Strona główna Blog Strona 46

Darmowa gra: Game of Thrones The Board Game Digital Edition

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra: Car Mechanic Simulator

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra: Fall Guys

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra: Flashback

Gra dostępna za darmo w serwisie > GOG <

Darmowa gra: Supraland

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra: Beautiful Desolation

Gra dostępna za darmo w serwisie > GOG <

Acer Polska walczy z plastikiem w Bałtyku

acer-polska-walczy-z-plastikiem-w-baltyku

Acer Polska wraz ze sklepem x-kom sfinansowali zakup 3 specjalnych koszy, które pomogą w walce z pływającymi śmieciami. Tylko 9% wytworzonego przez nas plastiku trafia do ponownego przetworzenia. Pozostała część ląduje między innymi w morzach i oceanach, gdzie staje się ogromnym zagrożeniem dla podwodnego świata.

Zatoka Pucka to miejsce, które szczególnie w okresie letnim jest narażone na zanieczyszczenia. Właśnie tam, a dokładnie do Portu Morskiego w Helu, Portu Rybackiego w Pucku oraz Przystani w Mechelinkach koło Gdyni, trafiły specjalne kosze Portbin sfinansowane przez Acer i x-kom. Ich zadaniem będzie aktywne łowienie plastiku z naszego morza.

Ogromnie raduje nas zarówno zaangażowanie biznesu, jak i portów w kwestie związane z ochroną ekosystemu Morza Bałtyckiego oraz otwartość na nowe prośrodowiskowe rozwiązania. Warto dodać, że w Porcie Morskim w Helu znajduje się już jeden kosz morski, który został zainstalowany z inicjatywy i dzięki determinacji Zarządu Portu. W dbałości o dobro Bałtyku takie kosze powinny znaleźć się w każdej marinie i w każdym porcie

mówi Olga Sarna z MARE.

Jak dodaje Jeremi Rybak, Head of Marketing z Acer Polska, współpraca z siecią x-kom oraz Fundacją MARE wpisuje się w szeroką działalność marki Acer i jej projektu Earthion.

Cieszymy się, że wraz z siecią x-kom możemy wesprzeć działalność Fundacji MARE. Ekologiczne inicjatywy zdecydowanie wpisują się w szeroką działalność marki Acer i jej projektu Earthion. Jako odpowiedzialna firma wiemy, że naszym zadaniem jest nie tylko dostarczanie dobrego sprzętu dla naszych klientów, ale też wytyczanie wraz z nimi ścieżki na rzecz ochrony naszej planety. Odpowiedzią jest między innymi coraz większa liczba produktów z linii Vero, która ma wiele rozwiązań proekologicznych, jak chociażby znaczne wykorzystanie plastiku z recyklingu do wykonania elementów sprzętu takich jak obudowa lub klawiatura

podkreśla Jeremi Rybak, Head of Marketing, Acer Poland.

Acer

Plastik z morza w… touchpadzie

Udział w tej akcji to dla Acera kolejny krok w wytyczaniu ekologicznego trendu wśród producentów sprzętu elektronicznego. Głównym elementem działań marki jest, przełomowa pod względem tworzenia technologii, rodzina produktów Vero, która posiada wiele proekologicznych rozwiązań. Dla przykładu, w ogłoszonej niedawno nowej odsłonie jej flagowego modelu, Acer Aspire Vero, znajdzie się touchpad wykonany właśnie z plastiku wyłowionego z mórz i oceanów. Plastik PCR trafił z kolei do obudowy i klawiatury.

Ale na tym zastosowanie recyklingu w linii Vero się nie kończy. Opakowanie laptopa oraz prawie cała matryca nadają się bowiem do ponownego użytku. Z innych zalet warto także wymienić łatwo dostępne wnętrze, które dzięki zaledwie 4 zwykłym śrubom montażowym upraszcza sposób naprawy i modyfikacji sprzętu. Natomiast brak farby w obudowie ogranicza negatywny wpływ lotnych związków organicznych. Całości dopełnia wbudowana aplikacja, dzięki której będziemy mogli zmniejszyć zapotrzebowanie na energię.

