Strona główna Blog Strona 51

Darmowa gra: Nioh

Gra Nioh: Complete Edition dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra: Sheltered

Gra dostępna za dramo w serwisie > EpicGames <

Otwarte kwalifikacje do dywizji profesjonalnej Polskiej Ligi Esportowej

Polska Liga Esportowa kwalifikacje

Już jutro rozpoczną się otwarte kwalifikacje Polskiej Ligi Esportowej. Stawka jest wysoka, bo zawodnicy powalczą o udział w zamkniętych kwalifikacjach, w których do zgarnięcia są dwa sloty w Dywizji Profesjonalnej w sezonie Jesień 2021. Start o godz. 18.00, brak opłat i tylko jeden warunek uczestnictwa!

Otwarte kwalifikacje w CS:GO odbędą się 10 i 11 września. Obowiązują zasady „single elimination”, BO1, a od ćwierćfinału BO3. Aby wziąć udział w kwalifikacjach, drużyna powinna posiadać co najmniej 5 czynnych graczy. Istnieje też możliwość dodania dwóch stand-inów oraz trenera.

Więcej informacji i zapisy: TUTAJ

Narodowa Drużyna Esportu na V4 Future Sports Festival Budapest 2021

Narodowa Drużyna Esportu

Narodowa Drużyna Esportu organizatorem turnieju CS:GO, który wyłoni polskiego reprezentanta na V4 Future Sports Festival z pulą nagród 300 000 euro! Puchar NDE odbędzie się na Stadionie Śląskim.

Narodowa Drużyna Esportu (NDE) to projekt zainicjowany w kwietniu 2019 roku, jako jeden z pierwszych w Europie. Działania NDE koordynuje Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych (Esports Association), organizacja non profit. Projekt dotychczas odpowiadał za rozwój sceny Tekken 7 i Pro Evolution Soccer. Dzięki niemu, zawodnicy mogą rywalizować w międzynarodowych turniejach m.in w Izraelu czy na Węgrzech i popularyzować esport mocniej niż kiedykolwiek związany ze sportem konwencjonalnym. Teraz korzyści z inicjatywy przypadły w udziale scenie Counter-Strike: Global Offensive – jednemu z najpopularniejszych tytułów esportowych na świecie.

Dzięki swoim aktywnym działaniom NDE uzyskało gwarantowane miejsce dla jednej polskiej drużyny na V4 Future Sports Festival. Turnieju, który odbędzie się w Budapeszcie 14-21 listopada. W puli turnieju jest 300 000 euro oraz szansa na rywalizację na jednej scenie z czołowymi światowymi drużynami CS:GO. NDE postanowiło przekazać slot w nietuzinkowy sposób, wybierając 4 najsilniejsze obecnie polskie drużyny i organizując dla nich turniej LAN o PUCHAR Narodowej Drużyny Esportu. Poza samym miejscem w turnieju głównym drużyny powalczą ze sobą o pulę 40 000 pln. Całość odbędzie się na legendarnym Stadionie Śląskim przy okazji Europejskiego Forum Przyszłości 8 października 2021 roku (https://efp-silesia.pl/).

Kto zmierzy się o Puchar Narodowej Drużyny Esportu? Organizatorzy już wkrótce będą ogłaszać drużyny na swoich oficjalnych kanałach:

www: https://polskiesport.pl/nde/

facebook: https://www.facebook.com/edruzynapolska

twitter: https://twitter.com/esport_polska

O inicjatywie i szczegółach nowego wydarzenia na scenie CS:GO w Polsce mówi Wiceprezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych Mateusz Pirecki:

Cieszymy się, że nasze działania przynoszą efekty i możemy wspierać profesjonalny rozwój esportu w Polsce. Mimo, że esport umożliwia rywalizację online, to nic tak nie buduje jego ducha, jak turnieje podczas których zawodnicy spotykają się ze sobą na jednej scenie. Puchar NDE to nie tylko okazja do takiego turnieju, ale też i bilet na kolejne zawody, tym razem międzynarodowe. Jeszcze większą dumę czujemy z faktu, że o Puchar NDE zawodnicy powalczą na legendarnym Stadionie Śląskim, który po raz pierwszy będzie organizatorem wydarzenia esportowego. Być może na naszych oczach pisze się nowa historia obiektu, a Puchar NDE na stałe zagości do terminarza imprez esportowych.

