Strona główna Blog Strona 69

Xtreme Innovation, nowe produkty od ADATA i XPG

adata-extreme-innovation

W trakcie ,,Xtreme Innovation” zaprezentowano najnowsze produkty ADATA, takie jak dyski SSD, czy karty pamięci, a także rozwiązania XPG dedykowane graczom. W roli prowadzącej zadebiutowała cyfrowa ambasadorka marki XPG – MERA. W tym roku ADATA świętuje dwudziestą rocznicę powstania.

Szybsze, bardziej wydajne i pojemne, czyli nowa generacja dysków i modułów pamięci:    

 ADATA DDR5

ADATA zaprezentowała moduł pamięci DDR5 nowej generacji, który charakteryzuje się częstotliwością 8400 MT/s, czyli do 163% szybciej niż DDR4. Wzrost wydajności pozwoli na szybsze ładowanie plików i programów, zapewniając płynną pracę wielozadaniową i zwiększoną produktywność twórczą. Co więcej, moduł będzie pracował przy napięciu 1,1 V, co zwiększa wydajność energetyczną. Dostępne są pojemności do 64 GB.

ADATA LEGEND PCIe Gen4 SSD

W erze mediów społecznościowych, strumieniowego przesyłania wideo i 5G, wysokiej jakości treści stały się podstawą naszego świata. ADATA jest gotowa zaspokoić potrzeby twórców, oferując nowości. Wśród nich jest nowy dysk SSD ADATA LEGEND PCIe Gen4. Dysk SSD jest w stanie osiągnąć oszałamiającą prędkość odczytu do 7400 MB/s, idealną do edycji wideo i renderowania 3D.

ADATA SE920 USB4

Nowy zewnętrzny dysk SSD USB4, wykorzystując najnowszy interfejs USB4, SE920 jest w stanie osiągnąć prędkość do czterech razy większą niż jego poprzednicy z USB3.2. Odpowiada to prędkości około 4000 MB/s. Aby zapewnić maksymalną stabilność w każdym środowisku, SE920 jest wyposażony w opatentowaną przez ADATA technologię przewodzenia ciepła, która zapewnia optymalne chłodzenie.

ADATA Premier Extreme SDXC PCIe

ADATA zaprezentowała również kartę pamięci nowej generacji – Premier Extreme SDXC SD7.0 Express PCIe Gen3x1 UHS-I U3 Class 10. To, co czyni tę kartę pamięci tak wyjątkową, to wsparcie dla PCIe, dzięki najnowszej specyfikacji SD7.0. Karta SDXC Express zapewnia znaczny wzrost wydajności w stosunku do swoich poprzedników dzięki prędkością odczytu i zapisu do 800/700 MB/s. Karta ta jest wstecznie kompatybilna z UHS-I dla dalszej łatwości użytkowania.  

Niespodzianki dla graczy, sprzęt i oprogramowanie:

Xtreme Innovation_XPG XENIA Ultrabooks.jpg

XPG XENIA 15 Gaming Lifestyle Ultrabook

Najnowsza XENIA 15 wyposażona jest w nowy procesor Intel Tiger Lake H 11. generacji i7, kartę graficzną NVIDIA® GeForce® RTX 3060 lub RTX 3070, 32 GB pamięci RAM XPG DDR4 oraz szybki dysk SSD XPG Gen 4 o pojemności 1 TB. Podobnie jak XENIA 14, XENIA 15 posiada korpus wykonany z wysokiej jakości stopu magnezu, dzięki czemu jest lekkim laptopem o wadze poniżej 2 kg. XENIA 15 posiada także mechaniczną klawiaturę z podświetleniem RGB, przestronny 15,6-calowy ekran QHD 165Hz i obsługuje najnowszy standard Thunderbolt 4.

