Strona główna Blog Strona 61

Predator – wygraj laptop lub komputer

Acer Predator

Predator zaprasza wszystkich fanów gier do wzięcia udziału w nowym konkursie: Życie jak gra. Już dziś podejmij wyzwanie i nagraj film, w którym pokażesz siebie w roli postaci z gry, koniecznie z puszką PredatorShot. Do wygrania laptop Predator Helios 300 lub komputer stacjonarny Predator Orion 3000 oraz gamingowe akcesoria. Gotowy film należy opublikować na Instagramie i koniecznie oznaczyć hashtagami: #PredatorChallange #PredatorShot #ZyjeJakGracz. Konkurs trwa od 15.11 do 17.12.2021

Wirtualna rzeczywistość kontynuuje swoją dobrą passę. Wielu użytkowników sięga dziś po tytuły, wykorzystujące technologię VR. Jednak marka Predator postanowiła wyjść naprzeciw tym trendom i  zorganizować nowy konkurs, w którym każdy fan gier będzie mógł wcielić się w prawdziwego bohatera wirtualnego świata. Uczestnicy mogą wykazać się prawdziwą kreatywnością i nieoczywistym myśleniem. Jest o co walczyć! Główną nagrodą w konkursie jest laptop Predator Helios 300 (o wartości 11 800 zł) lub komputer Predator Orion 3000 (o wartości 12 500 zł) oraz nagrody dodatkowe.

Jakie tym razem wyzwanie rzuca Predator?

Wystarczy, że pokażesz swoje życie w charakterze gry i nagrasz film z widoczną puszką PredatorShot. Puszka może stać się elementem wchodzącym w skład zbroi, miksturą zdrowia, eliksirem siły i mocy bądź potężną bronią — możliwości są nieograniczone, w tym wypadku liczy się pomysłowość i nieszablonowe podejście do tematu.
Gotowy film należy opublikować na Instagramie i koniecznie oznaczyć hashtagami: #PredatorChallange #PredatorShot #ZyjeJakGracz.

Jest o co walczyć

Tym razem w konkursie można wygrać naprawdę potężne maszyny gamingowe, które sprawdzą się w każdych rozgrywkach — laptop Predator Helios 300 lub Predator Orion 3000. Nagrodami dodatkowymi jest monitorPredator X34GSbmiipphuzx oraz akcesoria gamingowe: klawiatura mechaniczna Aethon 300, bezprzewodowa myszka gamingowa Cestus 350zestaw słuchawkowy GaleaTak więc jest o co grać!

Konkurs trwa w okresie 15.11 – 17.12.21. Regulamin promocji znajdziesz tutaj.


O marce Predator

Predator to należąca do firmy Acer marka dla graczy, obejmująca pełną gamę sprzętu najwyższej jakości, zaprojektowanego z myślą o najbardziej wymagających i zaangażowanych fanach gier. Marka Predator jest obecna na rynku od 2015 r. i wyróżnia się na tle konkurencji swoim wizerunkiem, sposobem komunikacji i doskonałą jakością produktów. W skład portfolio produktowego marki Predator wchodzą komputery stacjonarne, notebooki, monitory oraz fotele dla profesjonalnych graczy. Predator jest oficjalnym partnerem turniejów esportowych Intel Extreme Masters, dostarcza również sprzęt podczas rozgrywek Major w grze Rainbow Six.

O firmie Acer

Założony w 1976 roku Acer jest firmą zajmującą się sprzętem, oprogramowaniem i usługami, badaniami, projektowaniem, sprzedażą marketingową i wsparciem innowacyjnych produktów, które poprawiają jakość życia ludzi. Oferta produktów Acer obejmuje komputery osobiste, wyświetlacze, projektory, serwery, tablety, smartfony i akcesoria do ich przenoszenia. Opracowuje również rozwiązania chmurowe, aby połączyć Internet rzeczy. Firma Acer obchodziła 40. rocznicę powstania w 2016 roku i jest jedną z 5 największych na świecie firm zajmujących się komputerami. Zatrudnia 7 000 osób na całym świecie i jest obecna w ponad 160 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.acer.com.

Serwis komputerów, laptopów, usługi informatyczne.

Darmowa gra: Splinter Cell

Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory dostępna za darmo w serwisie > Ubisoft < z okazji 35. urodzin.

Darmowa gra: Never Alone

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra Guild of Dungeoneering

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Bezcenne Chwile – Mastercard włącza się do gry

Mastercard Izak Pasha Bezcenne Chwile

Mastercard, podążając za najnowszymi trendami, rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwile o nową kategorię – gaming. Firma nawiązała także współpracę z ikonami esportu.

Bezcenne Chwile Mastercard to program, w którym zarejestrowani użytkownicy za każdą płatność kartą u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski, automatycznie otrzymują punkty, które można wymieniać na nagrody wspierające realizację pasji i zainteresowań. Tradycyjny katalog rzeczowy jest zastąpiony indywidualnymi celami, do których dążą uczestnicy programu. Cele te były do tej pory podzielone na 8 kategorii: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie. Teraz dołącza do nich dziewiąta kategoria – gaming.

Hasło przewodnie kampanii towarzyszącej wdrożeniu nowej kategorii brzmi: Mastercard włącza się do gry. W działania komunikacyjne kampanii zaangażowani są ambasadorzy gamingowi, skupiający wokół siebie liczne i zaangażowane społeczności – Piotr ‘Izak’ Skowyrski oraz Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski. W ramach kategorii gaming, w katalogu nagród Bezcennych Chwil pojawią się nowe produkty min. od Logitech G, Microsoft oraz SteelSeries. Katalog będzie też uzupełniany najnowszym premierowym sprzętem partnerów oraz produktami z autografami ambasadorów – koszulkami drużyny Izako Boars z podpisem Piotra Skowyrskiego oraz sprzętem od SteelSeries z podpisem Jarosława Jarząbkowskiego.

„Gaming w ostatnim czasie rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, również w Polsce. Jak pokazują badania aż 16,5 miliona Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu gra w jakąś grę. Co więcej, gry komputerowe są drugim, najbardziej popularnym sposobem na spędzanie wolnego czasu, zwłaszcza  w trudnym czasie pandemii. Są bowiem dostępne dla każdego, w jego zaciszu domowym, kiedy tylko ma na to ochotę i czas W Mastercard widzimy te trendy i podążamy za nimi, by jak najlepiej dostosować nasze Bezcenne Chwile do pasji i zainteresowań konsumentów” –  mówi Marcin Klimkowicz,  dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe.

Jak działa Mastercard Bezcenne Chwile?

Po zarejestrowaniu karty płatniczej w programie Bezcenne Chwile, użytkownik wybiera cel z danej kategorii, do którego chce dążyć. Do jego realizacji przybliżają go płatności bezgotówkowe, również te wykonane online. Najwięcej punktów zyskuje się podczas transakcji u partnerów handlowych programu, wśród których znajduje się już ponad 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym tak popularne jak Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Empik. Program Bezcenne Chwile wyróżniają również spersonalizowane oferty, dostosowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.bezcennechwile.pl 

Serwis komputerów, laptopów, usługi informatyczne.

Monte Snack #BRB Cup League of Legends

Monte Snack #BRB Cup League of Legends

Marka Monte Snack rozpoczyna kolejny etap aktywacji Monte Snack #BRB. Działania skupią się wokół popularnej gry studia Riot Games, League of Legends. W skład akcji wchodzą otwarty dla społeczności, indywidualny turniej Monte Snack #BRB Cup League of Legends z pulą nagród wynoszącą 30 tys. złotych oraz showmatch z udziałem influencerów.

