Strona główna Blog Strona 146

XPG SX8200 Pro – nowy rekord prędkości dysków SSD ADATA

XPG SX8200 Pro

Do rodziny dysków SSD ADATA XPG dołącza właśnie nowy model – SX8200 Pro. Oferuje on rekordową prędkość odczytu i zapisu danych, która dochodzi do 3500/3000 MB/s.

Dzięki wykorzystaniu pamięci 3D TLC NAND nowej generacji, kontrolera SMI, oraz interfejsu PCIe 3.0 x4 z obsługą protokołu NVMe 1.3, model XPG SX8200 Pro osiąga prędkość do 3500/3000 MB/s podczas odczytu i zapisu danych oraz do 390/380 tys. IOPS dla losowych operacji wejścia i wyjścia. Sprawia to, że jest on obecnie najszybszym dyskiem SSD marki ADATA.
Dysk ADATA XPG SX8200 Pro obsługuje technologie SLC CachingDRAM Cache BufferE2E Data Protection, które mają zapewniać wysokie prędkości transferu oraz integralność danych nawet podczas bardzo wymagających zastosowań. Dysk w formacie M.2 2280 pasuje do komputerów stacjonarnych oraz laptopów.
Zastosowanie technologii RAID Engine i LDPC ECC zwiększa żywotność tego nośnika i poprawia jakoś jego codziennej pracy. Współczynnik MTBF wynosi w przypadku tego dysku 2 mln godzin, a referencyjna wartość wskaźnika TBW to 160/320/640 TB dla wariantów o pojemności 256/512 GB i 1 TB.
Model XPG SX8200 Pro trafi do sprzedaży na początku listopada w sugerowanych cenach 279 zł, 479 zł oraz 799 zł za wersje o pojemnościach 256 GB, 512 GB i 1 TB. Dysk będzie objęty 5-letnią gwarancją producenta bez limitu zapisanych danych.24

SteelSeries wprowadza przełomową bezprzewodową mysz do gier z Rival 650

Rival 650 Wireless

Rival 650 zapewnia profesjonalną precyzję bezprzewodową i szybkie ładowanie do wielokrotnie nagradzanej rodziny myszy do gier Rival, a SteelSeries wprowadza Rival 710 z nowym czujnikiem TrueMove3

SteelSeries, światowy lider w zakresie urządzeń peryferyjnych do gier, z dumą przedstawia zmieniającą się w branży mysz Rival 650 Wireless z funkcjami, takimi jak błyskawiczne bezprzewodowe łącze bezprzewodowe Quantum Wireless 2.4GHz i szybkie ładowanie. SteelSeries wprowadza także Rival 710, wykorzystując tę ​​samą kultową obudowę, co oryginalny Rival 700, i zawiera nowe innowacje ze SteelSeries, w tym nowy czujnik TrueMove3.

“Naprawdę zrewolucjonizowaliśmy bezprzewodową mysz do gier dzięki funkcjom, których nigdy nie widziano w tej kategorii, takich jak precyzja czujnika TrueMove3 + i technologia szybkiego ładowania” – powiedział dyrektor generalny SteelSeries, Ehtisham Rabbani. “Rival 650 to mysz do gier zaprojektowana dla graczy, którzy chcą mieć najdokładniejszy dostęp do czujnika i nieograniczone opcje personalizacji fizycznej i technicznej.”

Esport news, esportcenter

Rival 650 Wireless

Wprowadzenie podwójnego czujnika SteelSeries TrueMove3 + było kamieniem milowym w technologii czujników gier. System podwójnego czujnika TrueMove3 + wykorzystuje czujnik SteelSeries TrueMove3 jako główny czujnik, ale zawiera także drugi czujnik optyczny, który śledzi wyłącznie odległość odrywania. Rival 650 Wireless wykorzystuje tę samą przełomową technologię, ale teraz ten wysoki poziom precyzji można doświadczyć bezprzewodowo po raz pierwszy.