XPG PRECOG AERO Gaming Headset

XPG PRECOG AERO został zaprojektowany, aby dać graczom bezprzewodową wolność. Jego dedykowany klucz sprzętowy Type-C o niskim opóźnieniu 2,4 GHz może być używany z telefonami komórkowymi, przenośnymi konsolami i komputerami PC, zapewniając 24 godziny ciągłej pracy bezprzewodowej. To akcesorium może być też używane jako przewodowy zestaw słuchawkowy przez kabel USB. Wykorzystuje on opracowany przez XPG język wzornictwa przemysłowego exoskeleton o lekkiej konstrukcji i opatentowanych, ukośnych poduszkach nausznych. Zestaw wyposażono również w mikrofon kardioidalny z funkcją wyciszania, wymienne nakładki na uszy oraz podświetlenie RGB, które można dostosować za pomocą aplikacji XPG PRIME.

Komponenty XPG dla graczy

Jeśli chodzi o dyski SSD, XPG oferuje obecnie w ofercie pełną linię modeli Gen4. Wśród nich jest nagrodzony w 2021 wyróżnieniem Red Dot GAMMIX S70, który osiąga prędkość do 7400MB/s. W ofercie znajdują się również dyski SSD GAMMIX S70 Blade i S50 Lite. Podobnie jak w przypadku ADATA, XPG wprowadzi nowe moduły pamięci DDR5 jeszcze w tym roku. Ten moduł DRAM nowej generacji zapewnia prędkość do 12600 MT/s dla płynniejszej rozgrywki i zwiększonej wydajności. Pozostałe komponenty obejmują zasilacz XPG CYBERCORE Platinum z certyfikatem 80 PLUS Platinum. Zasilacz ten zapewnia do 1300 W stabilnej, ciągłej mocy oraz efektywne chłodzenie dzięki wbudowanemu wentylatorowi XPG Vento Pro 120mm z ultra cichym podwójnym łożyskiem kulkowym firmy Nidec. Dostępne będą również modele o mocy 850 W i 1000 W.

Oprogramowanie do zarządzania ekosystemem XPG PRIME

Oprócz sprzętu, ADATA zaprezentowała również oprogramowanie do zarządzania ekosystemem produktów, XPG PRIME. Dzięki XPG PRIME, użytkownicy mogą zarządzać wszystkimi ustawieniami produktów XPG w jednej aplikacji, w dowolnym stopniu. Jeśli chcą szybko zsynchronizować całe oświetlenie RGB z efektem tęczy, mogą to zrobić za pomocą jednego kliknięcia. Użytkownicy mogą również ręcznie ustawić każdą diodę LED w każdym produkcie XPG, aby stworzyć wrażenia świetlne dostosowane do indywidualnych potrzeb.

Oprogramowanie treningowe XPG GRIT

GRIT to skrót od Game Reaction Intensity Training. Oprogramowanie to zawiera serię sal szkoleniowych, które pomagają graczom poprawić ich wydajność w grach. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji GRIT może śledzić wyniki użytkowników na przestrzeni czasu i identyfikować konkretne słabości. Korzystając z tych informacji, GRIT poleca konkretne ćwiczenia, aby pomóc użytkownikom poprawić swoje umiejętności, działając w zasadzie jak cyfrowy trener esportowy. Obecnie GRIT jest ograniczony tylko do ćwiczeń dla gier FPS, ale XPG pracuje nad rozszerzeniem zakresu na inne gatunki w najbliższej przyszłości.
Jeśli przegapiłeś transmisję z premiery produktu online, możesz obejrzeć nagranie tutaj: https://www.youtube.com/user/ADATAGroup/featured.

Xtreme Innovation_XPG Peripherals_Components.jpg

O ADATA – Innovating the Future

ADATA Technology jest drugim co do wielkości dostawcą modułów pamięci RAM na świecie, zalicza się do 20 najlepszych międzynarodowych marek z Tajwanu i posiada ponad 500 patentów związanych z pamięcią. Główne linie produktów ADATA obejmują moduły pamięci RAM, dyski SSD i HDD (także zewnętrzne), pamięć flash USB, karty pamięci, Dzięki zaangażowaniu w dostarczanie innowacji, jakości i wydajności, produkty ADATA zdobyły międzynarodowe uznanie i nagrody, w tym iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice i Taiwan Excellence. Koliber jest maskotką marki ADATA i reprezentuje zwinność firmy w zakresie wprowadzania innowacji i ulepszania życia ludzi dzięki technologii. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.adata.com.