Turniej Monte Snack #BRB Cup League of Legends został podzielony na dziewięć etapów – osiem turniejów kwalifikacyjnych oraz wielkie finały. Możliwość udziału w wielkim finale zdobędzie najlepszy gracz poszczególnych etapów kwalifikacyjnych. Nagrody finansowe trafią do szesnastu najlepszych graczy w turnieju.

Nagrody w turnieju Monte Snack #BRB Cup League of Legends
Miejsce 1.12 000 PLN
Miejsce 2.7000 PLN
Miejsce 3.3400 PLN
Miejsce 4.2000 PLN
Miejsca 5-8.800 PLN
Miejsca 9-16.300 PLN
monte-snack

Zapisy do wszystkich kwalifikacji  rozpoczną się już 13 listopada.  Kwalifikacje są otwarte dla wszystkich zainteresowanych z wykluczeniem graczy półprofesjonalnych i profesjonalnych. Limit miejsc w pojedynczej turze kwalifikacyjnej to 2048 sloty. W przypadku pełnego obłożenia turnieju, o akceptacji będzie stanowić kolejność nadsyłania zgłoszeń.

Terminarz kwalifikacji turnieju Monte Snack #BRB Cup League of Legends
Kwalifikacje 116 listopada
Kwalifikacje 220 listopada
Kwalifikacje 323 listopada
Kwalifikacje 427 listopada
Kwalifikacje 51 grudnia
Kwalifikacje 65 grudnia
Kwalifikacje 79 grudnia
Kwalifikacje 812 grudnia

Mecze w turnieju będą rozgrywać się w formacie indywidualnym na mapie Howling Abyss. Każdy z zawodników będzie miał możliwość wykluczenia trzech postaci, natomiast sam wybór odbędzie się poprzez Blind Pick. Do zwycięstwa będzie można doprowadzić spełniając jeden z trzech warunków:

  • Zdobywając Pierwszą Krew,
  • Eliminująć 100 minionów,
  • Niszcząc wieżę przeciwnika.

Turniej zostanie poprzedzony promującym zapisy showmatchem z udziałem influencerów. Akcja odbędzie się 13 listopada i wezmą w niej udział między innymi Damian “Nervarien” Ziaja oraz Jakub “Kubon” Turewicz. W trakcie aktywacji rozegrane zostaną trzy spotkania w formacie pięć na pięć. Transmisja z aktywacji będzie dostępna na kanałach influencerów oraz kanale ESPORT NOW w serwisie Twitch.TV.

Zaprojektuj własną tapetę z ADATA

adata-creates-legends

ADATA Creates Legends – pod takim szyldem ADATA startuje z najnowszą kampanią promującą produkty nowej generacji dla twórców, artystów i profesjonalistów. W tym celu znany producent dysków i pamięci przygotował wyjątkowy konkurs na Instagramie, w którym można wygrać najnowsze pamięci DDR5, dysk z serii LEGEND 750 oraz kultowy SE800.

ADATA w ramach kampanii Creates Legends stawia na twórców, artystów i profesjonalistów, promując tym samym nowe linie produktów tj. dyski półprzewodnikowe (SSD) z serii ADATA LEGEND, moduł pamięci ADATA DDR5-4800 oraz karta ADATA Premier Extreme SDXC SD 7.0 Express Card. W ramach kampanii producent przygotował konkurs, w którym twórcy, a zarazem użytkownicy Instagrama, mogą popisać się swoją kreatywnością.

Weź udział w konkursie ADATA Creates Legends!

Aby wziąć udział w konkursie, uczestnicy muszą stworzyć własną, unikalną tapetę na telefon i udostępnić post z hashtagiem #AdataCreatesLegends oraz oznaczyć @adataglobal i @mister_fred_berlin. Autorzy najbardziej interesujących propozycji będą mieli szansę wygrać moduł pamięci ADATA DDR5-4800 16GB U-DIMM, dysk półprzewodnikowy LEGEND 750 PCIe 3.0 M.2 2280 lub zewnętrzny dysk półprzewodnikowy SE800. Konkurs na Instagramie potrwa od 10 listopada do 10 grudnia 2021 roku.

