Strona główna Blog Strona 122

Darmowa gra Bad North

Kolejnym prezentem od Epica jest gra Bad North,

aby ją odebrać wystarczy wejść na stronę > EpicGames <

kliknąć GET i potwierdzić transakcję.

Oferta aktualna do 29.11.2019!

Darmowa gra Serial Cleaner

Klucz do gry Serial Cleaner dostaniemy na > Humblebundle <

Po wejściu na stronę i zalogowaniu, trzeba kliknąć get the game

get it now

odebrać lub podejrzeć otrzymanego maila i wybrać redeem now

Odebrać i aktywować klucz na Steam.

Oferta aktualna 54H!

ADATA SC685 – najsmuklejszy zewnętrzny dysk SSD

esport news, esportcenter, adata

Portfolio marki ADATA wzbogaciło się o nowy zewnętrzny dysk SSD – model SC685, który ma zaledwie 9,5 mm grubości. Zamknięty w kompaktowej obudowie nośnik został wyposażony w złącze USB typu C i występuje w wariantach o pojemności od 250 GB do 2 TB.
Nowy zewnętrzny dysk SSD ADATA jest niezwykle miniaturowy. Jego obudowa ma wymiary 84,7 x 54,8 x 9,5 mm i waży zaledwie 35 g, a swoją wielkością i kształtem przypomina kartę bankomatową. Dzięki temu bez problemu można schować go do tylnej kieszeni spodni, torebki, czy nawet portfela i mieć go zawsze przy sobie.
Model SC685 jest ponad 6 razy wydajniejszy od tradycyjnego zewnętrznego dysku twardego, przez co gwarantuje wyjątkowo szybki transfer danych oraz umożliwia błyskawiczne tworzenie kopii zapasowych. Skopiowanie filmu video w rozdzielczości 4K, zajmującego 10 GB, trwa w jego przypadku zaledwie 20 sekund. Dysk osiąga do 530/460 MB/s podczas odczytu i zapisu danych.
Najnowszy zewnętrzny dysk SSD ADATA został wyposażony w uniwersalne, odwracalne złącze USB typu C. Zapewnia ono wysoką prędkość przesyłu danych i ułatwia podłączanie kabla do urządzenia bez konieczności obracania go. Dysk jest kompatybilny z komputerami, smartfonami, konsolami do gier czy telewizorami oraz z systemami Windows, Linux, MacOS i Android.

Z modelem SC685 wygodnie stworzymy i zabezpieczymy kopię zapasową najważniejszych plików. Do dysku dołączone jest oprogramowanie HDDtoGo pozwalające na synchronizację i szyfrowanie danych oraz aplikacja OStoGO, dzięki której dysk może służyć użytkownikowi jako nośnik startowy z zainstalowanym systemem operacyjnym.
Zewnętrzny dysk SSD ADATA SC685 wkrótce trafi do sprzedaży i będzie dostępny w czterech wariantach pojemnościowych – 250 GB, 500 GB, 1 TB oraz 2 TB. Użytkownicy będą mogli wybrać jeden z dwóch dostępnych kolorów urządzenia – czarny lub biały. Ceny zostaną podane w dniu premiery sklepowej. Dysk będzie objęty 3-letnią gwarancją producenta.  

Polska Liga Esportowa FIFA – okno transferowe trwa

esport news, esportcenter, fifa

Przed klubami w TOP Lidze ostatnia szansa by wymienić składy i odetchnąć przed kolejną serią spotkań. Czy trenerzy zdecydują się na zmiany, czy dokończą sezon ze sprawdzonymi zawodnikami? Przekonamy się już w niedzielę 24 listopada o godzinie 20:30. Za nami 54 spotkania, a w sumie zawodnicy rozegrają aż 132 mecze. Do tej pory najwięcej goli strzelił cristyy_7 z ESE11 – sześć, natomiast najlepszym napastnikiem jest Bioly15pl z prowadzącego w tabeli zespołu Wesołych Świąt. Przypominamy, że w puli nagród znajduje się 9 000 złotych.

