trio komentatorów Um-Jeon-Kim.
  • Zaktualizowano proces weryfikacji, aby był w pełni zgodny z innymi usługami Blizzarda, oraz interfejs logowania, aby dostosować go do zmiany.

MISJE W TRYBIE WSPÓŁPRACY

  • Amon może teraz opracować wiele ulepszeń dla swoich jednostek. Pełną listę znaleźć można na naszej stronie internetowej.
  • Amon może teraz wysłać sześć nowych składów fal ataku, inspirowanych armiami z pierwszej części gry StarCraft.
    • Klasyczne wojska piechoty terran
    • Klasyczne wojska zmechanizowane terran
    • Klasyczne siły naziemne zergów
    • Klasyczne siły latające zergów
    • Klasyczne wojska naziemne protosów
    • Klasyczną flotę protosów
  • Przy pierwszym spotkaniu z armią Amona gracze ujrzą opis składu fali ataku oraz listę kluczowych jednostek, na które należy uważać.
  • Dowódca
    • Stetmann
      • Zmniejszono koszt zdolności mechakrąrządcy szczepu – Przygotuj mechapomioty – z 15 do 5 pkt. egonergii.
      • Zwiększono pulę egonergii mechainfektora z 200 do 400 pkt.
      • Zwiększono koszt zdolności Poszły karakany! ze 125 do 250 pkt. egonergii.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Misje w trybie współpracy

  • Dehaka
    • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że rawazaury poruszały się wolniej lub skakały.
    • Teraz Rozprysk Kolców Tyranozora otrzymuje prawidłowo premię do zadawanych obrażeń za pierwszy poziom ulepszenia ataków pierwotnych zergów.
  • Artanis, Fenix, Karax
    • Naprawiono błąd, który powodował, że ikona ulepszeń pojawiała się nieprawidłowo na karcie komend obserwatora.
  • Stetmann
    • Nie można już anulować Wysyłki Stetalitów.
    • Teraz animacja Działa Stetmato zatrzymuje się prawidłowo, kiedy cel zostanie zniszczony lub zabity przed odpaleniem działa.
    • Ikona recyklingu nie jest już zablokowana na karcie komend mechatępicieli przed osiągnięciem poziomu piątego.
    • Teraz ikony zdolności Zrecyklinguj mechaultraliska i Do recyklingu u mechaultralisków są prawidłowo odblokowane po osiągnięciu poziomu piątego.
  • Tychus
    • Krzywy Sam nie może już ponownie atakować stetality Stetmanna, jeśli wyłączył ją pierwszym strzałem.
  • Misje
    • Naprawiono błąd, który powodował, że jednostki naziemne przenikały do wnętrz budowli w misji Problem Vermilliona.
  • Mutatory
    • Zniszczalny gruz nie pozostaje już zamaskowany, kiedy aktywny jest mutator Poruszamy się niezauważeni.
    • Promienie Oczyszczenia nie obierają już za cel stetalitów Stetmanna.
    • Zniszczone pociski stworzone przez mutator „Tarcza antyrakietowa” nie powijają już pomiotów.

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono błąd graficzny na portrecie wybranej jednostki w nerazimskiej skórce konsoli.

Tryb wieloosobowy

  • Wartownik
    • Przeciwnik nie widzi już przez mgłę wojny, kiedy używana jest zdolność Halucynacja, nawet jeśli w pobliżu są jego jednostki.

TikTok odkrywa karty – szczegóły nowych formatów reklam

esport news, esportcenter, tiktok

Chociaż o planach wprowadzenia nowych formatów reklam, właściciele platformy, chińska firma Bytedance, informowali już od początku roku, to dopiero teraz odkryli wszystkie karty. Jak podaje agencja influencer marketingu GetHero, cztery wyspecjalizowane narzędzia umożliwią angażowanie fanów marki, zwiększanie jej świadomości, czy organizowanie specjalnych challengów. Co więcej, wszystkie interakcje są mierzone, więc marki mogą w łatwy sposób ocenić efekty kampanii.

