Strona główna Blog Strona 133

Przedstawiamy karty z serii GeForce RTX SUPER

nvidia rtx super, esport news, esportcenter

RTX. IT’S ON.

GEFORCE RTX

Karty GeForce® RTX wykorzystują najbardziej zaawansowaną architekturę GPU dla graczy i twórców treści — NVIDIA Turing. Ciesz się wydajnością i funkcjonalnością kolejnej generacji dzięki rdzeniom dedykowanym obsłudze SI oraz ray-tracingu, które zapewnią Ci absolutnie najlepsze wrażenia.KUP PRODUKTY

WYDAJNOŚĆ

RTX 2080 TiRTX 2080 SUPERRTX 2070 SUPERRTX 2060 SUPERRTX 2060GTX 1080 Ti      0 1X 2X 3X 4X 5X 6XDLSS ON

*Metro Exodus, Ultra Game Settings, 1440p, i9-7900x, 16gb ram, Win 10 x64

CECHY ARCHITEKTURY TURING

RDZENIE RT

Rdzenie dedykowane obsłudze ray-tracingu, zapewniające wydajność na poziomie ponad 10 Giga Rays/s — nawet 10-krotnie wyższą w porównaniu do osiągów modeli z poprzedniej generacji. Umożliwia to wykorzystanie ray-tracingu podczas renderowania obiektów i środowisk z zastosowaniem fizycznie poprawnego cieniowania, refleksów świetlnych, załamania promieni świetlnych i globalnego oświetlenia.

LICZBA RDZENI TENSOR

Sztuczna inteligencja napędza największy postęp technologiczny w dziejach ludzkości, natomiast architektura Turing wprowadza tę technologię do grafiki komputerowej. Ciesz się mocą obliczeniową SI na poziomie 100 TFLOPS oraz obsługą technologii NVIDIA DLSS zwiększającej wydajność w grach.

TECHNIKI CIENIOWANIA KOLEJNEJ GENERACJI

Dzięki technologii Variable Rate Shading moc obliczeniowa wykorzystywana jest w głównej mierze do cieniowania najbardziej szczegółowych obszarów, co pozwala zwiększyć ogólną wydajność bez negatywnego wpływu na zauważalną jakość obrazu. Zaawansowane przetwarzanie geometrii Mesh Shaders obsługuje o rząd wielkości więcej obiektów na scenę, umożliwiając tworzenie bogatych złożonych światów.

PRZETWARZANIE RÓWNOLEGŁE

Dzięki możliwości jednoczesnego przeprowadzania operacji na liczbach zmiennoprzecinkowych i całkowitych, układy GPU oparte na architekturze Turing mogą wydajniej przetwarzać złożone zbiory danych we współczesnych grach.

ZOBACZ RTX W AKCJI

Ray tracing to Święty Graal grafiki komputerowej. Technika ta pozwala symulować fizyczne zachowanie światła i po raz pierwszy umożliwia renderowanie niezwykle realistycznej grafiki o kinowej jakości w nawet najbardziej wymagających grach.DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

GAMINGOWE LAPTOPY Z UKŁADAMI 
GEFORCE RTX

Niewiarygodnie szybkie, ciche i wydajne. Ray tracing w czasie rzeczywistym oraz SI. A także mobilność zapewniana przez najcieńsze i najlżejsze konstrukcje. To wszystko, czego potrzebujesz, aby grać na najwyższym poziomie.DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

DODATKOWE MOŻLIWOŚCI I KORZYŚCI

GeForce Experience

GEFORCE EXPERIENCE

Rejestruj i udostępniaj znajomym materiały wideo i zrzuty ekranowe ze swoich gier oraz transmituj przebieg swoich rozgrywek. Aktualizuj sterowniki i optymalizuj ustawienia w swoich grach. Wszystko to umożliwia Ci oprogramowanie GeForce Experience. To niezbędna aplikacja towarzysząca Twojej karcie graficznej GeForce

STEROWNIKI GAME READY

STEROWNIKI GAME READY

Ciesz się najwyższą wydajnością i jakością wrażeń już w chwili, gdy rozpoczniesz rozgrywkę.