Rival 650 Wireless wykorzystuje bezprzewodowy system Quantum Wireless 2,4 GHz z pollingiem 1000 Hz (1 ms), zapewniając niewiarygodnie niskie opóźnienie i zapewniając silne, spójne połączenie bezprzewodowe. 650 Wireless jest także pierwszą bezprzewodową myszą do gier, która zapewnia szybkie ładowanie. Po podłączeniu do portu USB, który obsługuje szybkie ładowanie (oraz w zależności od profilu oświetlenia RGB myszy), pięciominutowe ładowanie zapewni ponad trzy godziny pracy myszy, a 15-minutowe ładowanie zapewni ponad 10 godzin pracy na baterii.

Oprócz możliwości bezprzewodowych i precyzyjnej technologii czujników, Rival 650 oferuje również innowacyjny system wagi Rival 600. Konfigurowalne obciążniki boczne umożliwiają użytkownikom ustawienie ich środka ciężkości z 256 różnymi kombinacjami wag, co zapewnia idealną równowagę dla każdego stylu gry lub chwytania. Myszka ma osiem w zestawie 4 gramów.

TrueMove3 to 12 000 CPI, czujnik optyczny 350 IPS, który SteelSeries zbudował wyłącznie z liderem branży czujników PixArt. Jego ultra-niskie opóźnienie, szybkie śledzenie odpowiedzi zapewnia najbardziej naturalny i dokładny ruch myszy. W przeciwieństwie do innych czujników myszy zagłuszonych z nieefektywną redukcją jittera i opóźnieniem śledzenia, śledzenie od 1 do 1 TrueMove 3 z 100 do 12,000 CPI zapewnia prawdziwą wydajność eSportu. TrueMove3 został po raz pierwszy wprowadzony myszami Rival 310 i Sensei 310. Specjalnie opracowany moduł TrueMove3 SROM znacznie skraca czas reakcji i znacznie zwiększa dokładność.

Drugi czujnik pozwala graczom dostosować ich odległość od zerwania w celu dostosowania, kiedy czujnik zatrzymuje się i rozpoczyna śledzenie po podniesieniu myszy z maty. Eliminuje to dodatkowy ruch, gdy gracze podnoszą i odkładają mysz. Drugi czujnik wyposażony jest również w liniowe wykrywanie optyczne zapewniające prawdziwą percepcję głębi dla najbardziej precyzyjnego wykrywania oderwania na poziomie do 0,5 mm.

Rival 650 jest również kompatybilny z oprogramowaniem SteelSeries Engine Software, które odblokowuje imponujący arsenał aplikacji Engine, dzięki którym personalizacja 8-strefowego oświetlenia RGB jest łatwa i intuicyjna. Aplikacje Discord i GameSense Engine pozwalają na powiadomienia na czacie, zdarzenia w grze i wiele innych.

Rival 650, wyposażony wyłącznie w SteelSeries TrueMove3 + Dual Sensor System, jest dostępny w NA za 119,99 USD, a w EMEA za 129,99 EUR w witrynie SteelSeries.com .

Rival 710

Oryginalny Rival 700 został wprowadzony jako pierwsza na świecie modułowa mysz do gier z wyświetlaczem OLED i alertami dotykowymi. Nowy Rival 710 opiera się na oryginalnym projekcie i zapewnia wysoką wydajność i dokładność czujnika TrueMove3 oraz wytrzymałość przełącznika na 60 milionów kliknięć. Oprócz tych nowych funkcji, Rival 710 nadal wykorzystuje alarmy dotykowe do wciągających gier i wyświetlacz OLED do powiadomień i dostosowywania.

Dzięki Rival 710 mysz nie jest już tylko urządzeniem wejściowym, gracze mogą teraz odczuwać zdarzenia w grze, pomagając im w podejmowaniu ważnych decyzji. Gracze mogą dostosowywać każdy aspekt alertów od intensywności do wzorców wibracji. Rival 710 jest w pełni modułowy. Wyposażony jest w modułowy system kablowy, a także czujnik i tylną pokrywę można dostosować lub wymienić na inne warianty dostępne na stronie internetowej SteelSeries.

Ekran OLED i integracja SteelSeries Engine umożliwiają dostęp do szybkich ustawień i nowych opcji dostosowywania. Gracze mają dostęp do swoich ustawień czułości, ustawień mapowania przycisków i przełączania profili z menu OLED, a dzięki SteelSeries Engine gracze mogą spersonalizować wyświetlacz za pomocą nazwy gracza, ulubionego logo zespołu, GIF lub powiadomień w czasie rzeczywistym z kompatybilnego oprogramowania, takiego jak Discord lub Dota 2.