Za pełną organizację wydarzenia odpowiada Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych Esports Association. Transmisja z wydarzenia odbędzie się na kanale:

https://www.twitch.tv/esports_assoc

Save the dates:

? Puchar NDE:

? 8 października 2021

? Katowice | Stadion Śląski

? https://www.twitch.tv/esports_assoc

?V4 Future Sports:

? 14-21 listopada 2021

? Budapeszt

? https://www.twitch.tv/esports_assoc

Nowa stacja dokująca od Logitech

nowa-stacja-dokujaca-logitech

Logitech wprowadza stację dokującą All-In-One, która pozwala uporządkować pulpit i ułatwia dołączanie do spotkań.

Logi Dock znacząco poprawia komfort pracy w domu
Logitech upraszcza miejsce pracy i poprawia jakość spotkań wideo dla pracujących zdalnie i hybrydowo, wprowadzając Logi Dock, stację dokującą typu “All-In-One” z funkcją sterowania spotkaniami za pomocą jednego przycisku i wbudowanym zestawem głośnomówiącym. Urządzenie jest certyfikowane przez Google Meet, Microsoft Teams i Zoom. Za sprawą Logi Dock, firma Logitech oferuje jedno rozwiązanie, dzięki któremu ułatwia konfigurację biurka oraz pozwala indywidualnie aranżować przestrzeń do produktywnej pracy. Jest to szczególnie ważne w przypadku, gdy firmy przechodzą na stały tryb pracy hybrydowej.

Kiedy uderzyła pandemia, spędziliśmy bardzo dużo czasu z naszymi użytkownikami końcowymi, aby zrozumieć ich potrzeby i bolączki w świecie pracy w domu. W rezultacie powstał Logi Dock. To przełomowe, proste i nowoczesne rozwiązanie dokujące wyposażone w kluczowe funkcje współpracy, takie jak łączenie jednym dotknięciem. Co nie bez znaczenia, rozwiązanie to zmienia nasze nieuporządkowane środowisko pracy w elegancką przestrzeń roboczą, do której wszyscy dążymy –

powiedział Scott Wharton, dyrektor generalny i wiceprezes działu współpracy wideo w firmie Logitech.Aż 77% respondentów uważa, że bałagan na biurku wpływa na ich produktywność, dlatego Logi Dock został zaprojektowany, aby zmniejszyć ilość kabli na biurku poprzez zapewnienie jednego punktu połączenia dla urządzeń stacjonarnych. Logi Dock łączy do pięciu urządzeń peryferyjnych USB i do dwóch monitorów. Jednocześnie oferuje funkcję ładowania laptopa do 100W. Jedno połączenie kablowe z Logi Dock do laptopa eliminuje nadmiar kabli, kluczy sprzętowych i niepotrzebnych ładowarek, zapewniając czystsze, lepiej zorganizowane miejsce pracy.
Stacja dokująca Logi Dock integruje się z intuicyjną aplikacją Logi Tune, która pomaga kontrolować i dostosowywać działanie osobistych urządzeń do współpracy dostarczanych przez Logitech. W połączeniu z integracją kalendarza z aplikacją Logi Tune stacja dokująca Logi Dock zapewnia przypomnienie, poprzez wbudowaną diodę, o zbliżającym się rozpoczęciu spotkania oraz intuicyjne przyciski umożliwiające dołączanie, wyciszanie, włączanie/wyłączanie kamery i kończenie połączeń, dzięki czemu spotkania przebiegają bezproblemowo.
Produktywna współpraca w dużej mierze zależy od wysokiej jakości dźwięku, stąd Logi Dock jest wyposażony w system dźwiękowy, spełniający wymogi korporacyjne. Użytkownicy mogą korzystać z zestawu głośnomówiącego z redukcją szumów, a w przypadku prywatnych rozmów automatycznie przełączać dźwięk na bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Zone Wireless lub słuchawki douszne Zone True Wireless. Po zakończeniu spotkania, użytkownicy mogą przełączyć się na muzykę z potężnego, doskonale dostrojonego głośnika Logi Dock.
Logi Dock jest dostępny w dwóch kolorach: grafitowym i białym (grafitowy tylko dla Microsoft Teams). Łatwa w konfiguracji stacja dokująca będzie certyfikowana do współpracy z wiodącymi platformami wideo konferencyjnymi, zapewniając sterowanie spotkaniami za pomocą jednego przycisku i dźwięk klasy korporacyjnej. W dzisiejszym i przyszłym świecie pracy zdalnej i hybrydowej, Logi Dock przekształca każdy osobisty pulpit, prywatne biuro lub salę konferencyjną w idealną przestrzeń roboczą dla lepszej i bardziej produktywnej pracy.
Ceny i dostępność
Logi Dock będzie dostępny na całym świecie zimą 2021 roku, a jego sugerowana cena detaliczna to 399 dolarów. Aby dowiedzieć się więcej o najnowszych rozwiązaniach firmy Logitech, odwiedź naszą witrynę internetową.


O firmie Logitech

Firma Logitech pomaga wszystkim ludziom realizować ich pasje, projektując doświadczenia, dzięki którym każdy może tworzyć, osiągać i cieszyć się czymś więcej. Firma Logitech projektuje i tworzy produkty, które łączą ludzi dzięki komputerom, grom, wideo, przesyłaniu strumieniowym i tworzeniu oraz muzyce. Marki firmy Logitech obejmują Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones, Ultimate Ears i Jaybird. Założona w 1981 roku firma Logitech International z siedzibą w Lozannie w Szwajcarii jest szwajcarską spółką publiczną notowaną na szwajcarskiej giełdzie SIX Swiss Exchange (LOGN) oraz na Nasdaq Global Select Market (LOGI). Informacje o firmie Logitech można znaleźć pod adresem www.logitech.com, na firmowym blogu lub pod adresem @Logitech.

Darmowa gra: Far Cry 3

Far Cry 3 dostępny za darmo w bezpośrednio w serwisie > Ubisoft <

Oferta aktualna do 11.09.2021

Polska Liga Esportowa centralizacja praw sponsoringowych

Polska Liga Esportowa

W poniedziałek 6 września o godz. 13.37 przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej na specjalnej konferencji prasowej na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie zaprezentowali założenia bezprecedensowego i cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu znanego dotąd pod nazwą “CPS”. Podczas tego wyjątkowego w skali kraju wydarzenia, pomiędzy Polską Ligą Esportową oraz reprezentantami 10 drużyn najwyższej klasy rozgrywkowej, czyli PGE Dywizji Mistrzowskiej, zawarta została umowa Centralizacji Praw Sponsoringowych.

Centralizacja Praw Sponsoringowych to precedens wyznaczający określone zasady przynależne partnerom poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej. Przede wszystkim jednak projekt stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Tym samym dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych i otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami. Ponadto stała, strategiczna współpraca z Polską Ligą Esportową to też gwarancja stabilności i w końcu – przewidywalności rozwoju. Pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje w sezonie Jesień 2021 Polskiej Ligi Esportowej wyniesie aż 250 000 zł.

Wielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt jakiego jeszcze nie było – mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

Umowę Centralizacji Praw Sponsoringowych oprócz Pawła Kowalczyka w imieniu Polskiej Ligi Esportowej podpisali przedstawiciele 10 drużyn współtworzącymi PGE Dywizję Mistrzowską w sezonie Jesień 2021: Anonymo Esports, Honoris, Illuminar Gaming, Izako Boars, M1 Eden, PGE Turów Zgorzelec Esport, Tarczyński Protein Team, Team ESCA Gaming, x-kom AGO i Mad Dog’s Pact Polska Liga Esportowa nie przestaje zaskakiwać. Ogłoszenie pionierskiego projektu Centralizacji Praw Sponsoringowych jest tego najlepszym dowodem. Dla organizacji zawarcie umowy oznacza nowy wymiar biznesowej współpracy. Korzyści płynących z jej zawarcia jest jednak znacznie więcej. Transparentny plan finansowy, jasno określone zasady i rzetelnie przedstawione warunki, które nie są tylko pustymi obietnicami, lecz stanowią realną pomoc i wkład w rozwój graczy to gwarancja bezpieczeństwa i wsparcia, jakiego dotąd nikt inny nie wprowadził – podkreśla Marcin “padre” Kurzawski, szef Mad Dog’s Pact.

Innowacyjność i nowatorskie podejście do zarządzania prawami sponsorskimi wyznaczają zupełnie nieznane dotąd standardy współpracy. Mimo, że założenia projektu nawiązują donajlepszych praktyk znanych z największych boisk czy stadionów, Centralizacja Praw Sponsoringowych to pierwszy tak kompleksowy model biznesowy w świecie esportu. Polska Liga Esportowa, organizacje zrzeszone w poszczególnych dywizjach i partnerzy aktywnie zaangażowani we wspieranie graczy połączą siły, by wspólnie wpływać na kształt i kierunek rozwoju branży. – Pierwszy od 1,5 roku LAN, PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej na plaży, niezapomniane emocje, zaskakujące i nieszablonowe wręcz rozwiązania sezon wiosenny pełen był momentów, które zawodnicy i fani esportu z pewnością zapamiętają na długo. Teraz przyszedł czas na następne wyzwania, a tych – jak wiadomo – w ogóle się nie boimy. Wprost przeciwnie za każdym razem podejmujemy je z ogromnym entuzjazmem. Centralizacja Praw Sponsoringowych to kolejny śmiały i przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej wyznaczający trendy w świecie esportu – zauważa Radosław Wójcik, Head of Communication & PR.

Podczas blisko dwugodzinnej konferencji prasowej Aleksandra Marciniak, Head of Sales & Partnerships, Adam Gil, Head of Esports oraz Radosław Wójcik, szef działu Komunikacji i PR omówili kluczowe koncepcje nadchodzącego sezonu, przybliżając m.in. zawarte partnerstwa, kalendarz rozgrywek oraz priorytetowe elementy strategii komunikacji, których realizacja zaplanowana została podczas najbliższych miesięcy. I tak dziennikarze obecni podczas wydarzenia mogli usłyszeć o nowych możliwościach i rozwiązaniach w zakresie szkoleń i edukacji, czyli PLEkcjach dla zawodników, organizacji oraz młodych adeptów. Ponadto przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej opowiedzieli o zmianach w transmisji, pomysłach na kreatywne kampanie związane z zaangażowaniem community oraz aktywnym wsparciu partnerów, w tym Marcina Gortata i Sponsoring Insight.

EU Champions lista uczestników i grupy

EU Champions

W dniach 7-9 września odbędzie się wydarzenie EU Champions, organizowane przez polską agencję gamingową Fantasyexpo. Jedna najlepsza drużyna zagwarantuje sobie miejsce w rozgrywkach BLAST Premier Fall Showdown 2021.

Minione dwa tygodnie upłynęły pod znakiem regionalnych turniejów kwalifikacyjnych, które wyłoniły kolejnych pięciu uczestników EU Champions. W tym czasie wyłonione zostały najlepsze drużyny z regionów DACH, Francji, Polski i Wielkiej Brytanii oraz przeprowadzono otwarte kwalifikacje ostatniej szansy.