DirectX 12

DIRECTX 12/DXR

Umożliwia programistom stosowanie niesamowitych efektów graficznych w grach PC dla platformy Microsoft Windows. Karty graficzne GeForce oferują zaawansowane funkcje DX12, takie jak ray tracing oraz technologia Variable Rate Shading (cieniowanie ze zmiennym współczynnikiem wypełnienia), umożliwiając stosowanie w grach ultrarealistycznych efektów wizualnych oraz zapewnienie wyższych częstotliwości generowania klatek.

NVIDIA Studio

NVIDIA STUDIO

Nadeszła nowa era kreatywności. Korzystaj z twórczych aplikacji, na których możesz polegać i rób postępy szybciej, niż kiedykolwiek dotąd. Układy GPU NVIDIA przyspieszają Twoją pracę poprzez niewiarygodny wzrost wydajności. Witamy w NVIDIA Studio i nowym, bardziej kreatywnym procesie tworzenia.

4K

4K

Wkrocz do świata doskonałego gamingu w rozdzielczości 4K i ciesz się niesamowitą szczegółowością w najlepszych grach dzięki kartom graficznym GeForce RTX.

NVIDIA G-SYNC

NVIDIA G-SYNC®

Ciesz się płynną rozgrywką pozbawioną efektu rozchodzenia się obrazu przy częstotliwości odświeżania do 240 Hz, a także obsługą technologii HDR i wielu innych. Oto absolutnie doskonały wyświetlacz gamingowy i obowiązkowy sprzęt dla entuzjastów gier.

STRUMIENIOWANIE

STRUMIENIOWANIE

Karty GeForce RTX posiadają dedykowany koder sprzętowy, dzięki któremu możesz prowadzić rozgrywkę i jednocześnie strumieniować jej przebieg w najwyższej jakości. Karty graficzne z serii RTX są zoptymalizowane pod kątem Twoich ulubionych aplikacji do strumieniowania, takich jak Open Broadcaster Software (OBS), aby zapewniać Ci maksymalną wydajność podczas transmitowania na żywo.

NVIDIA Ansel

NVIDIA ANSEL

Zmień swoje zrzuty ekranowe w prawdziwe dzieła sztuki dzięki temu potężnemu, dostępnemu z poziomu gry narzędziu, które umożliwia wykonywanie zrzutów ekranowych w trybie 360, HDR i superrozdzielczości.

Max-Q Design

MAX-Q DESIGN

Cienki, ale mocarz: NVIDIA Max-Q oznacza innowacyjne podejście do tworzenia najcieńszych, najszybszych i najcichszych gamingowych laptopów na świecie. To doskonałe połączenie najlepszych właściwości gamingowych układów GeForce oraz eleganckiego wzornictwa.

RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA (VR)

RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA (VR)

Odkryj zupełnie nowy poziom realizmu w rzeczywistości wirtualnej dzięki połączeniu zaawansowanych technik renderingu VR, ray tracingu w czasie rzeczywistym oraz SI.

Cyberpunk 2077: dzięki współpracy z firmą NVIDIA, niecierpliwie wyczekiwana gra wprowadzi obsługę ray-tracingu

cyberpunk, esport news, esportcenter

Tytuł Cyberpunk 2077 to prawdopodobnie najbardziej wyczekiwana gra ostatnich czasów. Zdobyła ponad 100 nagród na targach E3 2018, a każda udostępniona informacja na jej temat wiąże się z niespotykanym zainteresowaniem. Twórcy niezwykle wysoko ocenianej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, przedstawiają swoje nowe dzieło, tytuł Cyberpunk 2077, którego akcja toczy się w metropolii przyszłości — Night City. Wcielacie się w początkującego najemnika o imieniu V, walczącego o przetrwanie w świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, błyskotliwych netrunnerów i korpohakerów.

Dzięki charakterystycznej dla studia CD PROJEKT RED koncepcji dokonywania wyborów i ich konsekwencji, gracze będą musieli stawić czoła trudnym decyzjom, których następstwa widoczne będą w całej grze. Będą również mogli w bezprecedensowy sposób decydować o sposobie realizacji misji i scenariuszy. Oczywiście całość oferować będzie niewiarygodny poziom szczegółowości, wykraczając poza wszystko, co dotychczas widziano — dokładnie tak, jak w przypadku gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Jako oficjalny partner technologiczny współpracowaliśmy w zakresie gry Cyberpunk 2077 z firmą CD PROJEKT RED, aby zaimplementować w tej produkcji obsługę ray-tracingu w czasie rzeczywistym.