Strona internetowa rozgrywek

Predator CG437KP, czyli gaming w wielkim formacie. Do Polski trafia… 43-calowy monitor dla graczy

esport news, esportcenter, acer

Predator CG437KP powstał z myślą o graczach oczekujących naprawdę wysokich parametrów. Rozdzielczość 3840 x 2160, jakość 4K i częstotliwość odświeżania na poziomie 144 Hz sprawia, że można używać go jako telewizora, ekranu do konsoli i komputera stacjonarnego.Monitor korzysta ze standardu Adaptive-Sync, który synchronizuje wartość częstotliwości odświeżania wyświetlacza i karty graficznej, co gwarantuje rozgrywkę bez zakłóceń. Zastosowana tu matryca wykorzystuje 90% przestrzeni kolorów DCI-P3, zapewniając głębię i wysokie nasycenie barw zarówno żywych, jak i różnych głębszych odcieni czerni.

Certyfikat VESA DisplayHDR 1000 to gwarancja lepszego kontrastu i większej dokładności barw, co sprawia, że gracze mogą w pełni korzystać z bogactwa grafiki gier z segmentu AAA.

Nie tylko dla komputerów stacjonarnych

Monitor ten to nie tylko coś dla zwolenników komputerów stacjonarnych. Entuzjaści konsol z pewnością docenią obecność 3 portów HDMI, złącza Type-C oraz interfejsu DisplayPort.

Czujnik światła dla dostosowania poziomu jasności

Predator CG437K P naszpikowany jest technologią. Zamontowany czujnik światła jest w stanie wykryć poziom naświetlenia w pomieszczeniu i odpowiednio dostosować poziom jasności. Mamy tu także czujnik zbliżeniowy, tak więc kiedy użytkownik zbliży się do ekranu, urządzenie “wybudzi się” ze stanu gotowości — lub przejdzie w stan uśpienia, gdy nie wykryje niczyjej obecności w swoim bezpośrednim otoczeniu. W zestawie dostępny jest także pilot, dzięki któremu monitor może śmiało znaleźć zastosowanie także w salonie.

Dostępność w Polsce

43-calowy Predator CG437KP będzie dostępny w Polsce od początku grudnia 2019 roku w cenie 4999 zł.

Za nami pierwszy turniej w ramach PLAY Polskiej Ligi Mobilnej w Brawl Stars

esport news, esportcenter

Rozegrany w miniony czwartek finałowy mecz turnieju w grze Brawl Stars przyciągnął przed ekrany ponad 1000 widzów. Transmisje dostępne były na kanałach Twitch, Youtube oraz Facebook. Cały turniej składał się z 8 kwalifikacji oraz meczu finałowego.

Już dziś o godzinie 20:00 zaplanowany jest showmatch w kolejnej grze w  lidze – Clash Royale. Udział w nim wezmą Ambasadorzy Ligi – Manoyek, Farell, Dżejdżejka, pOwp oraz fani. Widowisko będzie można oglądać na kanałach twórców oraz kanale Twitch PLAY Polskiej Ligi Mobilnej.

20 listopada startuje natomiast kolejny turniej w Clash Royale. Podobnie jak poprzedni, będzie składał się z 8 turniejów kwalifikacyjnych zakończonych Wielkim Finałem, który zaplanowano na 9 grudnia. Komentarza tych rozgrywek podejmą się Manoyek, pOwp, Farell oraz Dżejdżejka. Kanały transmisji będą podawane na bieżąco za pośrednictwem kanałów gwiazd oraz ligi w mediach społecznościowych.

Fanpage PLAY Polskiej Ligi Mobilnej

League of Legends już w tym tygodniu w Polskiej Lidze Esportowej

esport news, esportcenter

Już w najbliższy czwartek 21 listopada rozpocznie się maraton zmagań polskiej czołówki League of Legends. O profesjonalny komentarz podczas meczu zadbają Damian “Nervarien” Ziaja, Wojciech “Bezi” Wróbel oraz Rafal “Rafel” Fiodorow, a sama transmisja będzie dostępna na kanale Nervariena w serwisie Twitch.tv.

Do rozgrywek zaproszonych zostało osiem zespołów, a większość z nich, tak jak między innymi piratesports, dokonało roszad w składzie. Liga organizowana przez Fantasyexpo będzie dla wielu z nich testem, ale to nie oznacza, że nie będzie o co grać. Stawką najbliższych rozgrywek będzie 10 000 złotych. Jeszcze bardziej pokaźną kwotę zobaczymy w grudniowych rozgrywkach. Wtedy sześć formacji, które zdobyły najwięcej punktów w ciągu roku, powalczy o 40 000 złotych.

Zespołami biorącymi udział w ostatnim etapie rozgrywek League of Legends w Polskiej Lidze Esportowej są: piratesports, Komputronik Gaming Scouting Grounds, Illuminar Gaming, Together Esports, PRIDE, ROŁG SKŁAD, Diablo Chairs, AVEZ Esport

Przed nami decydujące spotkania fazy zasadniczej Dywizji Mistrzowskiej

esport news, esportcenter

Zbliża się koniec fazy zasadniczej Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Wraz z nim naturalnie zbliżają się finały rozgrywek, które odbędą się już za 3 tygodnie w G2A Arenie. W związku z tym fanów polskiego Counter-Strike’a czeka jutro emocjonujący dzień. Na serwerach Polskiej Ligi Esportowej zameldują się zawodnicy czterech formacji, które wciąż walczą o awans na finały w Rzeszowie.
Obecna sytuacja w tabeli jest definitywnie zaskakująca i bardzo emocjonująca. Nikt nie chciałby sytuacji, w której awans na finały 7-8 grudnia zostałby rozstrzygnięty w pierwszej połowie sezonu. Na szczęście jest właśnie zupełnie inaczej. Grupy są wyrównane, a zespoły które wywalczyły już sobie awans, czyli CLEANTmix i x-kom AGO, nie mogą spocząć na laurach. Wciąż będą walczyć o zagwarantowanie pierwszej lokaty w swoich grupach.

Jutro o godzinie 17:00 na serwerze zobaczymy finalistów WarmUP PGA, Wisłę All In! Games Kraków. Grzegorz “SZPERO” Dziamałek i spółka zanotowali falstart w fazie zasadniczej jesiennej edycji Polskiej Ligi Esportowej. Pomimo miernych wyników początkowych, powstali z kolan i jutro będą rywalizować z Actiną PACT o drugie miejsce. Nie można jednak nazwać tutaj żadnej ze stron faworytem. Ekipa Kamila “Sobola” Sobolewskiego pokazuje ostatnio fantastyczną dyspozycję, między innymi w zeszłotygodniowym starciu z CLEANTmix, które rozgromili 2:0.

Pojedynek Białej Gwiazdy z Actiną PACT nie będzie jedynym zastrzykiem emocji. Tuż po nim o przetrwanie będą walczyć inni uczestnicy rozgrzewki na PGA, Klan Gadanych Głupot, który nie może zaliczyć obecnego sezonu do udanych. Dwa punkty na koncie i jedynie jedna wygrana seria best-of-one zdecydowanie nie są zadowalające. Na ich szczęście, zawodnicy KGG mają jeszcze czas, żeby odwrócić sytuację. Matematycznie istnieje szansa na rezerwację biletów do Rzeszowa. Żeby jednak to zrobić, jutrzejsze starcie z Izako Boars musi zostać wygrane. Nie będzie to najłatwiejszym zadaniem, bo “Dzikom” również zależy na występie na LAN-ie.

Wszystkie drużyny biorące udział w jesiennej edycji Polskiej Ligi Esportowej pokazały do tej pory Counter-Strike’a na wysokim poziomie. Wraz z nadchodzącymi finałami na G2A Arenie w Rzeszowie można się spodziewać tylko lepszego przedstawienia. To będzie wydarzenie na żywo, którego nie można przegapić. Bilety są już dostępne w serwisie biletin.plBilet Ekspercki pozwoli kibicom nie tylko na oglądanie najlepszego CS:GO, ale także na spotkanie się z influencerami pokroju Piotra “Izak” Skowyrskiego, którzy zajmą się komentarzem finałów w Rzeszowie.

Transmisje esportowe. Jakie są możliwości ekspozycji dla marek?

esport news, esportcenter

Codziennie na świecie rozgrywane są turnieje esportowe. Wiele z nich jest transmitowanych przez agencje gamingowe, takie jak Fantasyexpo. Transmisje z emocjonujących rozgrywek esportowych są dla wielu marek doskonałą okazją do promowania swoich produktów w grupie potencjalnych klientów.

Emocje na żywo

Turnieje esportowe pod względem realizacji można porównać do innych dużych wydarzeń rozrywkowych, takich jak chociażby koncerty. Wielu wskazuje na to, że największą zaletą spotkań esportowych jest dynamika i wysokie tempo rozgrywki, czego przykładem może być zwłaszcza gra Counter-Strike: Global Offensive. W optymalnym wariancie spotkanie składa się z 30 rund, trwających niecałe 2 minuty. To sprawia, że każda z nich obfituje w wiele zaskakujących sytuacji oraz zwrotów akcji. Kilkadziesiąt sekund w dłuższej perspektywie może odmienić losy całego spotkania. Dzięki temu fani się nie nudzą i cały czas mogą emocjonować się rozgrywką. Wiele marek natomiast pragnie być tam, gdzie są prawdziwe emocje.

Duże zainteresowanie

Pełne emocji transmisje esportowe cieszą się zresztą dużą popularnością, zależnie od gry, której dotyczą. Bardzo dobrym przykładem są tegoroczne mistrzostwa świata w League of Legends, w których uczestniczyła drużyna Marcina “Jankosa” Jankowskiego. Półfinał z udziałem Polaka cieszył się w kraju dużym zainteresowaniem – w szczytowym momencie oglądało go łącznie ponad 85 tysięcy widzów. Równie chętnie starcie to śledzili kibice z innych krajów. Według danych Esports Charts mecz G2 Esports z SK Telecom T1 w szczytowym momencie oglądało 3 976 038 widzów. Liczba ta nie obejmuje jednak chińskich transmisji. Warto jednak przypomnieć, że według informacji z tego samego źródła, transmisje z zeszłorocznej edycji Mid-Season Invitational w szczytowym momencie śledziło 127 milionów widzów, licząc fanów z Chin.

Techniczne zalety

Jak donosi raport “Zjawisko blokowania reklam”, przygotowany przez IAB Polska pod koniec 2017 roku, liczba użytkowników oprogramowania typu adblock od 2012 do 2017 roku wzrosła o 192%. Z analiz przygotowanych przez Mindshare Polska na podstawie badania przeprowadzonego przez Live Panel wynika natomiast, że w 2018 roku aż 76% użytkowników internetu w Polsce stosowało przynajmniej jeden ze sposobów pozwalających uniknąć oglądania reklam w sieci. Przez to efektywność wielu kampanii reklamowych w przeglądarkach drastycznie spada.

Turnieje esportowe są natomiast realizowane na Twitchu oraz YouTube, a okazjonalnie również na Facebooku. W przypadku tego rodzaju transmisji organizatorzy decydują się na emisję reklam w specjalnych blokach reklamowych, których nie można zablokować, ani pominąć. Często zresztą sami widzowie żywiołowo komentują konkretne reklamy, które są dobrze dopasowane do tego rodzaju transmisji.