Polecamy również: Mechanika działania loot packów i ich wpływ na grę – czy to zabija fun?

Darmowa gra Plague Tale

Gra A Plague Tale: Innocence dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Polecamy również: Mechanika działania loot packów i ich wpływ na grę – czy to zabija fun?

Darmowa gra Minit

Gra Minit dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Polecamy również: Mechanika działania loot packów i ich wpływ na grę – czy to zabija fun?

Cztery darmowe gry z GOG

Cztery gry:

Syndicate

Syndicate Wars

Ultima Underworld 1 i 2

dostępne za darmo w jednej paczce w serwisie > GOG <

Premiera Chess VR od polskiego studia Chess & Checkers Games

Chess-VR

Polskie studio gamingowe, stojące za globalnym sukcesem mobilnych wersji Warcabów i Szachów, postanowiło przenieść szachową rozgrywkę dosłownie w nowy wymiar. Opublikowana właśnie królewska gra planszowa w wersji na gogle Oculusa pozwala na staczanie pojedynków w wirtualnej rzeczywistości. Chess VR dostępne są już do pobrania na platformie Oculus Quest.

Wydana przez studio Chess & Checkers Games w połowie 2018 r. gra mobilna Szachy okazała się sporym sukcesem przebijając barierę 10 mln pobrań w Google Play. Na podstawie tego samego silnika szachowego, dostosowanego do wymagań platformy Oculus Quest, studio opracowało szachy w technologii wirtualnej rzeczywistości.Zupełnie inne niż w pierwowzorze jest środowisko gry. Szachownica nie jest już kwadratem mieszczącym się w ekranie smartfona – za pomocą okularów VR widzimy ją w trzech wymiarach, a dzięki kontrolerom możemy ruchem własnej dłoni przesuwać po niej figury.Chess VR umożliwia grę z wirtualnym przeciwnikiem na dziesięciu poziomach trudności. Interfejs gry jest prosty i czytelny, aby każdy, nawet najbardziej początkujący gracz, mógł się łatwo w niej odnaleźć. Twórcy przy projektowaniu gry inspirowali się takimi tytułami jak BeatSaber, HalfLife Alyx, czy rodzimą produkcją SUPERHOT VR.

Chess & Checkers Games to polskie studio gamingowe, założone przez Łukasza Oktabę, wyspecjalizowane w produkcji klasycznych gier planszowych w wersji mobile. Firma znana jest przede wszystkim z aplikacji Warcaby (ponad 100 mln pobrań, co sytuuje ją w 40. najpopularniejszych planszowych gier mobilnych na świecie) oraz Szachy (ponad 10 mln pobrań). Chess VR to pierwsza produkcja studia przygotowana na platformę Oculus Quest.– To, że z Szachami w dość krótkim czasie udało nam się powtórzyć sukces pierwszej gry, czyli Warcabów to spore osiągnięcie – nie każda firma z branży gamingowej może się tym pochwalić. Uważamy, że szczególnie w mobilnych szachach tkwi ogromny potencjał, bo jest to międzynarodowa gra o długiej historii. Pracujemy obecnie nad budową całego ekosystemu wokół szachów. Jednym z kroków w tym kierunku są dla nas szachy w wersji dla wielbicieli wirtualnej rzeczywistości – wyjaśnia Łukasz Oktaba, założyciel i prezes studia gamingowego Chess & Checkers Games.https://youtube.com/embed/pgi4ArCH4A4