„Cyberpunk 2077 to niezwykle ambitna produkcja, łącząca w sobie elementy gatunku FPP i złożonych gier RPG, a także oferująca skomplikowany i wciągający świat, w którym toczy się akcja. Wierzymy, że świat gry Cyberpunk wiele zyska dzięki realistycznemu oświetleniu opartemu na ray-tracingu,” powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA.

Aby zobaczyć pierwsze efekty zastosowania ray-tracingu w czasie rzeczywistym w grze Cyberpunk 2077, obejrzyj te unikalne zrzuty ekranowe z rozgrywki w jakości 4K:

Cyberpunk 2077 NVIDIA GeForce RTX E3 2019 4K RTX On Exclusive Screenshot
Cyberpunk 2077 NVIDIA GeForce RTX E3 2019 4K RTX On Exclusive Screenshot

„Dzięki ray-tracingowi możemy w realistyczny sposób odwzorować oświetlenie w zatłoczonym mieście,” powiedział Adam Badowski, szef studia CD PROJEKT RED. „Dodatkowo, technologia ta pozwoli nam dodać więcej głębi do, i tak już imponującego megamiasta, w którym toczy się akcja gry.”

Aby nie przegapić kolejnych aktualności na temat gry Cyberpunk 2077 oraz naszej współpracy, śledź informacje na stronie GeForce.com.

5 najczęściej powtarzanych mitów, dotyczących kart pamięci

esport news, esportcenter, ADATA

Praktycznie każdy użytkownik sprzętu elektronicznego miał przynajmniej raz styczność z kartami pamięci w standardzie SD lub microSD. Ale nie każdy z nich ma świadomość, że ten niewielki nośnik danych jest wbrew pozorom bardzo wytrzymały, albo że nie powinno się używać tej samej karty w kilku różnych urządzeniach. Powtarzane w internecie mity skutecznie utrudniają zakup odpowiedniej karty pamięci – postanowiliśmy więc wyjaśnić 5 najpopularniejszych z nich.
Mit 1 – Karty pamięci to delikatne i wrażliwe urządzenia
Karty pamięci SD oraz microSD zdają się być bardzo delikatnymi urządzeniami – jednak nic bardziej mylnego! Zdecydowana większość modeli dostępnych na rynku jest w pełni odporna na kontakt z wodą, pyłami, polem magnetycznym oraz promieniowaniem rentgenowskim. Niestraszne im są też upadki i wstrząsy, a także wyładowania elektrostatyczne. Dodatkowo niektóre karty mogą pracować w temperaturach od -25 do 85°C.

Producenci stosują też inne zabezpieczenia, chroniące przed utratą danych. Są to najczęściej system korekcji błędów zapisu ECC oraz fizyczny przełącznik blokady zapisu. Pierwsze z nich działa cały czas i dba o poprawność zapisywanych danych, natomiast drugie zapobiega np. przypadkowemu sformatowaniu lub skasowaniu poszczególnych plików – co zdarza się np. po włożeniu karty pamięci do innego urządzenia.

1000x1000_1 (1).png

Mit 2 – Instalowanie aplikacji na kartach pamięci spowalnia działanie smartfona
Użytkownicy smartfonów i tabletów z Androidem mają możliwość rozszerzenia przestrzeni na dane w swoich urządzeniach za pomocą kart microSD. Najczęściej zdarza się to w przypadku sprzętów z małą ilością wbudowanej pamięci oraz po zainstalowaniu wielu gier i aplikacji, które zajmują nierzadko nawet po kilka gigabajtów. Teoretycznie można wykorzystać do tego celu dowolną kartę i będzie ona działać prawidłowo.

Jednak w praktyce nie każda pamięć microSD zapewni w takim zastosowaniu odpowiednią wydajność. W odpowiedzi producenci przygotowali modele, oznaczone standardem A2 (Application Performance Class 2). Karty tej klasy zapewniają do 4000 IOPS (jednoczesnych operacji wyjścia i wejścia) przy odczycie oraz do 2000 IOPS przy zapisie danych, co ma ogromne znaczenie przy przechowywaniu aplikacji oraz gier i stałej komunikacji z wewnętrzną pamięcią urządzenia.

