EVE Online 23: Rakiety

EVE
EVE

Broń wystrzeliwująca głowicę ładunku wybuchowego z własnym napędem i naprowadzaniem na cel. Z niewiadomych przyczyn przez wielu graczy szykanowane. Rakiety są niezastąpioną bronią w PVE i bardzo uniwersalną bronią w PVP. Nie używają capacitora, są dość łatwe w fitowaniu, zadają niemal statyczne obrażenia o dowolnym rodzaju, dodatkowo są niewrażliwe na tracking distruptory, bo nie używają w ogóle trackingu, oraz są jedyną bronią, której efektywność można zmienić skillami i rigami. Niestety nie zadają obrażeń od razu, muszą dotrzeć do celu, przez co mogą tez zostać w locie zniszczone.

Missiles (ogólnie):

+

Możliwość wyboru dowolnego rodzaju obrażeń Nie dostaje bonusów od tracking
Zmiana amunicji T1 i frakcyjnej zmienia tylko rodzaj obrażeń, komputerów i enchanterów
nie ma wpływu na zasięg celność czy implementację Mogą zostać zestrzelone w drodze do celu
Istnieje możliwość zmniejszenia sygnatury rakiet Muszą pokonać dystans do celu
Prędkość kątowa ( orbitowania) nie ma znaczenia Największe wymagania CPU przy fittowaniu
Może używać amunicji (auto aim), która Bardzo szybki cel może uciec przed rakietą
działa gdy jesteśmy jammowani Rigi dodatkowo zwiększają wymagania CPU
Nie używają capacitora Amunicja T2 zmniejsza zasięg i zwiększa explosion radius
Bardzo dobry DPS Wrażliwość na guidance distruptory
Brak zasięgu optimal i falloff
Praktycznie stateczne zadawane obrażenia
Odporność na tracking distruptory

Bonusy od missile enchanterów i computerów

 

Missile Standard(S), Heavy(M) i Cruise(L) są bronią długodystansową o dużej alfie, ale długim czasie między strzałami (ROF).

Rockets(S), Heavy Assault Missiles(M), są bronią o małym zasięgu, dużym DPS i dużym ROF, jednocześnie o mniejszej sygnaturze. Torpedy(L) natomiast, chociaż tez są krótko dystansowe, mają największą sygnaturę i najmniejszą prędkość wybuchu.

Rapid Missile Launchers

Niedawno dodane wyrzutnie strzelające amunicją o stopień mniejszą niż normalnie używaną w danej klasie statku, charakteryzują się bardzo dużą szybkostrzelnością i sporym DPS, przy niskiej sygnaturze broni. Co bardzo ułatwia niszczenie mniejszych celi. Jednakże okupione to jest ekstremalnie długim czasem przeładowania (60 sekund). Mogą być za to śmiertelne w małych grupach specjalizujących się w szybkich uderzeniach.