Jako agencja gamingowa doradzamy klientom jak tworzyć kreatywne kampanie, do których zaliczają się zarówno reklamy komercyjne, jak i niestandardowe akcje. Najważniejsze jest jednak to, żeby były one jak najbliższe społeczności graczy

– tłumaczy Aleksiej Budźko, Brand Manager w agencji Fantasyexpo, która specjalizuje się między innymi w realizacji transmisji z zawodów esportowychPonadto w świadczeniach sponsorzy mają zagwarantowaną stałą ekspozycję swojego logotypu lub produktu na grafice transmisji, dzięki czemu widz ma stały kontakt z daną marką. W związku z tym bardzo ważną liczbą podsumowującą transmisję jest wskaźnik “HW – hours watched”, określający łączną liczbę obejrzanych godzin, która pozwala określić przez jaki łączny czas odbiorcy mieli kontakt z markami. Dodatkowo transmisje są archiwizowane i w każdej chwili można do nich wrócić, z czego widzowie chętnie korzystają. Przykładem może być realizowana przez Fantasyexpo transmisja ze StarLadder Major Berlin 2019, czyli mistrzostw świata w grze CS:GO. Powtórki obejrzano wtedy ponad 75 tysięcy razy.

Interakcja w czasie rzeczywistym

Transmisje na platformach streamingowych mają wiele różnych zalet, które tworzą przewagę nad tradycyjną telewizją. Jedną z wielu możliwości, które daje ten sposób emisji, jest czat na żywo, który pozwala widzom na aktywne uczestniczenie w transmisji poprzez komentowanie akcji w trakcie meczów i reklam w przerwach, a także wymianę zdań między użytkownikami, co jest niezwykle angażujące. W perspektywie biznesowej ten rodzaj interakcji daje natomiast narzędzie pozwalające na automatyczne wysyłanie wiadomości na temat produktów sponsorów, zapraszanie do sprawdzenia oferty, czy też odwiedzenia kanałów w mediach społecznościowych. Narzędzie to podlega wielu konfiguracjom, dzięki którym po wpisaniu ustalonej komendy użytkownicy zobaczą określoną wiadomość.

Wiele możliwości

Nowe technologie cały czas tworzą jednak dodatkowe możliwości, dzięki którym marki mogą w różny sposób promować siebie i swoje produkty podczas transmisji esportowych. Nikogo nie powinno dziwić, że nazwa sponsora może znaleźć się w tytule transmisji, a pod oknem transmisji dostępne jest miejsce na banery z logotypami lub zachętą do sprawdzenia oferty, które po kliknięciu przekierowują widzów do konkretnej strony.

Obecnie możliwości jest jednak bardzo dużo. Dobrym przykładem może być akcja zorganizowana przez Fantasyexpo we współpracy z logitech G podczas wspomnianej wcześniej polskiej transmisji ze StarLadder Major Berlin 2019. Im więcej czasu kibice spędzali na oglądaniu rozgrywek, tym więcej sztuk wirtualnej waluty gromadzili. Po zakończeniu turnieju widzowie mogli wymienić walutę, nazwaną “dzikami”, na sprzęt od logitech G. W akcji wzięło udział ponad 140 tysięcy osób.

Kolejnym przykładem może być współpraca Polskiej Ligi Esportowej z zakładami bukmacherskimi forBET, zakładająca wyświetlanie kursów na żywo podczas transmisji meczów. Innym, możliwym do realizacji pomysłem, jest umieszczenie logotypu sponsora w samej grze – na mapie, gdzie toczy się rywalizacja. To jednak tylko przykłady kilku z wielu możliwości, które dają obecnie nowe technologie. Dzięki temu transmisje esportowe są świetną okazją do promowania marek oraz produktów, nie tylko tych związanych ze światem gamingu. Tym bardziej, że z roku na rok oglądalność turniejów esportowych rośnie.

Darmowa gra The Messenger

Kolejnym prezentem Epica jest gra The Messenger.

Aby ją odebrać wystarczy wejść na stronę > EpicGames <

kliknąć ikonę GET i potwierdzić transakcję.