Karta_nie_spowalnia_aplikacji_v3.png

Mit 3 – Najważniejszym parametrem karty pamięci jest jej pojemność
Oprócz pojemności, każdy użytkownik karty powinien też zwracać uwagę na jej wydajność oraz zastosowania, w jakich będzie wykorzystywana. Przykładowo model dedykowany do smartfonów może nie sprawdzić się w kamerze video, nagrywającej w rozdzielczości 4K. W pierwszym urządzeniu ważna będzie wysoka liczba operacji wyjścia i wejścia, a w drugim – możliwość zapewnienia stałej i wysokiej prędkości zapisu danych.

Dlatego przed zakupem karty warto sprawdzić, jakie wymagania ma urządzenie, do którego ma ona trafić. Zbyt wolna karta uniemożliwi normalne korzystanie ze sprzętu – spowoduje na przykład spowolnienie wydajności albo zmniejszenie liczby klatek na sekundę. Z kolei kupowanie karty o wyższej wydajności, niż faktycznie jest potrzebna, będzie po prostu marnowaniem pieniędzy. Lepiej jest wtedy wybrać model o większej pojemności.
Mit 4 – Wszystkie karty pamięci są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami
Chociaż wizualnie karty pamięci nie różnią się między sobą (poza rozmiarem wariantów microSD oraz SD) to występują one w kilku różnych formatach, które nie zawsze są ze sobą kompatybilne. Na rynku są dostępne karty SD (Secure Digital), SDHC (Secure Digital High Capacity) oraz SDXC (Secure Digital Extended Capacity). Pierwsze z nich mają maksymalną pojemność do 2 GB, drugie do 32 GB, natomiast ostatnie aż do 2 TB.

I chociaż nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, to karta w standardzie SDXC nie będzie mogła być wykorzystana w urządzeniu, obsługującym wyłącznie modele SDHC, a wariant SDHC w sprzęcie, wspierającym karty SD. Jest to szczególnie istotne w przypadku samochodowych rejestratorów video, które w zależności od klasy sprzętu, obsługują różne formaty kart pamięci o różnej maksymalnej pojemności.

karta_do_roznych_urzadzen (1).png

Mit 5 – Karty pamięci z zapisanymi danymi można bez przeszkód przekładać pomiędzy różnymi urządzeniami
Sprzęty różnych marek wykorzystują odmienne sposoby zapisu danych, stosują inną strukturę folderów oraz nazewnictwo plików. Dlatego jeśli karta pamięci, na której znajdują się zdjęcia wykonane aparatem jednej firmy, zostanie włożona do aparatu innej marki – zachodzi ryzyko utraty danych. I choć w zdecydowanej większości przypadków aparat po wykryciu „obcej” struktury plików informuje o tym użytkownika i pyta, jakie działania podjąć – to niestety nie jest to regułą.

Dlatego aby uchronić się przed utratą danych, lub w ekstremalnych przypadkach nawet uszkodzeniem karty albo sprzętu, należy zapisać pliki w bezpiecznym miejscu i sformatować kartę przy użyciu komputera przed włożeniem jej do zupełnie nowego urządzenia. Wbrew pozorom użytkownicy nie zawsze o tym pamiętają. Podobnie, jak o robieniu regularnych kopii najważniejszych danych.

Firma NVIDIA wspólnie z Activision wprowadzają obsługę ray-tracingu w czasie rzeczywistym w grze Call of Duty: Modern Warfare

call-of-duty, esport news, esportcenter

Firmy Activision oraz Infinity Ward zaprezentowały grę Call of Duty®: Modern Warfare®. Stawka nigdy nie była większa. Gracze wcielają się w śmiertelnie niebezpiecznych żołnierzy i biorą udział w emocjonującej historii, która wpłynie na globalną równowagę sił.

Producent Infinity Ward od podstaw tworzy nową, niesamowitą odsłonę kultowej serii Modern Warfare®. Tytuł Call of Duty: Modern Warfare obiecuje fanom ekscytującą przygodę, która rzuca nieco światła na zmieniającą się naturę współczesnych wojen.

Jako oficjalny partner PC gry Call of Duty: Modern Warfare, firma NVIDIA ściśle współpracuje z zespołem inżynierów z firmy Infinity Ward, aby wprowadzić w werji PC gry obsługę opartego na DirectX ray-tracingu w czasie rzeczywistym, technologii NVIDIA Adaptive Shading oraz innych zaawansowanych gamingowych technologii NVIDIA.