Zwycięzcy kwalifikacji dołączyli do wcześniej zaproszonych zespołów w postaci Illuminar Gaming oraz MAD DOG’S PACT. Organizatorzy informowali wcześniej, że ostatnie zaproszenie trafi do zespołu z Europy, który jest wysoko notowany w rankingu HLTV. Przepustka trafiła do FunPlus Phoenix. Grupy więc wyglądają następująco:

Grupa A
FunPlus Phoenix
Illuminar Gaming
Into The Breach
MAD Lions
Grupa B
Coalesce
Double Poney
MAD DOG’S PACT
Sprout

Uczestnicy rozegrają fazę grupową według formatu GSL. Mecze fazy grupowej będą miały charakter best-of-one, zaś wszystkie kolejne, aż do finału, będą pojedynkami best-of-three. Jedna najlepsza drużyna awansuje do turnieju BLAST Premier Fall Showdown i wzbogaci się o $25.000. Jest to kwota, którą zapewnia BLAST na rozwój organizacji.

EU Champions odbędzie się w dniach 7-9 września i będzie go można oglądać na kanale https://www.twitch.tv/blastpremier.

Polskę reprezentować będą zawodnicy Illuminar Gaming oraz MAD DOG’S PACT, którzy zostali zaproszeni przez Polską Ligę Esportową, za zdobycie kolejno mistrzostwa oraz vice-mistrzostwa ubiegłego sezonu. Jednak co ciekawe, lista Polaków na tym się nie kończy. W barwach MAD Lions zobaczymy Filipa “tudsoNa” Tudeva oraz Jakuba “kubena” Gurczyńskiego.

Dropy w Valorant – jak działają

Dropy, retransmisje na twitch oraz sam Valorant ostatnią są ciągłym tematem teorii. Według oficjalnych informacji, aby otrzymać zamkniętą betę Valorant, trzeba spełnić następujące warunki:

  1. Połączyć konto Riot Games z kontem Twitch – ten krok wyjaśniliśmy tutaj
  2. Wybrać stream na www.twitch.tv/directory/game/VALORANT który ma włączoną opcję “Dropów”
  3. Po obejrzeniu 120 minut, skrypt dołącza nas do listy osób, które są uprawnione do otrzymania klucza.

Dodatkowo: Większa liczba oglądanych godzin, lub zmiana streama nie ma wpływu na to, czy dostaniemy klucz. Riot rozdaje dostęp do gry losowo, dla osób z listy uprawnionych.

Quake Champions: Broń

Quake Champions
Quake Champions

Zgodnie z tradycją gatunku, gra daje nam do dyspozycji niezły arsenał broni, z których każda jest inna i sprawdza się lepiej w różnych sytuacjach.

Broń i amunicja mają przypisane kolory, dzięki czemu łatwo jest rozpoznać ją z daleka, oraz odnaleźć pasującą do niej amunicję.

Domyślnie pod prawym przyciskiem myszy mamy przybliżenie, które zwiększa celność, ale bardzo ogranicza ruchy i pole widzenia.

W Quake’u rozdzielamy broń na dwie grupy:

Hitscan – broń która zadaje obrażenia w momencie naciśnięcia spustu. (Rail Gun, Machinegun, Super Machinegun, Shotgun, Super Shotgun, Lighting Gun)

Projectile – broń z której po wystrzeleniu wylatuje pocisk, który leci do celu w określonym czasie i można się przed nim uchylić. (Nailgun, Super Nailgun, Rocket Launcher, Tri-bolt)

Quake nie posiada hitbox’ów, dzięki czemu trafienie w dowolną część ciała zabiera taką samą ilość obrażeń. Co za tym idzie, strzelenie w głowę nie daje dodatkowego bonusu.

 

W odróżnieniu od poprzednich odsłon serii na początku nie jesteśmy ograniczeni tylko do karabinu maszynowego. Jako broń startową można wybrać machinegun, shotgun, lub nailgun. Z uwagi na niskie zadawane przez nie obrażenia, zaleca się jak najszybciej znaleźć coś innego. Przed każdym odrodzeniem się możliwa jest zmiana broni startowej, oraz bohatera.

 

Gauntlet
Damage: 75 (300 Quad)

Wirujące ostrze do walki w zwarciu. Broń ta jest zawsze na wyposarzeniu, bez względu na wybór początkowej giwery i nie wymaga amunicji. Ma ogromny potencjał w połączeniu z Quadem, w każdym innym przypadku powinna być stosowana jako ostateczność.

 

Broń startowa

Machinegun
Damage: 8 (32 Quad)

Zadaje małe obrażenia ale z dość dużą prędkością. Zastosowanie na średnim i długim dystansie. Zastępuje go Super Machinegun po podniesieniu.

 

Shotgun
Damage: 80 (20 śrucin x 4) (320 Quad)

Powolna broń z całkiem mocnym kopem, jednak tylko na krótkim dystansie. Obrażenia zależne są od tego ile śrucin trafi w przeciwnika, a czym dalej tym rozrzut jest większy. Zastępuje go Super Shotgun po podniesieniu.

 

Nailgun
Damage: 12 (48 Quad)

Zadaje średnie obrażenia z dużą prędkością. Pociski lecą do celu dość długo, przez co trzeba celować tam, gdzie przeciwnik powinien być za chwilę. Broń skuteczna na bliskim i średnim dystansie. Zastępuje go Super nailgun po podniesieniu.

 

Broń główna

Heavy Machine Gun (żółty)
Damage: 10 (15 na zbliżeniu) (40/60 Quad)
Info: Zadaje rozsądne obrażenia z bardzo dużą prędkością. Ma większy rozrzut niż nailgun i lighting gun.

Plusy: Nie wymaga tak dużej precyzji jak inne bronie.
Minusy: Strzela dużo wolniej na zbliżeniu.
Wykorzystanie: Używaj, gdy jesteś otoczony kilkoma przeciwnikami. Łatwo możesz trafić na tych, którzy już zostali zranieni, dzięki czemu można bez problemu kogoś dobić. Idealny do wykańczania przeciwników. Użyteczny przeciwko słabszym przeciwnikom. Dobra broń do ostrzeliwania przeciwnika biegając wkoło niego. Użyteczna na średnim dystansie.

Super Shotgun (pomarańczowy)
Damage: 120 (30 śrucin x 4) (480 Quad)
Info: Dwie lufy dają podwójne obrażenia, za cenę dwóch naboi.

Plusy: Największe obrażenia z krótkiego dystansu.
Minusy: Bardzo krótki dystans, używać tylko gdy jest się blisko przeciwnika.
Wykorzystanie: Przeciwnicy widząc postać z shotgunem mogą starać się trzymać z daleka. Można takich zwabić przełączając na broń szybkostrzelną, a gdy przeciwnik podejdzie zdjąć go jednym strzałem z shotguna. Przydatny jest także, gdy ktoś siedzi nam na karku, oraz w wąskich korytarzach. Tak samo jak w przypadku zwykłego shotguna, obrażenia zależą od tego ile śrucin trafi w przeciwnika, i tak samo z odległością od celu rozrzut jest coraz większy i coraz trudniej zmieścić w celu chociaż dwie śruciny. Chociaż z bliska obrażenia te są ogromne, większe nawet od rakiet, to przez powolne przeładowanie, celność jest tutaj podstawą.

Super Nail Gun (niebieski)
Damage: 20 (80 Quad)
Info: Ma większą szybkostrzelność niż startowy nail gun.

Plusy: Największą zaletą jest penetracja zbroi.
Minusy: Łatwo można uniknąć obrażeń uchylając się przed nadlatującymi pociskami.
Wykorzystanie: Tylko wprawieni gracze będą w stanie w pełni wykorzystać moc tej broni, gdyż naboje potrzebują czasu aby dotrzeć do celu, przez co przewidywanie ruchów przeciwnika jest kluczowe. Jest to jedna z najszybszych broni w grze, która potrafi przebijać zbroję. Dodatkowo nailgun umożliwia wspinanie się po ścianach, ale nie działa na każdej powierzchni. Broń zadaje także małe obrażenia obszarowe, trzeba uważać, gdy przeciwnik znajdzie się blisko nas.