Marketerzy dostali do ręki potężne narzędzia do kreowania wizerunku i angażowania fanów. Dzięki współpracy z wydawcą aplikacji poznaliśmy szczegóły formatów i wiemy dokładnie, w jaki sposób będą działać i jak będą mierzone ich wyniki. W kampaniach marketingowych można już wykorzystać nowe rozwiązania, które wzmocnią ich efekty

Alicja Stefaniak, Group Account Director w agencji GetHeroPotwierdziły się dotychczasowe informacje i na TikToku pojawiły się cztery nowe typy reklam: Brand Takeover, In-Feed Video, Hashtag Challenge i Branded Effects. Zgodnie z informacjami pozyskanymi przez GetHero marki będą mogły mierzyć między innymi liczbę kliknięć, reakcji, wyświetleń czy udostępnień. Możemy także liczyć na dane dotyczące wzrostu i spadku zainteresowania fanów.
Informacje na temat wszystkich formatów reklamowych wraz z zasadami działania i wskaźnikami udostępnione są w formie kompendium na stronie: gethero.pl/kompendium-tiktok.

Jednym z ciekawszych rozwiązań będzie Brand Takeover. Tylko jeden reklamodawca dziennie może używać tego formatu, ale w zamian marka, w konkretnym regionie, “przejmuje” TikToka i każdy użytkownik po otworzeniu aplikacji będzie miał kontakt z reklamą w postaci 3-sekundowego statycznego zdjęcia, albo 3-5 sekundowego gifa lub wideo. Dzięki temu można w łatwy sposób przekierować użytkownika na dowolny wewnętrzny profil lub zewnętrzny adres. Największe korzyści to stały eCPM – efektywny koszt pozyskania użytkownika oraz niski koszt zasięgu. W trakcie tego typu kampanii marketerzy uzyskują informacje o liczbie kliknięć, reakcjach i unikalnym zasięgu.
Wprowadzanie nowych narzędzi przez Bytedance jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie marketerów platformą. Zgodnie z najnowszymi danymi TikTok ma w Polsce miesięcznie 2,1 miliona aktywnych użytkowników, a łączna ilość wyświetleń filmów każdego miesiąca przekracza już 6 miliardów.

STARCRAFT II – INFORMACJE O AKTUALIZACJI 4.9.1

esport news, esportcenter, starcraft II

MISJE W TRYBIE WSPÓŁPRACY

Dowódcy

  • Stetmann
    • Teraz Gary wykorzystuje stetopola, a z jego karty komend usunięto ikonę pasywnej regeneracji zdrowia.
    • Zmniejszono liczbę jednostek powijanych przez zdolność Poszły karakany! z 4 do 2.
    • Teraz zdolność Poszły karakany! wydaje powitym jednostkom rozkaz ruchu z atakiem we wskazane miejsce, jeśli lokalizacja znajduje się poza zasięgiem mechainfektora.
    • Skrócono czas działania mechakarakanów i mechapustoszycieli z 60 do 45 sek.
    • Zwiększono obrażenia zadawane przez mechakarakana z 8 pkt. (16 przeciwko lekkim jednostkom) do 12 punktów (24 przeciwko lekkim jednostkom).
    • Zwiększono maksymalną liczbę punktów życia mechakarakana z 75 do 110.
    • Zwiększono maksymalną liczbę punktów życia mechapustoszyciela z 80 do 120.
  • Stiukow
    • Infekowanie Budowli, po użyciu na budowlach latających, powija teraz latające pomioty.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Misje w trybie współpracy

  • Ogólne
    • Jeśli misja w trybie współpracy nie zakończy się prawidłowo wygraną, to po jednej minucie zostanie wymuszone przyznanie zwycięstwa.
    • Zmieniono skład fal wrogów na bardziej losowy.
    • Teraz wyświetlane są prawidłowe konsole dla Novy i Vorazun.
  • Dowódcy
    • Artanis
      • Zdolności Przeciążenie Osłon i Przyzwanie dragona nie mają już tego samego skrótu klawiszowego.
    • Dehaka
      • Ikona Wyrzutu kolców Tyranozora pokazuje teraz prawidłowy poziom ulepszenia.
    • Nova
      • Teraz wszystkie budowle Novy wykorzystują ten sam portret adiutanta.
    • Stetmann
      • Gary i Super Gary nie przywołują już jednostek sojusznika do stetalitów.
      • Poprawiono opis mechaiglicy na „Udostępnia: mechaskaziciele z mechalarw”.
      • Gracze nie otrzymują już przypomnienia o ulepszeniu do Super Gary’ego, jeżeli nie są na poziomie 15.
      • Teraz budowle Stetmanna znajdują się w sekcji Mechazergi w menu skrótów klawiszowych.
      • Teraz Gary nie widzi już tego, co znajduje się na niższym terenie i prawidłowo widzi to, co znajduje się na klifach.
      • Priorytet podgrupy dla zagrzebanych mechainfektorów jest teraz zgodny z niezagrzebanymi.
      • Teraz gra kończy się prawidłowo przegraną, kiedy wszystkie budowle Stetmanna zostaną zniszczone bez względu na to, ile pozostało stetalitów.
      • Naprawiono kilka błędów w opisach poziomów mistrzowskich czasu odnowienia zdolności Gary’ego, Wysyłki Stetalitów i tempa przekształcania budowli.
      • Dostosowano poziom dźwięku deaktywacji stetalitów i ostrzeżenia Stetmanna o falach ataku.
      • Roboty obrony punktowej nie mogą już niszczyć kul wypuszczanych przez Gary’ego.
      • Jednostki bohaterskie otrzymują teraz prawidłowe premie od stetopól.
      • Podziemna szarża wektorowa mechaultraliska z ulepszeniem Elektrostatyczna niespodzianka nie ogłusza już celów misji na mapie.
    • Stiukow
      • Teraz ulepszenie zainfekowanych liberatorów, Przekształcenie w chmarę, zadaje obrażenia odłamkom otchłani i nie obiera już za cel podstawy jednostek naziemno-powietrznych.
      • Infekowanie Budowli nie może już obierać za cel platform wahadłowców w misji Start w Otchłań.
    • Swann
      • Teraz czas budowy Wiertła Laserowego na poziomie mistrzowskim powoduje, że zostaje ono odbudowane w 66 sekund za 30 punktów mistrzowskich.
      • Teraz rakiety Hailstorm są odpalane poprawnie przez Zakręconą Dizzy po wzmocnieniu przez Energetyzator Karaksa.
      • Teraz ulepszenie Kel-moriańskie ładownice automatyczne zwiększa szybkość ataku Zakręconej Dizzy o 25%.
    • Tychus
      • Teraz ulepszenie Grzechotnika, Stymulant, prawidłowo wykorzystuje stymulant podczas ataku.
    • Zeratul
      • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli zdobyć osiągnięcia Zemsta deewolucyjna.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że czatownicy nie mogli otrzymać rozkazu mignięcia, jeśli lokalizacja docelowa znajdowała się poza zasięgiem.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że templariusz otchłani mógł mignąć w niedostępną lokalizację.
      • Teraz budowle Zeratula mają prawidłowe portrety.
  • Mutatory
    • Strażnicy Karaksa z ulepszeniem Regeneracja i ultraliski Kerrigan odmiany torrask są teraz ożywiane natychmiast po aktywacji osłabienia Minuta ciszy, ale pozostaną wyciszone.
    • Fenix nie ożywa już jako Talandar, jeśli zostanie zabity przez mutator Czarna Śmierć lub Obosieczność.
  • Misje
    • Noc zainfekowanych
      • Teraz dusiciele będące pod wpływem ogłuszenia lub zastoju prawidłowo przestają dusić jednostki.
    • Złomuj i rządź
      • Zbieranie części po aktywacji Baliusa nie powoduje już zatrzymania zegara zadania głównego.
    • Żniwa Amona
      • Teraz dodatkowe zadanie zostanie ukończone po 30 sekundach bez względu na to, czy w pobliżu przebywają wrogowie.
      • Tekst „Zniszczcie tego wroga” wyświetla się tylko przy wrogich jednostkach w zdaniu dodatkowym.
    • Problem Vermilliona
      • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że ekstraktory wroga pojawiały się jako mechaekstraktory.

Tryb wieloosobowy

  • Ogólne
    • Obrażenia od Bomby pasożytniczej żmija nie będą się już kumulować, jeśli wskazana jednostka zginie lub jeśli wskazany wiking przełączy się w Tryb szturmowy.
  • Mapy
    • Akropol ER
      • Dostosowano kolor dekoracji dla cegieł świątyni z Aiur dla lepszej identyfikacji zagrzebanych wdowich min wroga.
    • Rozkwit ER
      • Dostosowano niektóre dekoracje na mapie, aby nie przesłaniały okręgów zaznaczenia.
    • Ptak Gromu ER
      • Bogate gejzery wespanowe mają teraz prawidłowo 2250 jednostek wespanu na gejzer, zamiast 2500.

Darmowa gra Enter the Gungeon

Następna darmowa gra od Epica – Enter the Gungeon dostępna jest bezpośrednio po wejściu na stronę > Epic Games <

Wystarczy klinąć Free, a gra zostanie dodana do naszego konta.

Oferta aktualna do 20.07.2019!