„Tytuł Call of Duty: Modern Warfare może wyznaczać nowe standardy po swojej premierze zaplanowanej na ten październik”, powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „Firma NVIDIA jest dumna mogąc współtworzyć tę niesamowitą i porywającą produkcję. Nasze zespoły inżynierów ściśle współpracowały z firmą Infinity Ward, wdrażając obsługę technologii NVIDIA RTX zapewniających realistyczne efekty oraz niewiarygodnie wciągające wrażenia w grze Modern Warfare”.

NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare

„Korzystanie z układów GPU NVIDIA ułatwiło nam prace nad wersją PC gry Modern Warfare”, powiedział Dave Stohl, szef studia Infinity Ward. „Bez problemu zaimplementowaliśmy w naszym potoku renderowania technologie platformy RTX, takie jak ray tracing i adaptive shading. Idealnie uzupełniło to nasze własne rozwiązania technologiczne i nie możemy się doczekać, aż nasi fani korzystający z platformy PC doświadczą tego osobiście.”

NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare
NVIDIA and Activision Are Bringing Real-Time Ray Tracing to Call of Duty: Modern Warfare

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej współpracy w zakresie gry Call of Duty: Modern Warfare oraz zastosowanych w wersji PC technologii, śledź informacje na stronie GeForce.com.

PRZEJMIJ KONTROLĘ Z PLATFORMĄ RTX

nvidia, rtx, esportcenter, esport news

Zobacz zwiastun RTX zawierający najnowsze materiały z targów E3

Watch Dogs: Legion — najnowszy hit będzie zapewniał obsługę ray-tracingu w czasie rzeczywistym

watch-dogs-legion, nvidia, esport news, esportcenter

Gry z serii Watch Dogs® firmy Ubisoft to czołówka gatunku gier z otwartym światem, oferujących ogromne miasta, mnóstwo postaci niezależnych i wiele najnowocześniejszych efektów, których nie znajdziecie w innych produkcjach. Co więcej, dzięki współpracy z firmą NVIDIA, w wersjach PC gier Watch Dogs® i Watch Dogs 2® zastosowano unikalne technologie oraz funkcje zapewniające absolutnie najlepsze wrażenia podczas rozgrywki.

Obecnie współpracujemy po raz kolejny, aby zaimplementować obsługę ray-tracingu DXR w czasie rzeczywistym w niedawno zapowiedzianej grze Watch Dogs®: Legion,  której akcję osadzono w fotorealistycznej wizji Londynu z niedalekiej przyszłości.

„Firma Ubisoft dokłada wszelkich starań, aby kreować jak najlepsze modele miast w swoich grach, a obsługa ray-tracingu doda głębi nowej grze Watch Dogs: Legion, której akcja toczy się w Londynie”, powiedział Matt Wuebbling, szef działu marketingu GeForce w firmie NVIDIA. „Firma NVIDIA od samego początku pomaga tworzyć gry z serii Watch Dogs i jesteśmy gotowi, by po raz kolejny zachwycić graczy PC, wprowadzając obsługę ray-tracingu w tytule Watch Dogs: Legion.”

watch-dogs-legion-screenshot-002-850px

„Futurystyczna wizja Londynu w grze Watch Dogs: Legion budzi się do życia oferując realizm, który można osiągnąć jedynie dzięki ray-tracingowi”, powiedział Chris Early, wiceprezes ds. partnerstwa i dochodów w firmie Ubisoft. „GeForce RTX to przyszłość gamingu oraz idealna platforma dla gry Watch Dogs: Legion.”

watch-dogs-legion-screenshot-003-850px

Tytuł Watch Dogs: Legion wprowadza innowacje w rozgrywce, dzięki którym gracz może rekrutować dowolną postać napotkaną w Londynie. Każda postać w tym otwartym świecie jest grywalna i każda posiada swoją własną historię, osobowość i umiejętności, które pomogą Ci stworzyć swój unikalny zespół. Wykorzystaj swoich bohaterów w trybie sieciowym, połącz siły ze znajomymi i odzyskaj władzę nad Londynem realizując kooperacyjne misje, zadania i codzienne wyzwania dla czterech graczy. Witaj w Ruchu Oporu.

watch-dogs-legion-screenshot-001-850px

Aby dowiedzieć się więcej na temat gry Watch Dogs: Legion, zastosowanych w niej technologii PC oraz naszej współpracy, śledź informacje na stronie GeForce.com. Natomiast informacje o samej grze znajdziesz na oficjalnej stronie gry Watch Dogs: Legion firmy Ubisoft

Darmowa gra Overcooked

Następna darmowa gra od Epica – Overcooked,

dostępna jest bepzośrednio w > Epic Games <

wystarczy kliknąc ikonę FRee, a gra zostanie przypisana do naszego konta.