ADATA HD680 i HV320 – bezpieczne i stylowe przenoszenie danych

Esportcenter ADATA HD680

ADATA rozszerza swoje portfolio zewnętrznych talerzowych nośników danych o dwa modele – odporny na upadki HD680 oraz wyjątkowo smukły HV320.

Nowe modele to uzupełnienie dotychczasowej oferty zewnętrznych nośników HDD marki ADATA. Oba dyski są sprzedawane z oprogramowaniem HDDtoGo, które umożliwia np. wygodną synchronizację danych, uruchamianie aplikacji bezpośrednio z dysku czy szybką kompresję zapisanych danych.
ADATA HD680 – strażnik danych
Solidna trójwarstwowa obudowa chroni nośnik i zapisane na nim dane przed skutkami upadków z wysokości do 1,2 metra, a wbudowany czujnik wstrząsów wstrzymuje pracę dysku po wykryciu upadku lub wibracji. Dodatkową ochronę plików zapewnia obsługa technologii szyfrowania AES-256.

Dysk ADATA HD680 został wyposażony w złącze USB 3.1, oraz w specjalny uchwyt na kabel do transmisji danych. Nośnik spełnia także surowe normy wojskowego standardu odporności – MIL-STD-810G 516.6. Nośnik waży 270 g i ma wymiary 124 x 101,7 x 22,9 mm.

Model HD680 będzie dostępny w trzech wersjach kolorystycznych obudowy – czarnej, niebieskiej i żółtej oraz w wariantach o pojemnościach 1 i 2 TB.

Esportcenter ADATA HD680
Esportcenter ADATA HD680
ADATA HV320 – niezwykle smukły
Plastikowa obudowa tego dysku ma zaledwie 10,7 mm grubości (w przypadku wersji 1/2 TB) i szczotkowane wykończenie przedniego panelu. Sprawia to, że jest niezwykle elegancka i stylowa. Dysk waży 180 g i ma wymiary 125,7 x 80,5 x 10,7 mm.

Nowy model został wyposażony w specjalny czujnik wstrząsów, który wstrzymuje pracę nośnika podczas wykrycia upadku. O działaniu sensora informuje wbudowana dioda LED. Dodatkową ochronę plików zapewnia obsługa technologii szyfrowania AES-256.

Dysk ADATA HV320 występuje w wersjach o pojemnościach 1/2/4/5 TB oraz w trzech wariantach kolorystycznych – czarnym, białym i niebieskim.

Poczuj zapach esportu, czyli “Izak” oraz “Nervarien” w nowej reklamie Old Spice

Esportcenter, Fantasy Expo

Branża sportów elektronicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. Coraz częstszym zjawiskiem stały się inwestycje marek w przestrzeń wirtualnej rywalizacji. Przykładów nie trzeba szukać daleko, bowiem najlepszym przykładem takiego działania w ostatnim czasie, może być globalnie znana marka produkująca dezodoranty i żele pod prysznic dla mężczyzn  — Old Spice. Marka kierująca swe produkty do mężczyzn śmiało wkroczyła w świat esportu swoim spotem reklamowym z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim oraz Damianem “Nervarienem” Ziają.

Wejdź na zapachnisty level

Spot reklamowy miał swoją premierę drugiego października, a do udziału w nim zaproszono dwie największe gwiazdy polskiej sceny komentatorskiej – “Izaka” oraz “Nervariena”. Całość spotu została nagrana w profesjonalnym krakowskim studiu Damiana Ziaji , przeznaczonym do relacjonowania sportów elektronicznych, którego współtwórcami jest Fantasy Expo. Realizacja utrzymana jest w charakterystycznym stylu marki i prezentuje rzeczy, które każdy prawdziwy fan esportowy może zrobić w trakcie przerw pomiędzy oglądaniem rozgrywek swoich ulubionych drużyn. W reklamie nie mogło również zabraknąć największej gwiazdy spotów Old Spice — niedźwiedzia brunatnego — który tym razem miał okazję wybrać się na siłownie, oraz stoczyć bój w siłowaniu na rękę z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim.