Poznaj produkty z serii ADATA Creates Legends

ADATA w ramach kampanii Creates Legends stawiając na twórców, artystów i profesjonalistów, promuje tym samym swoje najnowsze produkty.

Dyski SSD ADATA LEGEND 740 i 750

Dyski SSD ADATA LEGEND 740 i 750 wykorzystują PCIe Gen3 x4 i NVMe 1.3, zapewniające stałe prędkości odczytu i zapisu, odpowiednio do 2500/2000 i 3500/3000 MB na sekundę, dając twórcom i innym osobom wydajność, która pozwoli pracować im bez ograniczeń. Ich specyfikacje M.2 2280 obsługują najnowsze platformy Intel® i AMD, umożliwiając tworzenie i produkcję  na najnowszych komputerach, w tym stacjonarnych i laptopach. Dla użytkowników poszukujących jeszcze większego wzrostu wydajności, LEGEND 840 korzysta z PCIe Gen4 x4 i NVMe 1.4, oferując prędkości odczytu i zapisu do 5000/4500 MB na sekundę.

Pamięć ADATA DDR5-4800

Moduł pamięci ADATA DDR5-4800 podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej w zakresie wydajności pamięci. Zapewnia on większą przepustowość na rdzeń procesora i osiąga częstotliwości do 4800MT/s. Struktura DDR5 DRAM pozwala na zwiększenie ilości grup i banków pamięci. Obecnie dostępne są pojemności: 8, 16 lub 32 GB, w przyszłości przewiduje się je jeszcze zwiększyć. Co więcej, pamięć wyposażona jest w układ PMIC (Power Management Integrated Circuit) oraz ECC (Error Correcting Code), co zapewnia optymalną stabilność systemu.

ADATA Premier Extreme SDXC SD 7.0 Express Card

Dzięki najnowszej specyfikacji SD 7.0, karta ADATA Premier Extreme SD 7.0 Express Card daje użytkownikom rewolucyjną kartę pamięci, która obsługuje PCIe i NVMe, dzięki czemu bardziej przypomina mini SSD. Dzięki obsłudze PCIe Gen3 x1 i NVMe, karta ta zapewnia wydajność odczytu i zapisu do 800/700MB/s, czyli około 1,5 raza szybciej niż dyski SSD SATA. W porównaniu z kartami SD UHS-II i SD UHS-I jest to odpowiednio około 2,7 i 8 razy szybciej.
Więcej informacji na temat kampanii oraz produktów dla twórców znajdziesz na stronie internetowej: https://event.adata.com/AdataCreatesLegends/pl/

O ADATA

ADATA Technology jest drugim co do wielkości dostawcą modułów pamięci RAM na świecie, zalicza się do 20 najlepszych międzynarodowych marek z Tajwanu i posiada ponad 500 patentów związanych z pamięcią. Główne linie produktów ADATA obejmują moduły pamięci RAM, dyski SSD i HDD (także zewnętrzne), pamięć flash USB, karty pamięci, Dzięki zaangażowaniu w dostarczanie innowacji, jakości i wydajności, produkty ADATA zdobyły międzynarodowe uznanie i nagrody, w tym iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice i Taiwan Excellence. Koliber jest maskotką marki ADATA i reprezentuje zwinność firmy w zakresie wprowadzania innowacji i ulepszania życia ludzi dzięki technologii. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.adata.com.

Mar-Pack Wytwórnia opakowań z folii, Maszyny

Darmowa gra: SteamWorld Dig 2

Gra dostępna za darmo w serwisie > Steam < tylko dzisiaj!

Darmowa gra Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep

Gra dostępna w prezencie od > EpicGames <

Darmowe gry: Assassin’s Creed Chronicles

Trzy gry w prezencie od > Ubisoftu < z okazji 35. lecia firmy.