Rosnący segment gier VR

Pandemia miała bezpośredni wpływ na rynek VR – użytkownicy zmuszeni do pozostania w domach szukali nowych, atrakcyjnych form rozrywki. Nic więc dziwnego, że rekordowe wyniki zanotowali producenci headsetów (według szacunków nowy Oculus Quest 2 w IV kwartale 2020 r. odnotował sprzedaż na poziomie nawet 1 mln sztuk) oraz studia produkujące gry VR. Obecnie rynek gier VR nastawia się przede wszystkim na amerykańskich graczy – to właśnie w Stanach Zjednoczonych sprzedaje się najwięcej sprzętu VR.Według najnowszych danych firmy analitycznej Statista, wartość globalnego rynku VR w branży gamingowego w 2021 r. wynosi około 1,4 mld dolarów, a do 2024 r. osiągnie wartość 2,4 mld dolarów.– Chess VR to nasza pierwsza gra na platformę Oculus Quest. Za pomysłem przeniesienia naszych mobilnych Szachów stoi nasz wewnętrzny zespół R&D (badania i rozwój). Biorąc pod uwagę ogólnoświatowe trendy rynkowe oraz fakt, że klasycznych gier planszowych na VR jeszcze praktycznie nie ma, Chess VR to w dużym stopniu dla nas projekt pilotażowy. Nie wykluczamy jednak, że zdecydujemy się przenieść i kolejne nasze mobilne gry na Oculusa czy inne platformy VR – mówi Łukasz Oktaba.Gra Chess VR dostępna jest w 10 wersjach językowych, w tym także po polsku, można ją pobrać za 4,99 USD na oficjalnej stronie Oculus Quest.

Polecamy również: Mechanika działania loot packów i ich wpływ na grę – czy to zabija fun?

Turniej League of Legends Battle powered by Huawei oraz Teamfight Tactics Battle

LOL_Battle_Huawei

Huawei zapewnia pole do rywalizacji oraz świetnej zabawy fanom League of Legends oraz Teamfight Tactics. Marka przy współpracy z agencją Fantasyexpo oraz domem mediowym Wavemaker zorganizuje cykl turniejów w LoL-a i TFT, których łączna pula nagród pieniężnych wynosi 12.000 PLN + nagrody rzeczowe. Pierwsze zapisy już wystartowały na stronie freeforall.gg!.

Turniej League of Legends Battle powered by Huawei to zawody rozgrywane w formacie jeden na jednego. Cykl składać się będzie z czterech rund kwalifikacyjnych, w których łącznie zapisać się może aż 8192 graczy. Faza pucharowa będzie transmitowana u gwiazd i weteranów polskiej sceny LoL-a – Jakuba “Kubona” Turewicza (https://www.twitch.tv/kubon_), któremu towarzyszyć będzie Krzysztof ‘ArQuel’ Sauć. Po meczu finałowym jeden z komentatorów rozegra mecz pokazowy ze zwycięzcą turnieju.

Harmonogram rozgrywek przedstawia się następująco:

  • 10.08 – pierwsza runda kwalifikacyjna
  • 11.08 – druga runda kwalifikacyjna
  • 12.08 – trzecia runda kwalifikacyjna
  • 13.08 – czwarta runda kwalifikacyjna
  • 15.08 – ćwierćfinały dzień 1.
  • 16.08 – ćwierćfinały dzień 2.
  • 17.08 – półfinały
  • 18.08 – wielki finał + showmatch

Zwycięzca turnieju League of Legends otrzyma 2 000 zł, monitor MateView GT, Watch GT 2 Pro oraz FreeBuds 4i, zdobywca drugiego miejsca – 1 500 zł, monitor MateView GT i Watch GT 2 Pro, a gracz, który zajmie trzecie miejsce – 1 000 zł, monitor MateView GT oraz Huawei FreeBuds 4i. Nagrodzeni zostaną również gracze, którzy zajmą miejsca od czwartego do ósmego.

Druga gra turnieju – Teamfight Tactics – podzielona jest na dwie rundy kwalifikacyjne, w których może wziąć udział 480 osób oraz 4 dni rozgrywek finałowych. Zmagania najlepszej ósemki zakończą dwa mecze, które odbędą się 26 sierpnia. Mecze finałowe będą transmitowane w serwisie Twitch na kanale Cezarego „BlackFirelce” Cholewskiego oraz komentowane przez BlackFirelce oraz Łukasza „Tuttka” Lipkę.

Harmonogram rozgrywek Teamfight Tactics

  • 20.08 – kwalifikacje #1
  • 21.08 – kwalifikacje #2
  • 23.08 – Pierwsza runda finałowa (3 mecze)
  • 24.08 – Druga runda finałowa (3 mecze)
  • 25.08 – Trzecia runda finałowa (3 mecze)
  • 26.08 – Decydujące 2 mecze finałowe

Zwycięzca rozgrywki TFT otrzyma 2 500 zł, monitor MateView GT, Watch GT 2 Pro oraz FreeBuds 4i, zdobywca drugiego miejsca – 800 zł, monitor MateView GT i Watch GT 2 Pro, a gracz na trzecim miejscu – 700 zł, monitor MateView GT oraz Huawei FreeBuds 4i. Podobnie jak w przypadku turnieju LOL-a, nagrodzeni zostaną gracze, aż do ósmego miejsca.

Partnerem rozgrywek jest marka Huawei, producent gamingowych monitorów Huawei MateView GT. Jest to pierwszy gamingowy monitor tego producenta o przekątnej 34 cali. Produkt został stworzony z myślą o wysokich wymaganiach graczy, ekran wyróżnia się wysoką rozdzielczością wynoszącą 3440 x 1440, częstotliwość odświeżania 165 Hz oraz funkcję Dark Field Control. Ponadto monitor został wyposażony w zintegrowany SoundBar zapewniający dźwięk wysokiej jakości w formacie stereo.

Polecamy również: Mechanika działania loot packów i ich wpływ na grę – czy to zabija fun?

Darmowa gra Mothergunship

Gra dostępna za darmo w serwisie > EpicGames <

Darmowa gra Train Sim World 2

Gra dostępna za darmo w serwisie >EpicGames <

Darmowa gra Wanderlust

Gra Wanderlust transsiberian dostępna za darmo w serwisie > GOG <

Xtreme Innovation ADATA live stream 5 sierpnia

Xtreme Innovation

Firma ADATA, najbardziej znana z produkcji m.in. pamięci RAM oraz dysków SSD, akcesoriów mobilnych czy produktów dla graczy, podczas streamu “Xtreme Innovation” zaprezentuje szereg produktów w tym te z gamingowego brandu XPG. Mowa o nowych modułach pamięci RAM, dyskach SSD, kartach pamięci, komponentach PC, a nawet o kompletnych urządzeniach. Wydarzenie rozpocznie się 5 sierpnia o 17:00 czasu polskiego i zbiega się z obchodami jubileuszu 20-lecia ADATA.

Debiut cyfrowej ambasadorki marki XPG

MERA będąca bohaterką marki XPG reprezentuje wszystkich graczy dzięki swojej determinacji w dążeniu do celu i pokonywaniu wyzwań. MERA zyskała fanów z najdalszych zakątków świata oraz stała się centralnym punktem marki XPG.

Obejrzyj stream i wygraj wspaniałe nagrody!

Transmisja na żywo odbędzie się 5 sierpnia na platformie YouTube, a zostawiając komentarz podczas wydarzenia, oglądający mają szansę na wygranie dysku SSD, modułu pamięci RAM lub nawet laptopa XPG! Gorąco zachęcamy do śledzenia Instagrama marki
ADATA:https://www.instagram.com/adata_global

A także polskich profili marek ADATA: https://www.facebook.com/ADATAPolska oraz XPG: https://www.facebook.com/XPG.Polska

Watch the live broadcast to win great prizes.jpg

【ADATA Technology 2021 “Xtreme Innovation” Online Product Launch】Kiedy: 5 sierpnia o 17:00 czasu polskiego
Gdzie: https://www.youtube.com/user/ADATAGroup/featured

O ADATA

ADATA Technology jest drugim co do wielkości dostawcą modułów pamięci RAM na świecie, zalicza się do 20 najlepszych międzynarodowych marek z Tajwanu i posiada ponad 500 patentów związanych z pamięcią. Główne linie produktów ADATA obejmują moduły pamięci RAM, dyski SSD i HDD (także zewnętrzne), pamięć flash USB, karty pamięci, Dzięki zaangażowaniu w dostarczanie innowacji, jakości i wydajności, produkty ADATA zdobyły międzynarodowe uznanie i nagrody, w tym iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice i Taiwan Excellence. Koliber jest maskotką marki ADATA i reprezentuje zwinność firmy w zakresie wprowadzania innowacji i ulepszania życia ludzi dzięki technologii. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.adata.com.