Jednocześnie ekologiczne rozwiązania nie oznaczają rezygnacji z wydajności. W najnowszych modelach pojawi się Intel Core 12 generacji, karta graficzna Intel Iris Xe Graphics i szybkie dyski SSD. Komputery te będą również spełniać wymagania standardu Intel Evo w zakresie szybkości reakcji, natychmiastowego wybudzania, czasu pracy na baterii, szybkiego ładowania i współpracy z innymi urządzeniami.

Warto dodać, że Acer Polska ma także w najbliższych planach dużą akcję CSRową, w której będzie zachęcał Polaków do troski o Ziemię. Szczegóły będą znane już niedługo.

Acer
Acer
Nextserv serwis komputerowy Gdynia
Acer

O fundacji MARE

Fundacja MARE aktywnie działa na rzecz poprawy stanu Bałtyku na wielu płaszczyznach, kładąc szczególnie duży nacisk na zmniejszenie ilości odpadów w morzu. Od kilku lat prowadzi liczne działania w celu „sprzątania” Bałtyku – razem z organizacjami rybackimi wyławia zalegające na dnie i unoszące się w toni wodnej tzw. sieci widma, czyli zagubiony sprzęt połowowy, wraz z nurkami przeprowadza coroczną akcję sprzątania plaż i morza, a także edukuje społeczeństwo. Dzięki wsparciu finansowemu zaangażowanych firm od 2021 roku MARE instaluje także kosze morskie w marinach i portach, usuwające śmieci bezpośrednio z wody.

O firmie Acer

Założony w 1976 roku Acer jest firmą zajmującą się sprzętem, oprogramowaniem i usługami, badaniami, projektowaniem, sprzedażą marketingową i wsparciem innowacyjnych produktów, które poprawiają jakość życia ludzi. Oferta produktów Acer obejmuje komputery osobiste, wyświetlacze, projektory, serwery, tablety, smartfony i akcesoria do ich przenoszenia. Opracowuje również rozwiązania chmurowe, aby połączyć Internet rzeczy. Firma Acer obchodziła 40. rocznicę powstania w 2016 roku i jest jedną z 5 największych na świecie firm zajmujących się komputerami. Zatrudnia 7 000 osób na całym świecie i jest obecna w ponad 160 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.acer.com.

Serwis komputerowy Gdynia

Gameset 16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości

gameset

Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego przez IQS we współpracy z agencją Gameset, która ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu.

Strategiczne wejście Gameset w metaverse marketing

Wyniki pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów wskazują na to, że ponad 16 milionów Polaków w wieku 10-55 lat uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse. Badanie zostało zrealizowane przez IQS we współpracy z agencją Gameset, która tym samym ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu. Agencja, która specjalizuje się m.in. w gaming marketingu, zdobyła niedawno pierwszą nagrodę (złoto) w prestiżowym konkursie MIXX Awards Europe 2022 za pierwszą w Europie kampanię employer brandingową opartą o zjawisko metaverse. Projekt zrealizowany dla Grupy Erbud nie był jednak pierwszą kampanią wirtualnym świecie w wykonaniu Gamesetu. Wcześniej agencja wprowadziła do metaverse m.in. takie marki, jak Philips czy Milka, a działania te były prowadzone na kilku rynkach europejskich, m.in. w Polsce, Francji i Rumunii. Obecnie Gameset równolegle do gamingu będzie rozwijał usługi w zakresie metaverse marketingu.

Rozwój globalnych trendów opartych o wirtualne światy obserwujemy od dość dawna. Ciągle jednak niewiele jest realizacji, które wykorzystywałyby w pełni marketingowy potencjał tego zjawiska. Dlatego postanowiliśmy zarówno zbadać potencjał wirtualnych światów w Polsce, jak i strategicznie w niego zainwestować. To dla nas naturalna ewolucja i komplementarny obszar do gamingu, w którym się specjalizujemy. Już kilka lat temu realizowaliśmy kampanie, które dziś moglibyśmy zaliczyć do szeroko pojętego obszaru metaverse

– wyjaśnia Piotr Bombol, założyciel i Chief Strategy Officer agencji Gameset oraz członek zarządu grupy LTTM.

Oprócz realizacji badania i nowej oferty dla klientów Gamesetu, agencja przeszła również rebranding odpowiadający nowej strategii.

Już teraz mogę zapowiedzieć, że rebranding, nowa oferta czy badanie zrealizowane przez nas we współpracy z IQS to nie koniec naszych działań. Chcemy zbudować rynek metaverse marketingu w Europie, edukować klientów, influencerów i wprowadzać kolejne marki do wirtualnych rzeczywistości. Mamy na tym polu już pierwsze sukcesy, ale jeszcze większe ambicje

– dodaje Bombol.

Gameset – Polacy chcą spotykać się w metaversie

Z przeprowadzonego przez IQS i Gameset badania wynika, że aż 83% badanych grających w gry online wykorzystuje je nie tylko do grania. To pokazuje, jak duży potencjał mogą mieć wirtualne światy (tzw. “metaversa”), w których granie nie jest jedyną aktywnością uczestników.

Infografika Gameset x Metaverse cz1.jpg

Najatrakcyjniejszymi aspektami w ocenie uczestników metaverse są przede wszystkim:

  • możliwość spotykania się ze znajomymi (83%),
  • poznawania nowych osób (81%),
  • tworzenia nowych rzeczy w grze (81%),
  • wyglądania jak się chce (79%),
  • korzystania ze stworzonych przez innych graczy rzeczy w grze (78%)
  • oraz bycia kim się chce (78%).
Infografika Gameset x Metaverse cz2.jpg

Marketingowy potencjał metaverse

Wyniki badań potwierdzają również marketingowy potencjał metaversu w Polsce:

  • co trzeci Polak deklaruje, że obecność marek w metaversie byłaby przez niego pozytywnie odbierana (41% uznaje, że „to zależy”);
  • prawie połowa (47%) uczestników metaverse deklaruje, że odkryła w wirtualnych światach nowe marki produktów lub usług ze świata offline;
  • 4/10 uczestników metaverse twierdzi, że chętniej kupi offline produkty marki, która oferuje je także w świecie wirtualnym.

Rezultaty badań świadczą też o tym, że metaverse ma potencjał jako platforma do bezpośrednich zakupów. 4/10 uczestników metaverse deklaruje, że chciałoby mieć możliwość nie tylko zakupu wirtualnych przedmiotów ulubionych marek do wykorzystania w metaversie, ale również dokonania zakupu realnych produktów w wirtualnym świecie, które mogliby wykorzystywać offline.

Infografika Gameset x Metaverse cz3.jpg

Kategoriami produktów i usług, które najchętniej byłyby kupowane przez uczestników metaverse i wykorzystane w świecie offline są:

  • ubrania (65%),
  • muzyka (63%),
  • obuwie (61%),
  • a nawet samochody (57%).

Ponadto, prawie połowa uczestników metaverse (43%) wprost oczekuje obecności ich ulubionych marek w wirtualnych światach. Oznacza to, że metaverse marketing ma ogromny potencjał – zarówno globalnie, jak i w Polsce – aby stać się nowym kanałem dotarcia dla wielu firm, naturalnym punktem styku z konsumentami i wysoce angażującą platformą komunikacji marketingowej.

Infografika Gameset x Metaverse cz4.jpg

Potencjał zakupowy metaverse będzie systematycznie rósł wraz z upowszechnianiem się zjawiska i mocniejszym wejściem na rynek konsumpcyjny osób z dwóch najmłodszych grup wiekowych. W metaverse kupilibyśmy buty, odzież, kosmetyki i różnego rodzaju wejściówki, ale – co pokazują badania – jest spore grono chętnych, aby w taki sposób kupować, a następnie wykorzystywać w świecie offline, sztukę, usługi finansowe czy ubezpieczenia. Tak, ‘metaverse is coming’. Wydaje się więc, że w krótkim czasie będziemy musieli przekonać się do kolejnej formy i kanału dotarcia do konsumenta, a jako że temat wciąż jest nowy, zachęcamy, aby tego rodzaju zjawiska badać i biznesowe decyzje opierać o twarde dane, nawet kiedy intuicyjnie chcemy podążać za najgorętszymi buzzwordami i rozgrzewającymi wyobraźnię trendami

–  ocenia Marta Rybicka, Chief Commercial Officer i członek zarządu firmy badawczej IQS.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę IQS w maju 2022 roku metodą wywiadów CAWI na internetowym panelu IQS – Opinie.pl na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 10-55 lat, N=700.