 

Tri-bolt
Damage: 105 (3 pociski x 35) (500 Quad)
Info: Nowość w inwentarzu gry, czyli zmodyfikowany spadkobierca granatnika.

Plus: Strzela trzema pociskami naraz, które eksplodują po chwili (0.6s), lub po trafieniu w cel.
Minus: Niska szybkostrzelność i ograniczony zasięg.
Wykorzystanie: Przydatny do pilnowania znajdziek, wyceluj nie w przeciwnika, a w Zbroję, którą chce zebrać i zalej ją serią wybuchających pocisków. Przydatny na średnim dystansie, z uwagi na obrażenia obszarowe wybuchających pocisków może zadać obrażenia właścicielowi w walce w zwarciu. Przydatny jako ogień zaporowy, gdy nas gonią.

 

Lightning Gun (błękitny)
Damage: 6 (24 Quad)
Info: Generuje wiązkę błyskawic, która rani przeciwników z dużą prędkością.

Plus: Bardzo duża szybkostrzelność, bardzo duże obrażenia na sekundę.
Minus: Ograniczony zasięg, małe obrażenia od pojedynczego strzału, dodatkowo wydaje buczący dźwięk gdy jest trzymany w ręku.
Wykorzystanie: Używany na średnim i większym dystansie pozwala powoli zmniejszać życie przeciwników. Bardzo efektywny, gdy przeciwnik jest w powietrzu. Nemezis ciężkich czempionów, którzy poruszają się wolniej, przez co łatwiej utrzymać na nich cel.

 

Rocket Launcher (czerwony)
Damage: 100 + obrażenia obszarowe od wybuchu (400 Quad)
Info: Duże obrażenia, jest to druga pod względem siły ognia broń w grze, ale też przed ostatnia pod względem szybkostrzelności.

Plus: Rakiety generują spore zniszczenia na dużych obszarach. Trzymana w ręku nie wydaje dźwięku.
Minus: Jest dość wolno strzelna.
Wykorzystanie: Bezpośrednie trafienie jest niezwykle mocne, ale łatwo go uniknąć. Dzięki obrażeniom obszarowym standardową taktyką jest strzelanie w ścianę, a nawet lepiej w podłogę w pobliżu przeciwnika. Wymaga jednak przewidywania jego ruchów. Dodatkowo pozwala na wykonanie rocket jump’a (strzał pod nogi z jednoczesnym podskokiem), który pozwala szybko przemieścić się w czasie walki, lub dotrzeć na normalnie nie dostępną pozycję. Trick ten okupiony jest jednak utratą sporej porcji życia i zbroi. Broń bardzo efektywna gdy ostrzeliwuje się przeciwnika z wyżej położonego miejsca, dobra na krótkim (uwaga na obrażenia obszarowe!) i średnim dystansie.

 

Rail Gun (zielony)
Damage: 90 (360 Quad)
Info: Tutejsza broń dla snajpera. Jest bardzo silna, ale też najtrudniejsza w obsłudze.

Plus: Strzela wiązką energii, która zadaje ogromne obrażenia każdemu, kto znajdzie się na jej drodze.
Minus: Bardzo niska prędkość ataku, dość długi czas lądowania między strzałami.
Wykorzystanie: Efektywna na dalekim dystansie. Najczęściej używana, gdy przeciwnik stara się podnieść bron lub zbroję, co daje nam moment w którym przeciwnik jest w jednym miejscu przez dłuższa chwilę. Efektywna też, gdy przeciwnik jest w powietrzu, gdzie nie może zbytnio zmienić trajektorii lotu, a oszacowanie gdzie się za chwilę znajdzie jest dużo prostsze. Aby unikać trafienia z raila wystarczy nieregularnie przemieszczać się na boki a nawet zatrzymywać na chwilę ale tylko po oddaniu strzału przez przeciwnika.