Spot reklamowy powoli zaczyna obiegać cały internet. Można go również zobaczyć na platformie YouTube, gdzie na polskim kanale Old Spice i Facebooku wideo zdobyło już ponad 250 000 wyświetleń.

Akcji marketingowej towarzyszy również promocja nowej gry sygnowanej logo marki. Old Spice zachęca odbiorców spotu do próby podjęcia rywalizacji w ich nowym tytule – przygodowej grze przeglądarkowej. Produkcja posiada oprawę graficzną stylizowaną na ośmiobitowe tytuły, które część starszych graczy miała przyjemność ogrywać na konsolach ATARI pod koniec lat osiemdziesiątych. W grze nie zabraknie niespodzianek, między innymi spotkamy w niej Terry’ego Crewsa oraz Isaiaha Mustafe, znanych amerykańskich aktorów i jednocześnie twarze marki.

Jak tłumaczy Nikolai Holst Hartwig, Associate Brand Manager Procter & Gamble:

“Branża esportowa i gamingowa jest interesująca dla marki Old Spice, ponieważ to jej naturalne miejsce. W Old Spice chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę. Dlatego wraz z Izakiem i Nervarienem mamy poczucie, że udało nam się stworzyć coś, co w jasny sposób przemawia do generacji graczy poprzez charakterystyczny i absurdalny humor oraz oldschoolową atmosferę. Dzięki temu połączeniu gra Old Spice daje sporo zabawy.”

Esport, czyli branża z potencjałem

Przykład Old Spice pokazuje, że duże marki coraz poważniej zaczynają traktować branżę sportów elektronicznych. Trudno jest się temu dziwić, bo liczba fanów esportu stale rośnie i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie ma się to zmienić. Old Spice bardzo dobrze wybrało grupę docelową swojej kampanii ponieważ przeważającą ilość kibiców esportowych wciąż stanowią mężczyźni. Charakterystyka stylu produktu, w przypadku miłośników sportów elektronicznych sprawia, że dotarcie do pożądanej grupy odbiorców może być efektywniejsze niż w przypadku innych społeczności.

Takie działania jak te prowadzone przez Old Spice pokazują, jak silną branżą stał się esport. Podejmowanie rękawicy w starciu o kibica wirtualnej rywalizacji przez duże firmy, jest dobrym wyznacznikiem, że sporty wirtualne to świetna inwestycja. Old Spice znalazł ciekawy sposób na dotarcie do graczy, łącząc humor i kapitał marki. Pozostaje teraz tylko obserwować co przyszłość przyniesie branży.

ASUS Republic of Gamers nawiązuję współpracę z Activision wokół gry Call of Duty®: Black Ops 4

ASUS ROG, Activision, Esportcenter, Esport news

ASUS Republic of Gamers (ROG) ogłosiło nawiązanie współpracy z firmą Activision w związku ze zbliżającą się premierą gry Call of Duty®: Black Ops 4 w wersji na komputery PC. Od 10 września do 12 października, ASUS ROG będzie pierwszym i jedynym producentem sprzętu, który zaoferuje promocyjne pakiety z grą Call of Duty®: Black Ops 4 w wersji cyfrowej. Klienci mogą uzyskać dostęp do gry, kupując objęty promocją produkt ROG w czasie trwania promocji. Zespół tworzący grę Call of Duty i firma ROG ściśle współpracowały ze sobą, dzięki czemu udało im się uzyskać wyjątkowe efekty przy wykorzystaniu technologii AURA Sync w urządzeniach ASUS ROG.

Jesteśmy naprawdę zachwyceni współpracą z ASUS Republic of Gamers wokół gry Black Ops 4 – powiedział Ander Nickell, dyrektor do spraw współpracy w firmie Activision. Nasze zespoły programistów ciężko pracują, aby ta gra była najlepszą jak dotąd częścią Call of Duty. ASUS ROG podziela to ogromne zaangażowanie w stosunku do społeczności graczy, dlatego połączenie działań naszych marek w celu zapewnienia fanom czegoś naprawdę wyjątkowego było dla nas naturalnym krokiem.
ASUS Republic of Gamers oraz Activision od wielu lat odnoszą ogromne sukcesy na swoich rynkach, dlatego cieszymy się, że możemy teraz połączyć nasze wysiłki – powiedziała Vivian Lien, Dyrektorka ds. globalnego marketingu w ASUS Republic of Gamers oraz Główna dyrektorka działu marketingu w spółce ASUS na terytorium Ameryki Północnej. ROG konsekwentnie zapewnia wspaniałe wrażenia gamingowe dzięki ścisłej współpracy z partnerami i wydawcami, zarówno w zakresie technologii, jak i operacji biznesowych. Współpracowaliśmy ze sponsorowanymi przez nas zespołami e-sportowymi, aby uzyskać wyjątkowy przegląd ich działań i zapewnić wiodący w branży poziom wydajności oraz przełomowe innowacje gamingowe. Na podobnej zasadzie nawiązaliśmy ścisłą współpracę z firmą Activision w celu zintegrowania naszej technologii oświetlenia RGB, Aura Sync, do najnowszej części gry Call of Duty, aby jeszcze bardziej udoskonalić rozgrywkę. Teraz z przyjemnością oferujemy objęte promocją produkty ROG w pakiecie razem z jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku: Call of Duty®: Black Ops 4.

AURA Sync z Call of Duty: Black Ops 4 – jeszcze lepsze wrażenia

ASUS ROG współpracowało z Activision w celu włączenia spersonalizowanych możliwości i efektów AURA Sync do gry Call of Duty: Black Ops 4, podczas korzystania z urządzeń obsługujących tę technologię. Rozwiązanie AURA Sync koordynuje kolory i efekty z kompatybilnymi produktami z oświetleniem RGB, takimi jak m.in.: laptopy, komputery stacjonarne, zestawy słuchawkowe, klawiatury, płyty główne oraz myszy. Dzięki temu użytkownik może łatwiej spersonalizować cały swój system gamingowy w celu uzyskania spójnego wyglądu, który świetnie odda jego charakter jako gracza lub nastrój aktualnej rozgrywki. Dzięki integracji technologii AURA Sync w Call of Duty: Black Ops 4, akcje wykonywane w grze wyzwalają określone efekty świetlne RGB i odzwierciedlają intensywność rozgrywki za pośrednictwem komputera i sprzętu użytkownika – co zapewni bardziej immersyjne wrażenia.

Zestaw ROG i Call of Duty: Black Ops 4

Klienci, którzy zakupią produkt ROG objęty promocją w czasie obowiązywania promocji rozpoczynającym się 10 września, otrzymają dostęp do gry w wersji Digital Standard Edition. W celu uzyskania aktualnych informacji, w tym także listy produktów objętych promocją z pakietem Call of Duty: Black Ops 4, odnośników do punktów sprzedaży, a także informacji na temat wykorzystania kodu promocyjnego, należy odwiedzić dedykowaną stronę internetową.

Starcraft 2 Łup wojenny Wojna Cieni 9

Wojna Cieni 9
Wojna Cieni 9

Starcraft 2 Łup wojenny Wojna Cieni 9, galeria komiksów Blizzarda.

Download (PDF, 12.88MB)

Darmowa Gra Evolvation

Evolvation
Evolvation

Gra Evolvation dostępna jest za darmo bezpośrednio na Steamie.

Wystarczy wejść na stronę > Steam <

Kliknąć ikonę Zainstaluj, a gra zostanie dodana do naszego konta.

Darmowa gra Shadow Warrior 2

Shadow Warrior 2
Shadow Warrior 2

Wytypowana przez graczy gra Shadow Warrior 2 dostępna jest na GOG’u za darmo

Wystarczy wejść na stronę > GOG <

Kliknąć Get it for Free

Gra zostanie przypisana do naszego konta.

Oferta aktualna 42H!

Darmowa Gra Hyperdrive Massacre

Hyperdrive Massacre
Hyperdrive Massacre

Gra Hyperdrive Massacre dostępna jest za darmo bezpośrednio na Steamie.

Wystarczy wejść na stronę > Steam <

Kliknąć ikonę Zainstaluj, a gra zostanie dodana do naszego konta.

Darmowa Gra Orvell

orvell
orvell

Gra Orvell dostępna jest za darmo bezpośrednio na Steamie.

Wystarczy wejść na stronę > Steam <

Kliknąć ikonę Zagraj, a gra zostanie dodana do naszego konta.

Oferta aktualna 24H!