Gameset (grupa LTTM) to agencja tworząca z gamingu i metaverse nowy sposób dotarcia do nowoczesnego konsumenta. Zespół specjalizuje się w strategicznej obsłudze marek angażujących się w komunikację z graczami i użytkownikami metaverse, współpracy z influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów i turniejów esportowych, a także kompleksowym wprowadzaniu marek nieendemicznych do gamingu i wirtualnych światów. Treści z 300 kanałów twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej Gamesetu ogląda 10,2 mln graczy w Polsce, stanowiących 94% grupy docelowej osób zainteresowanych contentem gamingowym w wieku 9-55 lat.

Serwis komputerowy Gdynia

Darmowa gra: Daggerfall Unity

Gra dostępna za darmo w serwisie > GOG <

Wargaming rozszerza obecność w Europie

wargaming-warszawa

Wargaming w kwietniu b.r. podjął decyzję o wycofaniu się z rynków rosyjskiego i białoruskiego. Następnym krokiem w restrukturyzacji firmy jest otwarcie dwóch nowych biur – w Warszawie i Belgradzie.

Biura w Warszawie i Belgradzie wzmocnią globalne operacje firmy. Są to odpowiednio 7 i 8 lokacje w Europie, które dołączą do cypryjskiej Nikozji, litewskiego Wilna, czeskiej Pragi, brytyjskiego Guilford, niemieckiego Berlina oraz ukraińskiego Kijowa, gdzie Wargaming ma swoje przedstawicielstwa. Nowe biura przyjmą do 400 pracowników.

Wargaming Warsaw rozpocznie działalność jako zespół wydawniczy sformowany z polskich pracowników oraz zagranicznych przedstawicieli. Będzie miał on na celu wzmacnianie gier z portfela wydawniczego firmy. Na chwilę obecną pracownicy będą wykonywać obowiązki w trybie pracy zdalnej. Planowane jest zatrudnienie ok. 50 osób do końca roku. Dalsze plany dla Wargaming Warsaw będą zależne od przebiegu restrukturyzacji firmy.

Wargaming Belgrade będzie składać się z talentów międzynarodowych i lokalnych w obszarze zarówno wydawniczym, jak i tworzenia gier. To biuro stanie się ważnym miejscem relokacyjnym dla pracowników Wargaming z różnych części świata. Studio skupi się na franczyzach World of Tanks i World of Warships oraz potencjalnym tworzeniu nowych gier.

„Warszawa i Belgrad to logiczne wybory na nowe kierunki. Oba miasta mają szybko rozwijające się sektory technologiczne oraz duży potencjał. Mamy nadzieję na ścisłą współpracę ze społecznościami IT w obu miastach, aby tworzyć najlepsze zespoły twórcze i wydawnicze,” mówi Wiktor Kisłyj, prezes firmy Wargaming. „Nasza firma kontynuuje rozwój i ma wielkie plany na przyszłość. Warszawa i Belgrad będą kluczowe w ich realizacji.”

O Wargaming

Wargaming to prywatna firma z siedzibą w Nikozji na Cyprze. Na rynku gier komputerowych działa od 1998 i stała się jednym z branżowych liderów. Firma posiada 15 biur na całym świecie w kluczowych lokalizacjach takich jak Chicago, Praga, Szanghaj, Tokio czy Wilno. Miliony graczy codziennie bawią się w tytułach Wargamingu na wszystkich wiodących platformach gamingowych. Nasze kluczowe gry to World of Tanks, World of Warships i World of Tanks Blitz.

Serwis komputerowy Gdynia