Oferta aktualna do 11.07.2019!

ADATA HM800 – najlepszy dodatek do telewizorów Smart TV oraz konsol

adata hm800, esport news, esportcenter

ADATA wprowadza do swojej oferty nowy stacjonarny zewnętrzny dysk HDD – model HM800, który oferuje możliwość wykonania kopii zapasowej za pomocą naciśnięcia jednego przycisku i ma maksymalnie 8 TB pojemności.
ADATA HM800 to zewnętrzny 3,5 calowy nośnik HDD, który ze względu na swoją pojemność dedykowany jest przede wszystkim użytkownikom telewizorów Smart TV oraz konsol. Może być też wykorzystany jako magazyn do przechowywania kopii zapasowych z kilku różnych urządzeń.Najpojemniejszy wariant modelu HM800 ma pojemność aż 8 TB. Umożliwia on zapisanie blisko 1000 odcinków ulubionych seriali, do 960 godzin materiału video w rozdzielczości FullHD, około 1,6 miliona zdjęć, prawie 2 miliony ulubionych piosenek albo ponad 200 gier dla konsol PS4 oraz Xbox. 

Nowy nośnik ADATA został wyposażony w interfejs USB 3.2 Gen 1 i obsługę technologii TurboHDD. Przyspiesza ona kopiowanie plików oraz dostęp do danych poprzez zastosowanie zaawansowanych algorytmów i profili oraz dostępnych zasobów systemowych.Dysk HM800 oferuję możliwość wygodnego i automatycznego tworzenia kopii zapasowych oraz synchronizacji danych za pomocą naciśnięcia jednego przycisku. Cała zawartość nośnika może być dodatkowo zabezpieczona szyfrowaniem AES 256-bit.  
Czarna, plastikowa obudowa ma wymiary 177,3 x 117 x 34 mm i została wyposażona w gniazdo Kensington Lock oraz wewnętrzną warstwę z miękkiego silikonu. Dysk do pracy wymaga podłączenia dodatkowego źródła zasilania (zasilacz znajduje się w zestawie). O pracy dysku informuje niebieska dioda.
ADATA HM800 trafi do sprzedaży w 3 wersjach pojemnościowych – 4 TB, 6 TB oraz 8 TB. shNośnik będzie też objęty 3-letnią gwarancją producenta.

Pobierz jako

Największy turniej esportowy dla firm w CS:GO w Polsce rusza po raz kolejny

E-Biznes Cup 2, esport news, esportcenter

Ruszyły zapisy do drugiej edycji E-Biznes CUP – dedykowanej dla biznesu esportowej ligi w Counter-Strike: Global Offensive. W rozgrywkach udział wziąć mogą amatorskie drużyny reprezentujące firmy, a łączna, minimalna pula nagród w finale to 30 tysięcy złotych. Organizatorem wydarzenia jest sklep internetowy morele.net w partnerstwie z firmą NVIDIA i marką Acer Predator.

Wydarzenie adresowane jest do amatorskich drużyn firmowych, które w 5 osobowych składach staną do pojedynków w CS:GO. Tak jak w pierwszej edycji wydarzenia rozgrywki odbywać się będą w trybie online oraz offline. Mecze stacjonarne rozgrywane będą w Warszawie i Krakowie w dedykowanych strefach dla graczy. Sam turniej został podzielony na 3 fazy, a jego finał rozegrany zostanie w profesjonalnym studio esportowym.

– Tego typu rozgrywki to obok nietuzinkowej formy integracji zespołu, także doskonała szansa do nawiązywania nowych relacji biznesowych. Bo co innego może połączyć ze sobą ludzi, jeśli nie wspólna pasja? W tym wypadku do gier komputerowych i drużynowych rywalizacji

– mówi Wojciech Łaszczak, Marketing Manager w morele.net.Zdaniem Jana Adryańskiego, NVIDIA Community PR Managera:

Takie wydarzenia pokazują najlepiej, że gry są dla każdego niezależnie od wieku czy zajmowanego stanowiska. Większość zawodników styczność z komputerami miała już od najmłodszych lat – komentuje. Dziś pokazują, że umiejętności takie jak gra zespołowa przydały im się również w biznesie

– dodaje Adryański.Z kolei Jeremi Rybak, Country Marketing Manager w Acer Polska mówi:

Praca staje się miejscem do realizacji pasji i budowania relacji koleżeńskich na nowym poziomie. W Acer angażujemy się w każdą dziedzinę esportu, a ten projekt pozwala łączyć rywalizację między zespołami, z rozrywką i radością, jaką dają gry komputerowe.Celem organizowanego wydarzenia jest popularyzacja esportu w biznesie, a także stworzenie unikatowej atmosfery do wzmacniania relacji w zespołach oraz między konkurującymi ze sobą firmami. W drugiej edycji wydarzenia, oprócz zaplanowanej bogatej oprawy wizualnej i promocyjnej, zaangażowani zostali związani z esportem influencerzy: Kuba “KubiK” Kubiak, Adam “destru” Gil, Łukasz “prawus” Ganczewski.

ROZGRYWKI NATION WARS™ POWRACAJĄ W 2019!

esport news, esportcenter, SC II

Nation Wars to rozgrywki, w których gracze mogą zawalczyć o coś więcej niż własna chwała. To naprawdę wyjątkowa formuła, którą z przyjemnością odnawiamy w kolejnym roku! Zaznaczcie w kalendarzach następujące daty:

  • Rejestracja: 14-28 lipca
  • Głosowanie: 3-18 sierpnia
  • Mecze kwalifikacyjne: 30 września – 1 października
  • 1/12 finału: 3-6 i 10-13 października
  • 1/8 finału: 12-17 listopada
  • Ćwierćfinał: 30 listopada – 1 grudnia
  • Play-offy: 8 grudnia

Gracze, którzy osiągnęli rangę arcymistrzowską w latach 2018 i 2019 na europejskim, północnoamerykańskim i azjatyckim serwerze StarCraft II mogą się zarejestrować, aby reprezentować swój kraj. Aby dany kraj miał gwarantowany udział w rozgrywkach, pozytywnie rozpatrzona musi zostać rejestracja przynajmniej trójki jego reprezentantów.

Wówczas to wy – członkowie naszej społeczności – będziecie głosować na swoich zawodników. Trójka graczy, którzy ukończą fazę głosowania z największą liczbą głosów, może podjąć się reprezentowania swojego kraju. Jeśli dla danego kraju zarejestruje się więcej niż trójka graczy, gracz z czwartej pozycji będzie uważany za zawodnika rezerwowego.

Pierwsza runda meczów kwalifikacyjnych jest rozgrywana w celu wytypowania 24 krajów, które będą rywalizować w turnieju. Reprezentanci 16 najlepszych krajów podzielą się pulą nagród w wysokości 40 000 USD, a 40% tej kwoty trafi do reprezentacji zwycięskiego kraju.

Play-offy odbędą się w formie turnieju halowego rozgrywanego offline z udziałem reprezentacji czterech najlepszych krajów 8 grudnia w nowym studio O’Gaming zlokalizowanym pod Paryżem.

Podobnie jak miało to miejsce w poprzednich edycjach Nation Wars, w studio O’Gaming pojawi się anglojęzyczna ekipa komentatorska, która poprowadzi oficjalną transmisję z rozgrywek Nation Wars 2019 na kanale twitch.tv/ogaminginter. Nazwiska prowadzących podamy w późniejszym terminie.

Tradycją podczas rozgrywek Nation Wars jest komentowanie meczów w różnych wersjach językowych przez streamerów wywodzących się z naszej społeczności. W tym roku również nie będzie inaczej – komentatorzy społecznościowi mogą kontaktować się z Aeromi, aby uzyskać zezwolenie na transmitowanie turnieju na swoich kanałach.

W poprzednich edycjach rozgrywek Nation Wars wygrywały dwukrotnie Korea Południowa i Norwegia, a raz Francja. Nie możemy się już doczekać, kto sięgnie po zwycięstwo w Nation Wars 2019. Do zobaczenia 14 lipca w fazie rejestracji – śledźcie profil @esportstarcraft na Twitterze, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami!